Ikzelf ga voor een finale tussen Deportivo La Coruna en Real Madrid als dit mogelijk is
Geeft uw voorspelling...
quote:Spaanse finale lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Maar ik denk dat Barca het niet gaat redden.
Op donderdag 14 maart 2002 17:41 schreef Ez3 het volgende:
Welke 2 ploegen zullen een plaatsje in de finale weten te bemachtigen en welke van de 2 wint er dit jaar?Ikzelf ga voor een finale tussen Deportivo La Coruna en Real Madrid als dit mogelijk is
Geeft uw voorspelling...
Ik gok zelf Bayern Munchen - Real Madrid, als dit lotingtechnisch mogelijk is.
quote:In hoeverre zal het reeds geplaatste Deportivo zijn best hebben gedaan?
Op donderdag 21 maart 2002 19:31 schreef Ez3 het volgende:
Nou... als ik Deportivo nou zo zie spelen tegen Leverkusen dan denk ik dat ze niet verder zullen komen dan de volgende ronde
quote:Nou niet,8 basissplers op de bank laten zegt toch wel genoeg.
Op donderdag 21 maart 2002 19:34 schreef Leatherface het volgende:[..]
In hoeverre zal het reeds geplaatste Deportivo zijn best hebben gedaan?
1/2 Finale
A. Winnaar 1 - Winnaar 2
B. Winnaar 3 - Winnaar 4
Finale
Winnaar B - Winnaar A
Duitse kan wel nog!
quote:Spaanse ook.
Op vrijdag 22 maart 2002 12:45 schreef FrankyMcG het volgende:
In ieder geval geen Spaanse of Engelse Finale!Duitse kan wel nog!
Doe mij maar Liverpool - Real als finale.
Panathinaikos - Barcelona
Bayern Munchen - Real Madrid
Deportivo La Coruna - Manchester United
Liverpool - Bayern Leverkusen
1/2 Finale
Barcelona - Real Madrid
Deportivo - Liverpool
Finale
Deportivo - Real Madrid
quote:Inderdaad!
Op vrijdag 22 maart 2002 12:58 schreef DIGGER het volgende:[..]
Spaanse ook.
quote:Nou, Bayern-Real kan dus al niet de finale zijn.
Op donderdag 14 maart 2002 17:56 schreef Leatherface het volgende:[..]
Spaanse finale lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Maar ik denk dat Barca het niet gaat redden.
Ik gok zelf Bayern Munchen - Real Madrid, als dit lotingtechnisch mogelijk is.
quote:En wie nog meer in de finale?
Op vrijdag 22 maart 2002 13:47 schreef FrankyMcG het volgende:
LIVERPOOL!
quote:Hoe kon ik nou zó naast zitten!?
Op vrijdag 22 maart 2002 13:45 schreef Leatherface het volgende:[..]
Nou, Bayern-Real kan dus al niet de finale zijn.
T zijn wel de sterkste ploegen volgens mij, maar misschien maar goed ook dat ze elkaar vantevoren al moeten afslachten. Kan alleen maar een verassende finale opleveren
quote:Ik hoopte tegen Man Utd, maar ja dat kan helaas niet!
Op vrijdag 22 maart 2002 13:48 schreef Leatherface het volgende:[..]
En wie nog meer in de finale?
quote:Helaas geen Engelse finale.
Op vrijdag 22 maart 2002 13:55 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik hoopte tegen Man Utd, maar ja dat kan helaas niet!
1/2 Finale
A. Barcelona - Real Madrid
B. Man. United - Bayer Leverkusen
Finale
Man. United - Real Madrid
Mooie finale toch ?
wat een enorme kutloting,als Real verliest staan die Lederhozenboys weer in de finale.
quote:Liverpool is van origine een Schotse club zelfs.
Op vrijdag 22 maart 2002 13:53 schreef Leatherface het volgende:
Ik ga nu voor een finale tussen Bayern en Liverpool. En dan gaat Liverpool winnen omdat de finale op Britse bodem wordt gespeeld. Weliswaar in Glasgow, maar Liverpool heeft toch een thuisvoordeel.
quote:Nou ik denk niet dat Bayern dat haalt hoor
Op vrijdag 22 maart 2002 16:57 schreef CAZZO het volgende:
1. Panathinaikos - Barcelona
2. Bayern Munchen - Real Madrid
3. Deportivo La Coruna - Manchester United
4. Liverpool - Bayern Leverkusenwat een enorme kutloting,als Real verliest staan die Lederhozenboys weer in de finale.
Ik ben wel onder de indruk van Leverkusen.
Ik denk dat het de outsider is waar niemand rekening mee houdt maar die wel ver gaan komen.
Samen met Deportivo
Maar jah ik heb gister Manchester weer gezien en die combineerden bij vlagen ook prachtig.
Ook nog ff verloop van de wedstrijd. Man utd komt achter met 1-0. Tot de 90e minuut blijft het 0-1. Corner van links, bal in de kluts, Van the Man maakt de gelijkmaker. Alle duitsers zien het doemscenario van '99 al weer in hun lege hoofden verschijnen. 92e minuut, corner van links, bal de 16 uitgewerkt, Scholes met een verwoestende trap tegen het hoofd van Kuffour, afvallende bal door Ruud in het doel gevolleerd.
Dat is mijn visie.
quote:Bayern heeft van de laatste 6 ontmoetingen tegen Real er 5 gewonnen,en na de loting stonden die Lederhozen zich al weer in de handen te wrijven van plezier dat ze weer tegen Real mogen gaan spelen.
Op zondag 31 maart 2002 17:30 schreef Komakie het volgende:[..]
Nou ik denk niet dat Bayern dat haalt hoor
Het gaat niet echt denderend (eigenlijk ronduit slecht) in der Bundesliga en het rommelt er ook gewoon binnen de club
Moet je ff voor de gein op deze link klikken en je geluid lekker hard zetten http://www.fcbayern.de/en/home/0,,,00.html
arrogante patsers
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!
ranzige link Cazzo!
quote:Who the fuck is Man United?
Op dinsdag 02 april 2002 18:58 schreef pulse80 het volgende:
Glory, glory, Man United,
And the reds go marching on, on, on.
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Who the fuck is Man United?
Who the fuck is Man United?
volgens mij loopt er inderdaad niemand rond die Man United heet
quote:Dat lijkt me niet zo moeilijk --> Ruudboy en Makwaay.
Op dinsdag 02 april 2002 19:02 schreef _Fulton_ het volgende:
waarom zendt de NOS trouwens Bayern - Real niet uit?
Wordt waarschijnlijk een kutwedstrijd met weer een 0-0 ofzo maar toch, is een beter affiche.
quote:dat denk ik ook maar invallen kan dan altijd nog
Op dinsdag 02 april 2002 19:22 schreef _Fulton_ het volgende:
Mawkaaj speelt niet eens toch?
quote:dan zal Ruudje toch nog een weekje moeten wachten,vanavond voetbalt Deportivo nl. thuis
Op dinsdag 02 april 2002 19:46 schreef David7 het volgende:
Waarom denk je nou dat ze Man Utd - Depor uitzenden. Van the man gaat vanavond hattrick scoren!
quote:je mierenneukt en je hebt het nog fout ook!
Op dinsdag 02 april 2002 19:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
dan zal Ruudje toch nog een weekje moeten wachten,vanavond voetbalt Deportivo nl. thuis
Man Utd - Depor is op woensdag de 14e. Das dus over meer dan een weekje. haha
Ruud moet nog 8 dagen wachten
quote:Nog ff doormierenneuken,de 14e is een Zondag
Op dinsdag 02 april 2002 20:13 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
je mierenneukt en je hebt het nog fout ook!
Man Utd - Depor is op woensdag de 14e. Das dus over meer dan een weekje. haha
Ruud moet nog 8 dagen wachten
En Makwaay zit op de bank
quote:das niet waar,want afgelopen Woensdag en Zaterdag stond Royboy beide keren in de basis
Op dinsdag 02 april 2002 20:28 schreef _Fulton_ het volgende:Ik wist al dat mackaay op de bank zat want dat zit ie al een hele tijd
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 20:36 schreef _Fulton_ het volgende:
duh...maar we hebben het hier over Champions League en niet primera divison
wel even opletten cazz
quote:Nee hoor, tegen Leeds zat ie op de bank!
Op dinsdag 02 april 2002 20:32 schreef CAZZO het volgende:[..]
das niet waar,want afgelopen Woensdag en Zaterdag stond Royboy beide keren in de basis
quote:he? waar haal je dit vandaan. heb ik helemaal nooit gezegt!!
Op dinsdag 02 april 2002 20:38 schreef CAZZO het volgende:[..]
Roy stond in de laatste wedstrijd in de CL tegen Leverkusen ook de hele wedstrijd in het veld
quote:We hebben het nu over ROY en niet over RUUD
Op dinsdag 02 april 2002 20:40 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee hoor, tegen Leeds zat ie op de bank!
(kweet niet zeker welke dag dat was)Zaterdag
quote:edit
Op dinsdag 02 april 2002 20:40 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee hoor, tegen Leeds zat ie op de bank!
(kweet niet zeker welke dag dat was)
[Dit bericht is gewijzigd door the-O op 02-04-2002 21:08]
2-0 voor Man Utd in de rust. Die staan al met één been in de semis
quote:Is geen toeval meer hè ?
Op dinsdag 02 april 2002 21:27 schreef CAZZO het volgende:
mooi intikertje van Ruudboy
quote:denk dat het vrij serieus is
Op dinsdag 02 april 2002 21:43 schreef barthezzz het volgende:
Klote, mijn favoriet Roy Keane is geblesseerd geraakt en gewisseld voor Quinton Fortune, ik hoop niet dat het al te erntsig is
Fluiten om niets en als er wat is niet fluiten. Gele kaart wegens te vroeg in het veld lopen van een speler, en niets doen bij een een ongevolvelijk smerige overtreding. Stuur die man terug naar waar die nar vandaan komt. En laat 'm daar dan blijven...
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 18:58 schreef pulse80 het volgende:
And the reds go marching on, on, on.
quote:Beetje
Op dinsdag 02 april 2002 20:42 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
edit
laatmaar ik vroeg me al af wanneer heeft Depor tegen Leeds gespeeld
quote:BAYERN!!
Op dinsdag 02 april 2002 22:39 schreef CAZZO het volgende:
En altijd weer het zelfde liedje met dat kutBayern,de ene schwalbe na de ander en dan nog winnen ook
Dat wordt volgende week nog een leuk avondje schoppen in Madrid.
quote:mag hopen dat beckham niet geblesseerd geraakt is.
Op dinsdag 02 april 2002 22:45 schreef Doc het volgende:
Wat een slechte scheids bij Depor - ManUtd !Fluiten om niets en als er wat is niet fluiten. Gele kaart wegens te vroeg in het veld lopen van een speler, en niets doen bij een een ongevolvelijk smerige overtreding. Stuur die man terug naar waar die nar vandaan komt. En laat 'm daar dan blijven...
quote:de wedstrijd was lekker fel.. en zelfs hard.. wordt nog wat volgende week..
Op dinsdag 02 april 2002 22:39 schreef CAZZO het volgende:
En altijd weer het zelfde liedje met dat kutBayern,de ene schwalbe na de ander en dan nog winnen ook
Dat wordt volgende week nog een leuk avondje schoppen in Madrid.
live op BRT2
En de scheidsrechters mogen ook hun zonden overdenken, want best was het niet...
Man Utd. moet gewoon verder zijn nu en Real maakte het zichzelf dus weer vreselijk moeilijk, de nederlaag was totaal onnodig (Maar wel hun 7e op rij in het Olympia stadion)
Keane is wel 4 weken uit de roulatie door hamstringblessure. En Scholes er niet bij omdat hij geschorst is. Nu maar hopen dat Veron weer fit is anders krijg je een middenveld met Fortune ofzo. Daar zit ik niet op te wachten.
Beckham is echt DE man (Ruud op een respectvolle tweede plaats)!
Ben beniuwd wat Liverpool vanavond doet!
En Bayern......... tsjaaa!
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 03-04-2002 20:47]
Hier een foto van de HOND:
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 03-04-2002 20:54]
quote:
Op woensdag 03 april 2002 21:30 schreef Doc het volgende:
LIVERPOOL!!!
quote:Goed he! Maar je hoeft niet te schreeuwen. Ik heb het gezien hoor. En een mooie actie van Owen vooraf! En weer mooi verdedigd door de LFC...
Op woensdag 03 april 2002 21:32 schreef CAZZO het volgende:[..]
[afbeelding]intikkertje Hyypia
Hopelijk is het genoeg voor de uitwedstrijd over 6 dagen...
Sympathiek trouwens dat je smiley z'n rode LFC petje op heeft
quote:idd het is gewoon een schande om met Emiel te spreken.
Op woensdag 03 april 2002 23:00 schreef _Fulton_ het volgende:
Panathinaikos....saaie wedstrijd was dat
Ontzettend...en nog een hardstikke onverdiende penalty ook
Bij Studio N.eu.S zaten ze na aflopen te praten en toen zeiden ze dat spelers zoals Kollka moeilijk te houden zijn en door grotere clubs (bij psv) worden weggekocht.
Maar Kollka mocht toch weg bij psv toen die Grieken hem wilde, hij was toen toch al "ovebodig"?
quote:Draak van een wedstrijd, evenals die in Athene, vooral tactisch slecht geanticepeerd op de tegenstander.
Op woensdag 03 april 2002 22:47 schreef Doc het volgende:Goed he! Maar je hoeft niet te schreeuwen. Ik heb het gezien hoor. En een mooie actie van Owen vooraf! En weer mooi verdedigd door de LFC...
Maar goed, wel de 2 juiste ploegen hebben nipt gewonnen
quote:Mooi verdedigd. Nounou, Liverpool speelt echt ontzettend vervelend voetbal, vooral om naar te kijken. Dus als ik het 1 ploeg niet gun en die het ook in mijn ogen niet verdient om de Champions League te winnen dan is het wel Liverpool.
Op woensdag 03 april 2002 22:47 schreef Doc het volgende:[..]
Goed he! Maar je hoeft niet te schreeuwen. Ik heb het gezien hoor. En een mooie actie van Owen vooraf! En weer mooi verdedigd door de LFC...
Hoe won bv Bayern vorig jaar de CL, met attractief hoogstaand voetbal? Nou nee dus.
Dat Nederlanders nog zo vaak denken dat alles schitterend, mooi en prachtig moet zijn en er ondertussen net zo makkelijk resultaat te behalen valt...
De laatste jaren won geen structurrel open aanvallend attractief spelende ploeg meer een Europacup, hooguit een enkele wedstrijd van de desbetreffende clubs kon zo'n predicaat dragen, de rest was allemaal tactisch, berekenend, behoudend etc.
quote:Zo bedoelde ik het niet. Ik heb het idee dat Liverpool alleen maar voetbalt om 1 goal minder tegen te krijgen dan de tegenstander, terwijl ik toch meer voor de opvatting van 1 goal meer te maken dan de tegenstander ga.
Op donderdag 04 april 2002 13:11 schreef DIGGER het volgende:
Liverpool speelt zeer berekenend en tot nu toe zeer effectief.Hoe won bv Bayern vorig jaar de CL, met attractief hoogstaand voetbal? Nou nee dus.
Dat Nederlanders nog zo vaak denken dat alles schitterend, mooi en prachtig moet zijn en er ondertussen net zo makkelijk resultaat te behalen valt...
De laatste jaren won geen structurrel open aanvallend attractief spelende ploeg meer een Europacup, hooguit een enkele wedstrijd van de desbetreffende clubs kon zo'n predicaat dragen, de rest was allemaal tactisch, berekenend, behoudend etc.
quote:Ik wil niet vloeken in de kerk bij digger en doc, maar in het bovenstaande staat zeker een kern van waarheid. T heeft mij ook allemaal nog niet daas achterin me stoel gezet wat Liverpool laat zien.
Op donderdag 04 april 2002 13:00 schreef zjroentje het volgende:[..]
Mooi verdedigd. Nounou, Liverpool speelt echt ontzettend vervelend voetbal, vooral om naar te kijken. Dus als ik het 1 ploeg niet gun en die het ook in mijn ogen niet verdient om de Champions League te winnen dan is het wel Liverpool.
En argumenten als met tactisch voetbal, wat Liverpool schijnbaar speelt, pak je prijzen. Dat gaat ook wel vaak op, maar kijk is naar Man Utd, speelt over het algemeen attractief voetbal en wint toch prijs na prijs. Real Madrid is ook een goed voorbeeld. Italianen zie je nu niet meer in de CL omdat ze alleen maar kunnen verdedigen. En de duitsers halen het ook niet tot de finale.
Toevallig is Inter dan wel favoriet voor de Uefa beker, maar dat komt meer door die coach die er een collectief van maakt.
Dus uiteindelijk maak ik m'n punt toch nog, ik vindt dat je met attractief voetbal wel degelijk prijzen kunt pakken en zowel de fans als het neutrale publiek een groot plezier doet. Want vergeet niet, de echte fans van Liverpool zijn niet zo blij met de speelwijze.
En weet Dudek zijn goal schoon te houden in de Bayarena of weet er toch een Duitser een piepklein gaatje te vinden in het hechte L'poolse verdedigingcollectief
Ik denk geen van beiden,maar ik zit er nog wel eens naast oftewel het kan nog alle kanten op.
Houllier is er iig voor het eerst sidns St. James park weer eens bij, bij een uitwedstrijd van zijn Reds, en dat doet de moraal hopelijk goed. Owen speelt ws weer, samen met Heseky, dat moet de Duitsers een beetje tam houden uit angst voor counters.
En mbt Liverpool, nee Europees spelen ze niet echt de leukste wedstrijden nee, resultaat telt toch een stuk meer, maar met enige regelmaat zie ik toch erg leuke potjes van ze. En ook van de minder leuke potjes, het resukltaatvoetbal, kan ik genieten, het lijkt zo makllijk maar het is o zo moeilijk ook.
Maar goed, niet iedereen is altijd even verdiept in en gecharmeerd van dit soort tactieken, ik kan er iig wel van genieten.
quote:Zolang de LFC wint en beter presteert dan ManUtd is de LIFC fan tevreden
Op donderdag 04 april 2002 14:46 schreef David7 het volgende:
Want vergeet niet, de echte fans van Liverpool zijn niet zo blij met de speelwijze.
quote:Niet verbazing wekkend, maar ik ben het hier helemaal mee eens
Op dinsdag 09 april 2002 20:38 schreef DIGGER het volgende:En mbt Liverpool, nee Europees spelen ze niet echt de leukste wedstrijden nee, resultaat telt toch een stuk meer, maar met enige regelmaat zie ik toch erg leuke potjes van ze. En ook van de minder leuke potjes, het resukltaatvoetbal, kan ik genieten, het lijkt zo makllijk maar het is o zo moeilijk ook.
Maar goed, niet iedereen is altijd even verdiept in en gecharmeerd van dit soort tactieken, ik kan er iig wel van genieten.
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 20:55 schreef Doc het volgende:
't Gaat nu wel heel lastig worden voor Barca...
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Panathinaikos - Real
quote:Het zit er in. Of gaat Barca net zo'n partij op de mat leggen als tegen Chelsea 2 jaar geleden?
Op dinsdag 02 april 2002 19:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Panathinaikos - Man U.
Panathinaikos wint in de verlenging![]()
quote:nix aan het handje ,na rust scoort de dan ingevallen Kluivert een hattrick
Op dinsdag 09 april 2002 20:55 schreef Doc het volgende:
't Gaat nu wel heel lastig worden voor Barca...
BTW slap gekeept Dudek
quote:Mooi klote
Op dinsdag 09 april 2002 21:01 schreef CAZZO het volgende:BTW slap gekeept Dudek
(waar/hoe volg jij LFC?)
quote:C+
Op dinsdag 09 april 2002 21:05 schreef Doc het volgende:[..]
Mooi klote
(waar/hoe volg jij LFC?)
quote:Nu of over 5 weken, Barca heeft al aangeven dat ze niet verder met 'm willen. Daar krijgen ze de vierde coach in 2,5 jaar.
Op dinsdag 09 april 2002 21:01 schreef CAZZO het volgende:[..]
en anders kan Rexach wel inpakken
Rexach is toch een beetje de Eddy Achterberg van Barca, goede assistent, maar voor hoofdcoach is 't allemaal net niet.
quote:Vreesde ik al...
Op dinsdag 09 april 2002 21:07 schreef CAZZO het volgende:[..]
C+
quote:en L'pool staat weer achter
Op dinsdag 09 april 2002 21:59 schreef Doc het volgende:
Wat laat gepost, maar toch: LFC weer gelijk!!
En Owen had die wedstrijd al lang kunnen beslissen
quote:Fuckeroni!!!
Op dinsdag 09 april 2002 22:10 schreef CAZZO het volgende:
und jetzt gehts loss in de Bayarena 3-1En Owen had die wedstrijd al lang kunnen beslissen
(heb geen C+, moet het dus van teletekst en Cazzo hebben )
quote:Godskanonne
Op dinsdag 09 april 2002 22:26 schreef CAZZO het volgende:
en de 4-2 vliegt door de beentjes van Dudek
KOM OP LIVERPOOL!!!!!!!!!!
Opdat dan maar Man Utd dat stelletje pleurismoffen uit de finale houdt.
En morgen Real die andere Beierse zeikhonden.
Kutduitsers
quote:Je was voor dat stelletje pleuris duitsers
Op dinsdag 09 april 2002 22:41 schreef CAZZO het volgende:
Dat was nou weer eens een tof avondje europacupvoetbal
Trieste zaak...
Wel OK dat Barca het wel gehaald heeft...
(volgens mij had die Fuckenoorder van de LFC zijn avond niet... )
quote:godverdomme!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 09 april 2002 22:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kut, klote barcelona
quote:Nee ik was de neutrale toeschouwer die een hoop doelpunten heeft gezien
Op dinsdag 09 april 2002 22:43 schreef Doc het volgende:[..]
Je was voor dat stelletje pleuris duitsers
?
Trieste zaak...
quote:Jij kijkt echt met twee toestellen tegelijk he...
Op dinsdag 09 april 2002 22:47 schreef CAZZO het volgende:[..]
Nee ik was de neutrale toeschouwer die een hoop doelpunten heeft gezien
[ontopic]
FUCKER DE FUCK FUCK !!!!!!!!!!!!!!
quote:En morgen zelfs met drie TV's
Op dinsdag 09 april 2002 22:50 schreef Doc het volgende:[..]
Jij kijkt echt met twee toestellen tegelijk he...
Dan is 10 doelpunten in anderhalf uur niet slecht[ontopic]
FUCKER DE FUCK FUCK !!!!!!!!!!!!!!
heeft er iemand een extra oog voor mij?
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 22:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
En morgen zelfs met drie TV's
heeft er iemand een extra oog voor mij?
Zou er wel een foto van willen zien
quote:2 TV's opelkaar en een TV-kaart in mijn PC.past met gemak in de woonkamer tis alleen wel een gote kabelzooi.
Op dinsdag 09 april 2002 22:56 schreef Doc het volgende:[..]
![]()
Die heb je naast elkaar staan? Staat wel lekker vol in de kamer
![]()
Zou er wel een foto van willen zien
quote:Dat het past wil ik wel geloven, maar het lijkt me wat druk staan
Op dinsdag 09 april 2002 23:23 schreef CAZZO het volgende:[..]
2 TV's opelkaar en een TV-kaart in mijn PC.past met gemak in de woonkamer tis alleen wel een gote kabelzooi.
Kan je geen foto leveren want ik heb nog steeds geen digitale camera aangeschaft.
[ontopic]
Digger zal helemaal een kutavond hebben... (ik heb nog enige troost dat Barca het gehaald heeft)
quote:bij deze CAZZO!
Op dinsdag 02 april 2002 20:20 schreef CAZZO het volgende:
Woensdag is het de 10e en dan ben ik jarig![]()
Gerrard en Owen hebben ook te weinig gebracht, mede door vele blessures, maar misschien wordt er teveel van ze verwacht. Want als Owen weer eens last heeft van z'n hamstrings hebben ze totaal geen dreiging. Je zag het ook aan 't spel vandaag, tot de inbreng van Litmanen werd er niet eens fatsoenlijk een bal vastgehouden of rondgespeeld voorin. Ik heb zelfs genoten van Leverkusen, wie had dat gedacht.
Blijkbaar is de combinatie Duitsers en Zuid-Amerikanen zo gek nog niet, zie ook Bayern en Dortmund. En die Ballack lijkt me een goede plaatsvervanger van Effenberg, dat hebben ze goed gedaan.
Barca, tja. Die hebben in de halve finales ook niks te zoeken. Zo wisselvallig, zo'n draaikonterige coach, durft uit niet eens met Kluivert, Rivaldo en Saviola te spelen, en nu zelfs thuis niet. Dan zie ik liever nog 2 ploegen van het trio Real/Bayern/Machester in de finale.
Als ik zie hoe Panathinaikos speelde had ik ze de 3-2 echt wel gegund! Trouwens die overtreding van die keeper van Barca, ik vond het zeker een penalty waard, maar goe, wie ben ik.
Liverpool had ik het ook gegund, maar ja, als je tegen moffen speelt weet je het nooit.
Hopelijk vanavond Man Utd en Real door......
Barca - Real
quote:Moeten beslissen.
Op dinsdag 09 april 2002 22:10 schreef CAZZO het volgende:En Owen had die wedstrijd al lang kunnen beslissen
Kost ze achteraf de wedstrijd, want met een 1-2 was het gedaan geweest.
1e 10 minuten in de 2e helft speelde Liverpool goed, weg met de reet uit de eigen 16, toen had Owen zeker 1 van de 2 kansen moeten maken. Daarna vond ik ze ongeinspireerd spelen, te veel bezig met 'met zo min mogelijk energie de halve finale halen' en dat heeft ze de wedstrijd gekost dus.
Zonde dat Barca zo gezwijnd heeft btw, vond die Grieken verbazingwekkend lekker voetballen.
quote:Ach, Cardiif had nog een goeie avond kwa resultaat, die zijn nu zo goed als zeker van de play-offs, terwijl het er heel lang uit gezien had dat ze die zouden mislopen.
Op dinsdag 09 april 2002 23:27 schreef Doc het volgende:Digger zal helemaal een kutavond hebben... (ik heb nog enige troost dat Barca het gehaald heeft)
Maar gezien de CL een kut avond ja
Vanavond Man Utd en Real door svp. (mag dan ook meteen de finale worden)
Nu moet ManUtd dat laatste restje tuig maar opruimen...
(ben nog steeds pissed dat LFC er uit ligt, ja )
quote:We can only hope...
Op woensdag 10 april 2002 23:24 schreef Doc het volgende:
Nu moet ManUtd dat laatste restje tuig maar opruimen...
Ik hoop ernstig op een finale Real - Man Utd. Dat zijn de enige twee lekker voetballende ploegen op dit moment in Europa (jammer van beckham alleen). Dat zou nog een mooie finale kunnen opleveren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |