Open dan ook gewoon een topic waardoor mensen niet de gedachte krijgen dat de TS verstandelijk gehandicapt is, no0b.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:28 schreef daniellaheerlen het volgende:
wat is dit eigenlijk voor een behoorlijk afzeik clubje.of is dat juist de bedoeling,sorry hoor,maarja what ever
wordTquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:32 schreef daniellaheerlen het volgende:
nou weet niet waar het opslaat,maar jou taal is zeker niet intelligent,en och je hoeft maar wat te zeiken te hebben,word trouwens wel veel gedaan,maar is wel grappig
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:40 schreef daniellaheerlen het volgende:
nou niks meer te zeggen,dan kan ik gerust verder gaan,doeiiiii
Intelligent? Neuh, maar wel duidelijk, dat is bij jou niet echt het geval.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:32 schreef daniellaheerlen het volgende:
nou weet niet waar het opslaat,maar jou taal is zeker niet intelligent,en och je hoeft maar wat te zeiken te hebben,word trouwens wel veel gedaan,maar is wel grappig
Wat is er zo grappig dan? Alleen jouw Nederlands is geinig, meer niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:42 schreef daniellaheerlen het volgende:
stelletje ...............................rampzalig,en bleut,niks te zeggen wat ook maar beetje klopt,maar is wel lachuh hierzo aan mijn kant
Niemand die er wat van snapt hier, dus we komen allemaal een paar chromosomen tekort?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:44 schreef daniellaheerlen het volgende:
[
Intelligent? Neuh, maar wel duidelijk, dat is bij jou niet echt het geval.
nou dat is jou tekort aan intelligentie dan waarschijnlijk,ik snap mezelf en al die bullshit dus......sorry
Ik vraag me dan echt serieus af hoe zo'n "kleine" opgroeit.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:29 schreef daniellaheerlen het volgende:
tekeningen van de kleine en ons
kaartleggingen fotos ,allemaal dingen waar je het bestaan niet meer van wist
Ja, dat was al overduidelijk hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:46 schreef daniellaheerlen het volgende:
is dat een kompliment?kom toevallig wel uit limboland heee
Leedvermaak.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:59 schreef daniellaheerlen het volgende:
vind je,trek toch best wat volk voor me 2de dagje hier
en heb je ook al een vriendjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:57 schreef daniellaheerlen het volgende:
vind van wel,werk in de zorg,waar me kwaliteiten nodig zijn.en ja vind mezelf best goed in alle niveau's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |