quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
TS: Is dit een vetrol ?
Wijf: Nee mijn klit
Gelukkig.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
We hebben je 'grappige' reactie wel gezien.
Je valt gewoon op dikzakken. Ga eens naar een psychiaterquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:20 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ik kan haar de link van dit topic mailen![]()
Maar ff serieus: ik durf niet tegen haar te zeggen waarom ik niks wil beginnenik ben een lafaard
Tjeezus, dat je zoiets over je vriendin zegt...ze verdient inderdaad veel beter.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Om een idee te geven: in het donker in bed had ik moeite om dr borsten te vindendoor de rollen....
Beginnen? Je hebt toch al iets met er?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:20 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Maar ff serieus: ik durf niet tegen haar te zeggen waarom ik niks wil beginnenik ben een lafaard
dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beginnen? Je hebt toch al iets met er?
Stiekem lachte ik erom.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig.
En wat vond je er van ?
ja alleen ze wil mij heel graagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tjeezus, dat je zoiets over je vriendin zegt...ze verdient inderdaad veel beter.
Dan ben je gedoemd om met haar te trouwen en kinderen te krijgen waardoor ze nog meer gaat uitdijen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:20 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ik denk dat dan alleen maar serieuze maatregelen helpen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Om een idee te geven: in het donker in bed had ik moeite om dr borsten te vindendoor de rollen....
Ja én? Streeld dat je ego ofzo? Ben je daarom zogezegt ook stapelverliefd op haar?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
ja alleen ze wil mij heel graag
twee wekenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:23 schreef vencodark het volgende:
Beetje apart indd. dat je toch zegt stapelverliefd op haar te zien... maar haar uiterlijk afzichtelijk vind.
Hoe kan je dan over haar fantaseren, hoe kan je met een verliefd gevoel aan haar smoeltje denken? Dan bibber je toch al?Ik snap best dat het moeilijk is (ik herken het een klein beetje) maar als je niet het idee hebt, dat je haar uiterlijk helemaal gaat accepteren en haar mooi/aantrekkelijk gaat vinden, dan kan je er indd. beter mee stoppen.
![]()
Je moet wel zin in haar hebben, dr willen zoenen en trots op haar zijn als je haar toont aan je familie en vrienden.
Dat je je schaamt is wel erg zonde want je zou je voor je eigen vriendin niet moeten schamen omdat ze niet zo knap is. Wat kan het jou in hemelsnaam schelen wat vrienden enzo zeggen? Ze zijn straks misschien jaloers omdat jij een lieve meid gevonden hebt. Je kan een bloedmooie vriendin hebben met een kutkarakter of haar. Maar je moet je er wel overheen kunnen zetten dat ze geen schoonheid is.
Maar wel apart dat je verliefd op haar bent, maar haar lelijk vind. Hoe kan je dan echt verliefd zijn? Meestal vind je toch wel iets aantrekkelijk? Anders had je niet bij dr in bed gelegen of wordt jij altijd geil van lelijke/afzichtelijke mensen?
Btw, hoelang zijn jullie al verliefd eigenlijk?
Ach stom.. ja.. dan heb je natuurlijk seks.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beginnen? Je hebt toch al iets met er?
Dan is de conclusie volgens mij simpel... je walgt van je vriendin... What more do you need to end a relationship?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
uh uh, ik ben volwassen en zeker geen PUB ganger en dit is ook geen ONZ materiaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |