abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59973428
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
TS: Is dit een vetrol ?

Wijf: Nee mijn klit
U MAD?
pi_59973451
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
We hebben je 'grappige' reactie wel gezien.
pi_59973476
Ik kan haar de link van dit topic mailen

Maar ff serieus: ik durf niet tegen haar te zeggen waarom ik niks wil beginnen ik ben een lafaard
echt geen kloon hoor, geloof me maar
pi_59973481
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

We hebben je 'grappige' reactie wel gezien.
Gelukkig.

En wat vond je er van ?
U MAD?
pi_59973493
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:20 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:

Maar ff serieus: ik durf niet tegen haar te zeggen waarom ik niks wil beginnen ik ben een lafaard
Je valt gewoon op dikzakken. Ga eens naar een psychiater
U MAD?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:21:21 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_59973508
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Om een idee te geven: in het donker in bed had ik moeite om dr borsten te vinden door de rollen....
Tjeezus, dat je zoiets over je vriendin zegt...ze verdient inderdaad veel beter.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:21:38 #107
127981 Misstique
11-07-2014
pi_59973516
quote:

Beginnen? Je hebt toch al iets met er?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_59973533
A little bit hateful
pi_59973542
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:21 schreef Misstique het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook
pi_59973546
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Gelukkig.

En wat vond je er van ?
Stiekem lachte ik erom.
pi_59973557
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:21 schreef Soempie het volgende:

[..]

Tjeezus, dat je zoiets over je vriendin zegt...ze verdient inderdaad veel beter.
ja alleen ze wil mij heel graag
pi_59973567
Beetje apart indd. dat je toch zegt stapelverliefd op haar te zien... maar haar uiterlijk afzichtelijk vind.
Hoe kan je dan over haar fantaseren, hoe kan je met een verliefd gevoel aan haar smoeltje denken? Dan bibber je toch al? Ik snap best dat het moeilijk is (ik herken het een klein beetje) maar als je niet het idee hebt, dat je haar uiterlijk helemaal gaat accepteren en haar mooi/aantrekkelijk gaat vinden, dan kan je er indd. beter mee stoppen.

Je moet wel zin in haar hebben, dr willen zoenen en trots op haar zijn als je haar toont aan je familie en vrienden.
Dat je je schaamt is wel erg zonde want je zou je voor je eigen vriendin niet moeten schamen omdat ze niet zo knap is. Wat kan het jou in hemelsnaam schelen wat vrienden enzo zeggen? Ze zijn straks misschien jaloers omdat jij een lieve meid gevonden hebt. Je kan een bloedmooie vriendin hebben met een kutkarakter of haar. Maar je moet je er wel overheen kunnen zetten dat ze geen schoonheid is.

Maar wel apart dat je verliefd op haar bent, maar haar lelijk vind. Hoe kan je dan echt verliefd zijn? Meestal vind je toch wel iets aantrekkelijk? Anders had je niet bij dr in bed gelegen of wordt jij altijd geil van lelijke/afzichtelijke mensen?
Btw, hoelang zijn jullie al verliefd eigenlijk?
pi_59973571
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Stiekem lachte ik erom.
Tnx
U MAD?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:23:29 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59973576
quote:

Dan ben je gedoemd om met haar te trouwen en kinderen te krijgen waardoor ze nog meer gaat uitdijen.
En verder: hoezo beginnen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59973579
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Om een idee te geven: in het donker in bed had ik moeite om dr borsten te vinden door de rollen....
Ik denk dat dan alleen maar serieuze maatregelen helpen.
Hang haar achter je auto. 40km/h moet ze wel halen. Later kan je je snelheid wel wat verhogen uiteraard.
Verder drogeer je haar met GHB elke keer voor het avondeten.
pi_59973587
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:

[..]

ja alleen ze wil mij heel graag
Ja én? Streeld dat je ego ofzo? Ben je daarom zogezegt ook stapelverliefd op haar?
pi_59973601
Heb je de potlood test al gedaan ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_59973608
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:51 schreef ThE_ED het volgende:
TS + vriendin

[ afbeelding ]
haha
looooooooooooooooool lol
pi_59973621
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:23 schreef vencodark het volgende:
Beetje apart indd. dat je toch zegt stapelverliefd op haar te zien... maar haar uiterlijk afzichtelijk vind.
Hoe kan je dan over haar fantaseren, hoe kan je met een verliefd gevoel aan haar smoeltje denken? Dan bibber je toch al? Ik snap best dat het moeilijk is (ik herken het een klein beetje) maar als je niet het idee hebt, dat je haar uiterlijk helemaal gaat accepteren en haar mooi/aantrekkelijk gaat vinden, dan kan je er indd. beter mee stoppen.

Je moet wel zin in haar hebben, dr willen zoenen en trots op haar zijn als je haar toont aan je familie en vrienden.
Dat je je schaamt is wel erg zonde want je zou je voor je eigen vriendin niet moeten schamen omdat ze niet zo knap is. Wat kan het jou in hemelsnaam schelen wat vrienden enzo zeggen? Ze zijn straks misschien jaloers omdat jij een lieve meid gevonden hebt. Je kan een bloedmooie vriendin hebben met een kutkarakter of haar. Maar je moet je er wel overheen kunnen zetten dat ze geen schoonheid is.

Maar wel apart dat je verliefd op haar bent, maar haar lelijk vind. Hoe kan je dan echt verliefd zijn? Meestal vind je toch wel iets aantrekkelijk? Anders had je niet bij dr in bed gelegen of wordt jij altijd geil van lelijke/afzichtelijke mensen?
Btw, hoelang zijn jullie al verliefd eigenlijk?
twee weken
Mij kan het ook niet zozeer schelen wat anderen zeggen; maar ik vind het!
pi_59973638
NU WIL IK OOK GVD PICS HEBBEN VAN DAT GEDROCHT!!!
pi_59973641
Ik heb me wel in een lastig parket gewerkt
pi_59973645
Of de chopstick test als de potlood niet voldoet.
Maar zodra je een lantarenpaal test moet doen... dan ehm mja is dat eigenlijk niet meer nodig.
A little bit hateful
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:26:08 #123
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_59973647
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:21 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ach stom.. ja.. dan heb je natuurlijk seks.
pi_59973670
Dat potlood blijft zker te weten zitten als die test gedaan wordt....
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:26:57 #125
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_59973677
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:

[..]

uh uh, ik ben volwassen en zeker geen PUB ganger en dit is ook geen ONZ materiaal
Dan is de conclusie volgens mij simpel... je walgt van je vriendin... What more do you need to end a relationship?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')