Nou ik word er tegenwoordig wel ziek van.
Zit je zoe te fok!ken maarja mijn lijst word ook steeds meer gevuld met chicks, jewaidz
Echter is het fucking irritant als die bitches (want het zijn voornamelijk meiden die dat flikken) non-stop tegen je aan lullen en ook verwachten dat je binnen no-time reageert. Reageer je niet dan geven je ze de welbefaamde "nudges/buzzes" of andere kut geluidjes die MSN heeft te bieden.
Of ze gaan vragen: "Wat ben je aan het doooeeeeen?"
Alsof ze geen andere vrienden of mensen hebben waar ze tegen kunnen gaan lullen! Sommige durven zelfs te zeggen: "Ben je soms aan het fappen?"

En dan is het soms nog waar ook, zit jij ondertussen lekkere pr0n te kijken terwijl er telkens rechtsonderin je scherm van die MSN pop-upjes komen wat die bitches zeggen, waardoor je concentratie van de pr0n af gaat.
Of ze gaan van die filosofisch achtige dingen vragen waar jij dan weer antwoord op moet geven, of zelfs aan JOU gaan vragen van: "WAT MOET IK NU GAAN DOEN?!" ---> En dan komt er een hele situatie waar je dan antwoord op moet gaan geven. Geef je dan uiteindelijk antwoord, dan is het vaak nog niet goed en doen ze het omgekeerde

Klacht: Biatches die nonstop verhalen zitten te lullen tegen je op MSN terwijl je daar absoluut geen behoefte aan hebt.
Klacht 2: Biatches die je lastig vallen onder het fappen.
Klacht 3: Het regent buiten waardoor ik zowaar geen zin heb om een pintje te pakken!

Klacht 4: Ik vind het liedje van M.I.A - Paper Planes wel errug cool maar kan em niet hardop spelen omdat er hier (

) nog steeds mensen liggen te pitten!