Schandalig hoe de tarieven van de bussen omhoog zijn gegaan. In mijn tijd (2004) betaalde je 70p voor een enkeltje, nu 2pond!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:40 schreef Breuls het volgende:
Elke bus. Even inchecken bij het instappen, uitchecken hoeft niet (want vast tarief voor elke rit).
Erg hè?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:39 schreef MCH het volgende:
Tering die Primark op Oxford Streetmaar ik schaam me niet, 13 items voor 20 pond ofzo (m'n vriendin dan)
Verder 5 boeken, 7 albums en 14 singles voor 28,55 pond!!!
De vorige keer waren we juist duurder uit door zelf te boeken , maar sowieso gaan we eerst kijken en niet meteen boeken (moet mijn vakantiewerk salaris nog krijgenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:06 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kan je niet beter zelf een vlucht boeken en een hotel? Is nioet veel werk en ik denk dat dat een hoop geld scheelt.
tot 2 of 3 uur voor vertrek kan je nog boeken bij de meeste maatschappijenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Breuls het volgende:
Het snelste is een vlucht, maar die kun je volgens mij niet op de dag zelf boeken.
Ja hoor, op easyjet bijvoorbeeld. Wel prijzig. Als je vanavond nog wilt vertrekken (18:40 of 21:55) en morgen terug ben je 271 euro kwijt, zonder bagage...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Breuls het volgende:
Het snelste is een vlucht, maar die kun je volgens mij niet op de dag zelf boeken.
Ik zou gewoon even op Leicester Square in London op de dag zelf een kaartje halenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:55 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Ja,ik vind ze ook duur de hostels.
Wil het liefst een double en een leuke buurt haha 35 euro pppn ongeveer!!
Willen trouwens graag naar Spamalot.Zag een mooie aanbieding voor 23 pond een kaartje (balcony) en ervoor of erna eten bij Planet Hollywood.
Kaartje Balcony los is ook 20 pond.
Weet iemand of het slimmer is om het in Londen zelf te halen of alvast nu.
Of je reserveert 2 maanden vantevoren en dan kost het je 70 euroquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja hoor, op easyjet bijvoorbeeld. Wel prijzig. Als je vanavond nog wilt vertrekken (18:40 of 21:55) en morgen terug ben je 271 euro kwijt, zonder bagage...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |