Je gaat je vrouw toch niet laten lijden man, dan betaal je dat toch gewoon ff zelf en ga je DAARNA claims leggen op de juiste plek... sorry hoor maar vreemd land/taal/leeftijd vind ik geen geldige excuses. Dit is gewoon je reinste hersenloosheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:48 schreef santax het volgende:
Of dat ziekenhuis opereerde gewoon natuurlijk... Lutser in een vreemd land waar je de taal niet kent, al op leeftijd ook nogeens bent en je denkt alles goed voor elkaar te hebben met je verzekering... Daar heb je dat ding immers voor afgesloten... Ga er maar aan staan!
Je bent op de Filipijnen, niet in Nederland. Daar werkt het iets anders als hier...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:48 schreef santax het volgende:
Of dat ziekenhuis opereerde gewoon natuurlijk... Lutser in een vreemd land waar je de taal niet kent, al op leeftijd ook nogeens bent en je denkt alles goed voor elkaar te hebben met je verzekering... Daar heb je dat ding immers voor afgesloten... Ga er maar aan staan!
kies je zelf voor; je moet ook niet gaan janken als je middenin de bush bush in afrika je kop afgebeten krijgt en afhankelijk bent van een oud mannetje van 105 jaar met een lendendoekje voor die onverstaanbare spreuken uit ipv je kunt wenden tot een high-tech ziekenhuis, zoals je dat in Nederland hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent op de Filipijnen, niet in Nederland. Daar werkt het iets anders als hier...
Precies...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent op de Filipijnen, niet in Nederland. Daar werkt het iets anders als hier...
De gedachte 'gezondheid voor geld' is voor ons west-europeaantje natuurlijk een vanzelfsprekende.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:51 schreef dadoc het volgende:
[..]
Je gaat je vrouw toch niet laten lijden man, dan betaal je dat toch gewoon ff zelf en ga je DAARNA claims leggen op de juiste plek... sorry hoor maar vreemd land/taal/leeftijd vind ik geen geldige excuses. Dit is gewoon je reinste hersenloosheid.
Je moet je niet alles wat je op tv ziet persoonlijk aantrekken, dat is slecht voor je hart. Je doet alsof die kerel je eigen vriendin heeft laten creperen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:18 schreef dadoc het volgende:
Zijn verweer, toen hem werd gevraagd waarom ie dat niet meteen gedaan heeft, luidde ' Daar ben je toch voor verzekerd??'
'Ja minkukel, en dus kun je met een gerust hart gewoon zelf dokken in eerste instantie
Wat die 4K van jou betreft Extec: wat is 4K nou op de gezondheid van je vrouw?? Ik wens trouwens te betwijfelen of je die kosten niet OOK op de verzekering zou kunnen verhalen. Daarbij: 18% is niet de rente per dag, dus hoe zou hij in godsnaam de volle 18% moeten dokken en bovendien: je maakt mij niet wijs dat gepensioneerden die op vakantie gaan naar de Fillippijnen, daar rood voor gaan staan. En als dat dan toch niet zou kunnen (wat wel kon, blijkbaar), waarom dan gedurende drie hele fokking dagen geen andere opties geprobeerd zoals ambassade, thuisfront, alermcentrales enz.?
Mijn conclusie is dat de beste man c.q. de minkukel gewoonweg geleden heeft aan een, wellicht door hollandse zuinigheid aangedreven, hersenverblindende vorm van flegmatisme. Dikke kans ook dat de man gedurende zijn werkzame leven loketambtenaar bij de gemeente is geweest, vijftig jaar lang getraind in het inside the box denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |