heb hem inmiddels op LP ben nu aan het luisteren en de titel track is inderdaad bruutquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:41 schreef nipeng het volgende:
Acid Mothers Temple & the Melting Paraiso U.F.O. ~ Recurring Dream and Apocalypse
[ afbeelding ]Dit is best hevig spul. Ook voor AMT begrippen.
Is dat..quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:53 schreef trebremmit het volgende:
Hmm, Grails heeft volgens mij alweer wat nieuws uitgebracht, een E.P met covers, maar eens even checken dan.
Allebei in de download nu. Eerst even de nieuwste Burning Star Core afdraaien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:20 schreef trebremmit het volgende:
Ja en Black tar prophecies, goeie band!!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:51 schreef Trashcanman het volgende:
TS vind hem iig al helemaal niets
Ik moet hem nog een keertje luisteren. Ken zowiezo niet zo heel veel van die band
BB en los natasquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Tackleberry het volgende:
Was deze al bekend? Brant Bjork, Los Natas, Gomar Pyle en The Liszt @ De Pul, Uden @ 24-10-2008.
http://www.depul-uden.nl/livepul/?id=786
Die zetten we in de agendaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:27 schreef ralfseltje het volgende:
Wat vinden we hier van Nebula? 7 November in Vera oa
Keine sheiße. Dat stond toch al zo'n beetje in de OPquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:02 schreef arucard het volgende:
![]()
Nieuwe vind ik misschien wel hun beste werk tot nu toe.
Gomer Pyle is zeer ok.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:02 schreef arucard het volgende:
Zo terug van vakantie, the heads en wooden shjips gemist..
Ook niet naar Stoned at the underground geweest wat ik misschien van plan was.
[..]
![]()
[..]
BB en los natasrest ken ik niet maar zal ook wel tof zijn.
Wtf in Uden???? Daar ga ik ZEKER bij zijn!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:02 schreef arucard het volgende:
Zo terug van vakantie, the heads en wooden shjips gemist..
Ook niet naar Stoned at the underground geweest wat ik misschien van plan was.
[..]
![]()
[..]
BB en los natasrest ken ik niet maar zal ook wel tof zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |