abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59972483
Over Omroep MAX - Nee ik kijk die shit officieel niet, gebruik regelmatig de tv puur ter audio-ruimtevulling, dan komt er wel es wat voorbij (en ja ik lees de panorama ook alleen maar bij de kapper)

Maarreh, komt er gister in een consumentenrubriek een keurig, braaf, eenvoudig stel (op leeftijd - MAX tenslotte) klagen over hun reisverzekering: zij bleek op vakantie op de Fillippijnen een been te hebben gebroken en het ziekenhuis wilde eerst geld zien en dan pas opereren. Okee zo gaat dat daar, blijkbaar. Dus meneer denkt: we hebben een reisverzekering, die hij inlicht, en die zouden wel even voor een bankgarantie o.i.d. zorgen zodat mevrouw aan haar (nogal pijnlijke, nogal gecompliceerde) beenbreuk kan worden geholpen.

Maar die bankgarantie is er door bureaucratie (bla) na drie dagen nog steeds niet waarop de mensen besluiten dan maar met hun creditcard dat ziekenhuis vooruit te betalen want dat been begint ondertussen af te sterven. Lullig, want door die drie dagen wachten is de operatie een stuk lastiger geworden zodat mevrouw nu, maanden na die vakantie, nog steeds hersteloperaties en revalidatie mag ondergaan.

Zwaar matig van die reisverzekering. Maar WTF, hoezo laat je je vrouw drie dagen pijn lijden en dat been afsterven terwijl je gewoon die fokking creditcard op zak hebt???? En hoezo bel je niet naar ambassades, alarmnummers, je verzekering thuis, whatever maar ga je braaf zitten wachten tot de reisverzekering een keer terugbelt terwijl je vrouw ligt te kreperen???? Onvoorstelbaar. De 'experts' in de studio bleven heel netjes (terwijl ze al die opties ook noemden - de echtgenoot moest zichtbaar even slikken) maar hadden die man natuurlijk best aan mogen pakken. Wat een ongelofelijke oetlul!!! En die arme vrouw zat daar maar lijdzaam toe te kijken, schijnbaar destijds op de Fillippijnen en nu ook weer in de studio.

Dit soort mensen zou niet toegestaan moeten worden de landsgrenzen te passeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door dadoc op 08-07-2008 14:57:28 ]
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:46:50 #2
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59972526
fipo
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_59972544
Ik snap ook niet dat die vrouw zelf niet wat herrie is gaan schoppen (met dr goeie been dan )
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_59972571
Of dat ziekenhuis opereerde gewoon natuurlijk... Lutser in een vreemd land waar je de taal niet kent, al op leeftijd ook nogeens bent en je denkt alles goed voor elkaar te hebben met je verzekering... Daar heb je dat ding immers voor afgesloten... Ga er maar aan staan!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:48:30 #5
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59972575
kut klacht trouwens.....
heeft je vrouw geen eigen CC?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_59972649
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:48 schreef santax het volgende:
Of dat ziekenhuis opereerde gewoon natuurlijk... Lutser in een vreemd land waar je de taal niet kent, al op leeftijd ook nogeens bent en je denkt alles goed voor elkaar te hebben met je verzekering... Daar heb je dat ding immers voor afgesloten... Ga er maar aan staan!
Je gaat je vrouw toch niet laten lijden man, dan betaal je dat toch gewoon ff zelf en ga je DAARNA claims leggen op de juiste plek... sorry hoor maar vreemd land/taal/leeftijd vind ik geen geldige excuses. Dit is gewoon je reinste hersenloosheid.

Tenzij dit stel graag aan S&M doet natuurlijk, maar daar werd niets over gezegd.
pi_59972668
Dat wijf moet zich niet aanstellen. Beetje gaan huilen om een beenbreukje.
Je neemt vrouwen te serieus TS.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:53:32 #8
140904 MLF
Unazukin
pi_59972714
omroep max
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:01:26 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59972949
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:48 schreef santax het volgende:
Je bent op de Filipijnen, niet in Nederland. Daar werkt het iets anders als hier...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:38:31 #10
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_59974027
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Je bent op de Filipijnen, niet in Nederland. Daar werkt het iets anders als hier...
kies je zelf voor; je moet ook niet gaan janken als je middenin de bush bush in afrika je kop afgebeten krijgt en afhankelijk bent van een oud mannetje van 105 jaar met een lendendoekje voor die onverstaanbare spreuken uit ipv je kunt wenden tot een high-tech ziekenhuis, zoals je dat in Nederland hebt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_59974292
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Precies...

Als die vent nou gewoon meteen betaald had, was heel het probleem er toch niet? Het verzekeringsgedoe regel je achteraf maar...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:51:52 #13
85962 ioko
I Appear Missing
pi_59974427
Gedeeltelijk eens met TS. Maar bedenk dat sommige mensen bij deze situaties niet meer helder denken.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_59974460
Kutvent om zijn vrouw zo te laten lijden. Waarschijnlijk is vrouw autistisch omdat ze niets durfde te zeggen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:53:40 #15
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_59974494
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:51 schreef dadoc het volgende:

[..]

Je gaat je vrouw toch niet laten lijden man, dan betaal je dat toch gewoon ff zelf en ga je DAARNA claims leggen op de juiste plek... sorry hoor maar vreemd land/taal/leeftijd vind ik geen geldige excuses. Dit is gewoon je reinste hersenloosheid.

De gedachte 'gezondheid voor geld' is voor ons west-europeaantje natuurlijk een vanzelfsprekende.

Redenering die ik me voor zou kunnen stellen is dat we het over een astronomisch bedrag hebben, en je van de verzekering niet die rente terug krijgt die je over je CC betaalt.

En als we het over 20.000 eu's hebben, 18% rente, hebben we het over een hoop centjes die de dame & here MAX tv kijkers mss simpelweg niet hebben.

Misschien was dat de reden waarom de man niet graag z'n CC wilde trekken.

Van die verzekering krijg je die 20K wel terug, maar die 4k die visa van je wil hebben betalen ze niet...
&lt;signature here&gt;.
pi_59976719
Zijn verweer, toen hem werd gevraagd waarom ie dat niet meteen gedaan heeft, luidde ' Daar ben je toch voor verzekerd??'

'Ja minkukel, en dus kun je met een gerust hart gewoon zelf dokken in eerste instantie

Wat die 4K van jou betreft Extec: wat is 4K nou op de gezondheid van je vrouw?? Ik wens trouwens te betwijfelen of je die kosten niet OOK op de verzekering zou kunnen verhalen. Daarbij: 18% is niet de rente per dag, dus hoe zou hij in godsnaam de volle 18% moeten dokken en bovendien: je maakt mij niet wijs dat gepensioneerden die op vakantie gaan naar de Fillippijnen, daar rood voor gaan staan. En als dat dan toch niet zou kunnen (wat wel kon, blijkbaar), waarom dan gedurende drie hele fokking dagen geen andere opties geprobeerd zoals ambassade, thuisfront, alarmcentrales enz.?

Mijn conclusie is dat de beste man c.q. de minkukel gewoonweg geleden heeft aan een, wellicht door hollandse zuinigheid aangedreven, hersenverblindende vorm van flegmatisme. Dikke kans ook dat de man gedurende zijn werkzame leven loketambtenaar bij de gemeente is geweest, vijftig jaar lang getraind in het inside the box denken.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:19:48 #17
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_59976744
Vrouw
Samenvatting?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:22:55 #18
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59976830
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:18 schreef dadoc het volgende:
Zijn verweer, toen hem werd gevraagd waarom ie dat niet meteen gedaan heeft, luidde ' Daar ben je toch voor verzekerd??'

'Ja minkukel, en dus kun je met een gerust hart gewoon zelf dokken in eerste instantie

Wat die 4K van jou betreft Extec: wat is 4K nou op de gezondheid van je vrouw?? Ik wens trouwens te betwijfelen of je die kosten niet OOK op de verzekering zou kunnen verhalen. Daarbij: 18% is niet de rente per dag, dus hoe zou hij in godsnaam de volle 18% moeten dokken en bovendien: je maakt mij niet wijs dat gepensioneerden die op vakantie gaan naar de Fillippijnen, daar rood voor gaan staan. En als dat dan toch niet zou kunnen (wat wel kon, blijkbaar), waarom dan gedurende drie hele fokking dagen geen andere opties geprobeerd zoals ambassade, thuisfront, alermcentrales enz.?

Mijn conclusie is dat de beste man c.q. de minkukel gewoonweg geleden heeft aan een, wellicht door hollandse zuinigheid aangedreven, hersenverblindende vorm van flegmatisme. Dikke kans ook dat de man gedurende zijn werkzame leven loketambtenaar bij de gemeente is geweest, vijftig jaar lang getraind in het inside the box denken.
Je moet je niet alles wat je op tv ziet persoonlijk aantrekken, dat is slecht voor je hart. Je doet alsof die kerel je eigen vriendin heeft laten creperen.
pi_59977192
Zal ik het maar toegeven dan? Het is de man die m'n vriendin afgepikt heeft
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:41:06 #20
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_59977241
supergoed
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')