nou ja ik verwacht bij de mac toch een vol zakje friet daar betaal ik ook voor en als ik dan vergelijk met de foto en er zit een groot verschil tussen dan zeg ik dat echt wel hoor. En dan in sommige vestigingen zeggen ze dan heel mooi ja we mogen er niet meer in doen van de mac donalds nou en dan zeg ik kijk daar op dat plaatje en kijk dit. Maar er zijn ook gewoon vestigingen die ruim schoots gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:37 schreef Daverz het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat al die duppies bij elkaar schelen? Zo wordt er ook geleerd bij de Mc om het zakje frites niet 'te' vol te doen. Kun je ook zeggen; scheelt misschien 2/3 cent. Maar á een paar 100.000 porties per jaar is dat toch een érg leuke vakantie naar waar je maar wilt voor de ondernemer in kwestie.
De marketingstrategie is juist dat je mensen aanspoort iets te kopen wat ze eigenlijk niet van plan waren. En in een normaal gesproken zonnige zomer verkoopt ijs hoe dan ook wel. Daar is geen marketing voor nodig. Nu het wat 'minder' wordt, is het dus weer zaak mensen aan te sporen tóch dat ijsje te kopen.
Alsof de rest op het plaatje lijktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:49 schreef Riann het volgende:
[..]
nou ja ik verwacht bij de mac toch een vol zakje friet daar betaal ik ook voor en als ik dan vergelijk met de foto en er zit een groot verschil tussen dan zeg ik dat echt wel hoor. En dan in sommige vestigingen zeggen ze dan heel mooi ja we mogen er niet meer in doen van de mac donalds nou en dan zeg ik kijk daar op dat plaatje en kijk dit. Maar er zijn ook gewoon vestigingen die ruim schoots geven
Niet iedereen gaat 'ff' naar de andere kant van de wereld op en neerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat is tegenwoordig nou een vakantie van E2000 / 3000,-???
maar begin je punt wel te snappen hoor!
Idd! Ik wacht nog steeds op de dag dat mijn Big Mac een beetje op het plaatje gaat lijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:53 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Alsof de rest op het plaatje lijkt
Je bestelt zo'n eentjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Idd! Ik wacht nog steeds op de dag dat mijn Big Mac een beetje op het plaatje gaat lijken
Is pas geleden ook al een topic over geopend, conclusie was dat het niet zou werken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:42 schreef Aether het volgende:
McDonald's-koerier in Caïro -- zou dat hier ook lopen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:42 schreef Daverz het volgende:
[..]
En als jij 2000/3000 euro 'niets'vindt, geef ik je graag mn rekeningnummer hoor
[..]
wie heeft het over 'niets'quote:wat is tegenwoordig nou een vakantie van E2000 / 3000,-???
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:59 schreef MrKawada het volgende:
die sateburger is niet lekker
heel droog
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
mensen, de nieuwe sateburger is de lekkerste burger die ze ooit hebben gehad bij de mac
gadverde GADVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
mensen, de nieuwe sateburger is de lekkerste burger die ze ooit hebben gehad bij de mac
Echt super die service in egypte, hebben er serieus in hurghada om eens mc te bestellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:42 schreef Aether het volgende:
McDonald's-koerier in Caïro -- zou dat hier ook lopen?
[ afbeelding ]
Het is opzich geen slecht idee. Ik had verwacht dat je soort van satekroketburger kreeg. Maar kwam bedrogen uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:18 schreef Darklight het volgende:
welke idioot heeft dat nou weer verzonnen
Mc Kipsate
Als die terug komt is dat nooit meer voor 1 euro.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef Mascleta het volgende:
Wacht nog steeds op het moment dat McDonalds de Chilli Chicken weer terug in het assortiment neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |