Ik heb flinke diepgang, 21 cm om precies te zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:51 schreef daniellaheerlen het volgende:
maar heb misschien meer verstand en inzicht dan menigeen hier,wat ik zo gelezen heb,geen diepgang
Ik snap er echt geen klote vanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:04 schreef daniellaheerlen het volgende:
was met verkeerde bedoeling hier gekomen,maar na te serieus hier te praten en bloot te geven ,zal ik nog best wat aanwezig zijn.wist ik veel dat je hier niet serieus andere mensen vind met een probleempje.en dat hebbe we gelukkig niet elk moment,pfffffffffffffff
Het probleem is dat met jou communiceren net zo moeilijk is als met een auto naar Amerika vliegen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:04 schreef daniellaheerlen het volgende:
was met verkeerde bedoeling hier gekomen,maar na te serieus hier te praten en bloot te geven ,zal ik nog best wat aanwezig zijn.wist ik veel dat je hier niet serieus andere mensen vind met een probleempje.en dat hebbe we gelukkig niet elk moment,pfffffffffffffff
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:57 schreef daniellaheerlen het volgende:
vind van wel,werk in de zorg,waar mijn kwaliteiten nodig zijn.en ja vind mezelf best goed op alle niveau's
Hé? Waarom kom je precies hier, je wilt serieus praten en jezelf bloot geven in Klaagbaak ofzo?quote:was met verkeerde bedoeling hier gekomen,maar na te serieus hier te praten en bloot te geven ,zal ik nog best wat aanwezig zijn.wist ik veel dat je hier niet serieus andere mensen vind met een probleempje.en dat hebbeN we gelukkig niet elk moment,pfffffffffffffff
Ja lachuh johquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:07 schreef daniellaheerlen het volgende:
nee me eerste was,broertje lief,lees maar.en heb er niet echt iets aan gehad,maar wel lekker afzeiken,lachuh
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:12 schreef Henny_Huisman het volgende:
Lieve Daniella,
trek je maar niks aan van al die plaaggeesten hier hoor.
ze weten niet beter.
kusjes op je mooie blonde haar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |