quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
Omdat pdj weer eens in de traagstand staat![]()
Link naar SC # 107 : [FOT SC # 107] In het midden van de week
Stuur KLETS ON aan 1234
Hey Ynske,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:43 schreef Ynske het volgende:
zooo het weer werkt niet mee vandaag
dus dat word een dagje fotoshoppen
jullie vannacht ook onweer gehad?
damn k zat recht overeind in bed
gister geweest sporten en gelukkig gaat t met nek steeds beter
hoorde van de week dat de jongens die net als ik op 2 juni moesten vertrekken er nog steeds rondlopen
ben benieuwd of dat nog gevolgen heeft voor mij wanneer de reïntegratie begint
pols is geopereerd en sinds dien gaat t een stuk beter, weet waar beperkingen liggenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Ynske,
Je nek? Je had toch problemen met je arm? Of heb ik wat gemist?
En onweer? Nix gehoord of gezien,was wel de nacht wakker ...dus had het moeten zien. Wil 's nachts er dan nog wel eens op uitgaan om eventuele mooie foto's van de bliksem te gaan maken.
Ciao Peet
Wat je pols aangaat,wel een pluspunt dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
pols is geopereerd en sinds dien gaat t een stuk beter, weet waar beperkingen liggen
heb begin van t jaar een ongeluk gehad met de auto
daarvan een whiplash overgehouden
In dit geval zou ik gaan fotograferen voor 3voor12 Den Haag, maar er waren daar nog vier fotografen die wildenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:27 schreef coenb het volgende:
@PdeHoog: een overkill aan fotografen op Werfpop? Die is er toch elk jaar?Dan kom je toch voor de muziek...
Verbazingwekkend hoeveel er in een kamer kan héquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:51 schreef loehoes het volgende:
Zo, heb mijn kamer leeg. Twee keer de Peugot Partner vol rotzooi haha![]()
Nou nog schoonmaken, en dan donderdag de sleutels inleveren.
Hoe is het hier?
neem een handdoek mee om t zweet van je voorhoofd af te vegenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:18 schreef Timmos het volgende:
Zo, eerste uitjes voor van de zomer staan geplanned.. Zondag voor 2 tot 5 weken richting de kust.. Eerst week naar een vlindertuin (TIPS TIPS TIPS!?)
23 Juli naar Calais in Frankrijk
Zo warm daarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
neem een handdoek mee om t zweet van je voorhoofd af te vegen
als t zo is als in blijdorp is t klam, klef en plakkerigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zo warm daar?
* Timmos haat zulke warmte![]()
50mm heb ik nooit gebruikt in de vlinderkas van blijdorpquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:24 schreef Timmos het volgende:
http://www.ertussenuit.com/details/338.htm
Die is het geloof ik.. Lees in ieder geval dat het de moeite is ff wat te zweten..
Hoop ook dat ik toekom met de kitlens qua lichtsterkte, of ik moet ergenst iets van een 50mm 1.8 zien te scoren :|
je zou t kunnen proberen maar zelf nog nooit gedaan, waarom niet? kweet nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:30 schreef Timmos het volgende:
Daar heb je een punt.. Schiet ook alles wel in RAW.. Flitsen op vlinders een do of een don't
?
* Denkt; Die compact camera's flitsen toch automatisch daarbinnen dus wie ben ik ok dat ook is niet te proberen*
Omdat je vast genoeg hebt aan je lichtsterke objectievenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zou t kunnen proberen maar zelf nog nooit gedaan, waarom niet? kweet niet
Die is wel tofquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:24 schreef Timmos het volgende:
http://www.ertussenuit.com/details/338.htm
Die is het geloof ik.. Lees in ieder geval dat het de moeite is ff wat te zweten..
Hoop ook dat ik toekom met de kitlens qua lichtsterkte, of ik moet ergenst iets van een 50mm 1.8 zien te scoren :|
Dat is wel zo'n geweldige seriequote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:00 schreef Timmos het volgende:
Ik heb de 6 afleveringen van the genius of photography gedownload, voor als het van de zomer evt. slecht weer is.. De laptop gaat toch mee.. Weet alleen niet of het wat is
http://www.canvas.be/extr(...)aphy_programma.shtml
geen ideequote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:15 schreef Erasmo het volgende:
HellupHet rolletje man mijn MZ7 is vol en dat icoontje blijft ook flikkeren als ik de camera uitzet
Na het verwijderen van het filmpje welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:51 schreef prupke het volgende:
[..]
geen idee
is ie al gestopt met flikkeren??
Heb al een handleiding opgeduikeld, schijnt zo te horenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:09 schreef prupke het volgende:
ah beter
maar wel ff naar de fotograaf dan voor : huh en hoe
handleidingen zijn makkelijk iddquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb al een handleiding opgeduikeld, schijnt zo te horen
wij hebben het boek in de winkelquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:07 schreef didotcicero het volgende:
Heb Annie Leibovitz: Life through a Lens gezien laatst in de bioscoop. Annie Leibovitz is voor wie misschien nog niet kent een fotografe die wellicht net zo bekend is als de sterren die ze fotografeert.
Kritieken in de kranten waren niet mals maar ben desondanks toch gegaan.
Iemand vroeg na afloop aan mij: "Ze is toch niet dood he?". De film had meer weg van een filmpje dat getoond wordt nadat iemand overleden is, dat bol staat van positive verhalen en waarvan je denkt: ik wist helemaal niet dat dat zo'n geweldig persoon was"
Het is een onderhoudende film maar ik heb na afloop van de film niet echt het gevoel dat ik meer te weten ben gekomen over Annie Leibovitz. Vind ik jammer. Tis natuurlijk leuk om te zien dat ze dus in een paar minuten een complete shoot doet, maar je ziet niet hoe die shoot tot stand gekomen is. Wat er aan vooraf gegaan is, qua denk- en regelwerk. En dat iedereen haar aardig en geweldig vind is ook wel leuk, maar begint na een tijdje ook wel te vervelen. En dat vind ik jammer. In dit geval hebben de kritieken het bij het rechte eind.
Dit is trouwens geen oproep om de film niet te gaan zien. De film is op zich een leuke film, ontroerend en boeiend tot aan het eind. Je moet 'm alleen niet gaan zien met de verwachting meer inzicht in haar en haar werkt te krijgen.
Foto's + gebruikte apperatuur en tipsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die is wel tofBen er zelf twee keer geweest.
DSLR + Zoomlensquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:47 schreef Timmos het volgende:
[..]
Foto's + gebruikte apperatuur en tips?
Zeg dat niet te snel, paar draadloze triggers eraan en je kunt beginnenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:04 schreef HMaster-II het volgende:
Toffe FrisbeeVerder heb je er toch neits aan
1 is voldoende!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zeg dat niet te snel, paar draadloze triggers eraan en je kunt beginnen
Ik heb hetzelfde als ik inleg+rentequote:Op donderdag 10 juli 2008 22:40 schreef prupke het volgende:
ideeen zijn altijd goed
hmmz
ik heb geen 25 miljoen , maar wel ¤8.50
ik heb mijn idee al een tijdquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als ik inleg+rente![]()
Mijn brein is op toeren vandaag, ik krijg net hét idee voor de wedstrijd
Bijna weekend voor jullie hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:55 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh.
Jazekerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bijna weekend voor jullie he![]()
* PdeHoog zit al sinds woensdagmiddag ziek thuis
Strontverkouden, misselijk, koppijn....... niet goedHoewel het vandaag weer redelijk lijkt te gaan.
Mwahquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:48 schreef Erasmo het volgende:
Dus je hebt je foto-achterstand weer weggewerkt?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:57 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb nog 6 gig weg te werken...
En maandag begint de fotovakschool
Wat normaal in 3 maanden is is nu in 2 weken gepropt dus het zal wrs wel intensief wordenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Enneh tof manBeetje op kosten van de baas de FVS gaan doen
Hoe vaak per week is dat?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat normaal in 3 maanden is is nu in 2 weken gepropt dus het zal wrs wel intensief worden
Ach komt wel goedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wow. Dat wordt idd intensief
Succes he
7 weken vakantiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:28 schreef Marc H het volgende:
* Marc H is aan het aftellen...
Nog 6 dagen werken, en dan lekker lang vakantie: 7 weken lang, waarvan 5 weken nog totaal Dolce far niente
Moet/wil iets doen aan dat kleine stuwmeertje aan vakantiedagen dat ik nog heb.
Klinkt niet fijn, sterktequote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bijna weekend voor jullie he![]()
* PdeHoog zit al sinds woensdagmiddag ziek thuis
Strontverkouden, misselijk, koppijn....... niet goedHoewel het vandaag weer redelijk lijkt te gaan.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:30 schreef EchnaDarr het volgende:
Sinds wanneer maakt het Rijksdienst voor het Wegverkeer filters?
Anyway, hoeveel pijn kan het doen als het niet goed is voor 12,50? Verwacht er niet al te veel van en het valt allicht mee.
Dan toch eerst foto's maken en dan pas bierquote:
quote:
dan nogquote:
Ik ga mij door jou laten bedienen bij datzelfde concert!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:50 schreef loehoes het volgende:
Morgen werken in de Kuip bij het concert van Doe Maar. Heb er echt geen zin in, ik moet ook nog eens chaufferen, dus dat betekent snachts vermoeid dat hele pokke eind nog terug naar Enschede. bah!
Wat zijn jullie wilde weekend plannen?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mij door jou laten bedienen bij datzelfde concert!Doe Maar!
Bah, dat klinkt niet fijn. Heb je alleen blauwe knieën of heb je ook nog andere klachten. Ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt morgen. Elysium met lekker weer isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:12 schreef An24 het volgende:
Ik ga mezelf een plezierig weekend afdwingen. Morgen lekker Elysium en vandaag lekker photoshoppen. Gister verliep iets anders door een suffe idioot die in zijn autootje plots naar achter reed en ik met fiets er onder kwam te liggen. Nu fijn morgen met blauwe knieen en zielige arm naar het Elysium
Als het net zo tof wordt als afgelopen donderdag dan gaat dat zeker lukken. Thanks!quote:
Mja, spier in mijn arm is vervelend, net die arm waarmee ik photoshopquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, dat klinkt niet fijn. Heb je alleen blauwe knieën of heb je ook nog andere klachten. Ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt morgen. Elysium met lekker weer is![]()
[..]
Als het net zo tof wordt als afgelopen donderdag dan gaat dat zeker lukken. Thanks!
Haha nice, ik weet nog niet wat ik moet doen. Of achter de bar, of bij muntjes gedoe. Zie het straks welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mij door jou laten bedienen bij datzelfde concert!Doe Maar!
Dank! Jij ook!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:53 schreef loehoes het volgende:
Haha nice, ik weet nog niet wat ik moet doen. Of achter de bar, of bij muntjes gedoe. Zie het straks wel![]()
Veel plezier alvast!
http://in.solit.usquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:59 schreef Kremers het volgende:
Weet één van jullie een gratis FTP dienst? Ik ben van speedlinq naar Telfort overgezet en zij bieden geen FTP ruimte aan hun abonnees aan....
Ik ben wel een aantal online opslag diensten tegengekomen, maar daar kun je niet van linken vanaf een andere site.
LOL!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:34 schreef Marc H het volgende:
Vandaag naar Ouwehands dierenpark geweest.
even een voorproefje:
[ afbeelding ]
Showcase volgt een dezer dagen
Als jij op dit moment wat krul in je haar hebt, en bij de muntjes bij de ingang zat, dan heb ik muntjes bij je gekocht.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:53 schreef loehoes het volgende:
Haha nice, ik weet nog niet wat ik moet doen. Of achter de bar, of bij muntjes gedoe. Zie het straks wel![]()
hoe was het??quote:Op zondag 13 juli 2008 00:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij op dit moment wat krul in je haar hebt, en bij de muntjes bij de ingang zat, dan heb ik muntjes bij je gekocht.
Tof! Ze hadden r zin in en dat straalde er aan alle kanten vanaf!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:53 schreef prupke het volgende:
hoe was het??
Ik was het niet, sorry! Haha. Ik stond op de bovenste ring bij een barquote:Op zondag 13 juli 2008 00:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij op dit moment wat krul in je haar hebt, en bij de muntjes bij de ingang zat, dan heb ik muntjes bij je gekocht.
WAHAHHAHAHA, deze vind ik echt geweldig!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:34 schreef Marc H het volgende:
Vandaag naar Ouwehands dierenpark geweest.
even een voorproefje:
[ afbeelding ]
Showcase volgt een dezer dagen
Dan ben ik blij dat mijn twijfel groot genoeg was om je niet aan te spreken...quote:Op zondag 13 juli 2008 03:05 schreef loehoes het volgende:
Ik was het niet, sorry! Haha. Ik stond op de bovenste ring bij een bar![]()
Absoluut, en jij?quote:Op zondag 13 juli 2008 03:05 schreef loehoes het volgende:
Nu net thuis, pff! Lekker me bedje in. Heb je wel genoten?
Haha, heel verstandig.quote:Op zondag 13 juli 2008 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat mijn twijfel groot genoeg was om je niet aan te spreken...![]()
[..]
Absoluut, en jij?
's-Hertogenbosch, op de hoek van de Peellandstraat (even gespiekt op de HQ versiequote:
Ben benieuwd of er morgen got onder staatquote:Op zondag 13 juli 2008 17:36 schreef kvdv het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch, op de hoek van de Peellandstraat (even gespiekt op de HQ versie)
Cursus?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er morgen got onder staat![]()
Heb eindelijk al mijn spulletjes voor de cursus volgende week ingepakt, gepoetst, leeggetrokken en opgeladen... De fototas is nog nooit zo zwaar geweest
Ik kom wel vaker mensen tegen met apparatuur waarvan ze zelf niet heel veel snappen. Kan ergerlijk zijn... Maar ach, als iemand z'n geld daar aan uit wilt geven, dan ga ik daar verder niet over oordelen.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:55 schreef Erasmo het volgende:
Als ik iemand uitleg waarom hij meer ruis krijgt op hoge iso-waarden, denk ik dan terecht 'Waarom heb jij in godsnaam een DSLR gekocht?'?
mijn wasmachine is weer sinds pasen aangeslotenquote:
Ik heb zo'n bloedhekel aan wassen!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:10 schreef prupke het volgende:
[..]
mijn wasmachine is weer sinds pasen aangesloten
en ik vind dat zo fijn
Ik heb er geen hekel aanquote:
Vooral het strijken is vervelend... Dat moet ik toch echt wel... Overhemden moeten nu eenmaal gestrekenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan![]()
eerst wassen dan de droger in en klaar (strijken doe ik niet)
nu heeft mijn moeder onze was gedaan , en ik kreeg alles gestreken terug
maar ik vind het fijner als ik zelf kan bepalen wanneer ik mijn was kan doen:)
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 14 juli 2008 05:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vooral het strijken is vervelend... Dat moet ik toch echt wel... Overhemden moeten nu eenmaal gestreken!
Ik heb nog wel een adres voor je waar je zelfstrijkende overhemden kan kopen. Nat ophangen en ze drogen zonder kreukels... I-de-aal!quote:Op maandag 14 juli 2008 05:55 schreef Xilantof het volgende:
Vooral het strijken is vervelend... Dat moet ik toch echt wel... Overhemden moeten nu eenmaal gestreken!
Mag ik die ookquote:Op maandag 14 juli 2008 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een adres voor je waar je zelfstrijkende overhemden kan kopen. Nat ophangen en ze drogen zonder kreukels... I-de-aal!
Als jij een vrouw hebt, snap ik niet dat je een strijkprobleem hebt...quote:Op maandag 14 juli 2008 08:39 schreef sanger het volgende:
Mag ik die ook
Ik heb overigens enkele "strijkvrije" overhemden. Echter is niets bestand tegen de waspraktijken van mijn vrouw ben ik bang.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij een vrouw hebt, snap ik niet dat je een strijkprobleem hebt...
Ik heb geen strijkprobleem, ik heb een vrouw. Das juist het probleemquote:Op maandag 14 juli 2008 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij een vrouw hebt, snap ik niet dat je een strijkprobleem hebt...
Die kun je natuurlijk proberen kwijt te raken. De vraag is of je dan nog voldoende geld overhoudt om zelfstrijkende overhemden te kopen...quote:Op maandag 14 juli 2008 13:33 schreef sanger het volgende:
Ik heb geen strijkprobleem, ik heb een vrouw. Das juist het probleem
quote:
Hoe was het?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:00 schreef Erasmo het volgende:
Terug van de eerste cursusdag![]()
* Erasmo en mac's, slecht combinatie
Goed, leuke groep, frisse manier van lesgeven alleen ik heb te lompe boerenhanden voor zo'n mac designmuisjequote:
het ontstaan van de chipsquote:Op maandag 14 juli 2008 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
HoiAfgezien van het feit dat ik nog een mobiele snotfabriek ben, ga ik morgen weer lekker werken
Feli Prupquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:02 schreef prupke het volgende:![]()
1 sollicitatiebrief geschreven...aangenomen en vandaag 12,5 jaar bij dezelfde baas aan het werk
* prupke een vlaai de sc in sjoeft
Feli Prupquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:02 schreef prupke het volgende:![]()
1 sollicitatiebrief geschreven...aangenomen en vandaag 12,5 jaar bij dezelfde baas aan het werk
* prupke een vlaai de sc in sjoeft
Als je ziet wat de maandelijkse alimentatie doet dan denk ik dat ik voortaan zelfs zonder overhemd naar het werk zal moeten danquote:Op maandag 14 juli 2008 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kun je natuurlijk proberen kwijt te raken. De vraag is of je dan nog voldoende geld overhoudt om zelfstrijkende overhemden te kopen...![]()
Er zijn banen verkrijgbaar waar dat een pré is hoor...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:37 schreef sanger het volgende:
Als je ziet wat de maandelijkse alimentatie doet dan denk ik dat ik voortaan zelfs zonder overhemd naar het werk zal moeten dan
Jij hebt mijn sixpack fustje bier zeker nog niet gezienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn banen verkrijgbaar waar dat een pré is hoor...
Ach, zie je je huis ook nog een keerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ok...in de categorie @&$#@#@*#: ben je net van een zware verkoudheid annex lichte griep af, ga je door je rugWeer thuisblijven dus want lopen is echt goed klote
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ach, zie je je huis ook nog een keer
Thnxquote:Anyway, sterkte!
Ik heb er een hekel aan als collega's van mij dat doen. Denk je rust te hebben omdat ze ziek zijn en dan sturen ze alsnog mail.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Die heb ik al genoeg gezien de laatste 5 dagenNet als Friends, Baywatch en tig films
Ik ga straks een laptop opstarten en stiekem inloggen op het kantoornetwerk
![]()
Mwjah...ik wil ff mijn mailbox doorlopen om te kijken wat de spoedeisende dingen zijn (niet dat die nu nog zo spoedeisend zijn, maar goed....) en vervolgens een out-of-office-reply erop zetten. Dit kan nog wel een paar dagen duren zeg maarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als collega's van mij dat doen. Denk je rust te hebben omdat ze ziek zijn en dan sturen ze alsnog mail.
Aan de andere kant, ze sturen mail dus ze werken. Maar als je probeert te mailen krijg je pas 3 dagen later antwoord. Als ze weer beter zijn en naast je zitten. En je het antwoord inmiddels niet meer nodig hebt.
Hoi Peaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:54 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik kom jullie maar ff vervelen. Ik zit op het werk en heb werkelijk niks te doen.
Ik heb hier redelijke ervaringen meequote:Dus ben ik maar voor mezelf aan het surfen. Ik wil een imagetank, maar weet nog niet helemaal welke. Iemand die aanbevelingen kan doen?
Sterkte er mee P ...Ken het verschijnsel,daar ik net weer wat rechtop aan het lopen ben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ok...in de categorie @&$#@#@*#: ben je net van een zware verkoudheid annex lichte griep af, ga je door je rugWeer thuisblijven dus want lopen is echt goed klote
Hoeveel GB heeft dat ding nu? Moet ik me ogen soms beter open doen:-)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi Pea
[..]
Ik heb hier redelijke ervaringen mee
Dit is een lege (vandaar zo goedkoop) hier staan wat versies met ruimte.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hoeveel GB heeft dat ding nu? Moet ik me ogen soms beter open doen:-)
ik had ook een lege en heb dar zelf een hd ingezetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dit is een lege (vandaar zo goedkoop) hier staan wat versies met ruimte.
bij mij is het zo dat ik alles overstampquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:27 schreef pea4fun het volgende:
Kan je ook mapjes maken op die dingen? zodat je als je op vakantie gaat de datum en plaats erbij kunt zetten bijvoorbeeld, of is het puur overstampen van de bestanden en zoek het later maar uit?
het was op dat moment voor mij voordeliger om een hd bij de mycom te kopen en m zelf erin te schroevenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:23 schreef pea4fun het volgende:
Dank je Ynske, daar kan ik mee leven, dat er apparte mapjes zijn (al is het dan soort van naamloos) is best al te doen.
Nog een vraagje, waarom zelf een hd erin zetten? is dat voordeliger, of is dat omdat je dan zelf de hd uit kan zoeken?
Had al zo'n zeer vaag vermoeden,maar 1 bakkie koffi hielp me ook nie verder:-)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dit is een lege (vandaar zo goedkoop) hier staan wat versies met ruimte.
Om even een oude vraag naar boven te halen...quote:Op zondag 13 juli 2008 18:55 schreef Erasmo het volgende:
Als ik iemand uitleg waarom hij meer ruis krijgt op hoge iso-waarden, denk ik dan terecht 'Waarom heb jij in godsnaam een DSLR gekocht?'?
Via ebay kun je geheugenkaartjes ook wel goedkoop vinden!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:29 schreef Kremers het volgende:
Sons of a bitches... Zie ik net op play.com een SanDisk Extreme III 4GB voor ¤25,49 staan, leveren ze electronica alleen aan UK adressen
hier kosten ze een 8,5 euro meer....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:29 schreef Kremers het volgende:
Sons of a bitches... Zie ik net op play.com een SanDisk Extreme III 4GB voor ¤25,49 staan, leveren ze electronica alleen aan UK adressen
Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:24 schreef Erasmo het volgende:
Argh klotemac, waarom slik je mijn SD-kaartje nou niet?
Dat ken ikquote:
WHZquote:
zekersquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:57 schreef pea4fun het volgende:
Ow trouwens, ik heb een voor mij nieuw kunstje geleerd met PS. Ik had het al vaker gezien en vond het erg leuk. Ervaren PS-ers vinden het waarschijnlijk afgezaagd en saai, maar ik was trots op het resultaat.
[ afbeelding ]
leuk he?
Is looking goodquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:57 schreef pea4fun het volgende:
Ow trouwens, ik heb een voor mij nieuw kunstje geleerd met PS. Ik had het al vaker gezien en vond het erg leuk. Ervaren PS-ers vinden het waarschijnlijk afgezaagd en saai, maar ik was trots op het resultaat.
[ afbeelding ]
leuk he?
Leuk als kaft of eerste paginaquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:39 schreef pea4fun het volgende:
Dank dank![]()
@ Veldmuis, het wordt idd een geheel geprint album. De meeste foto's zijn gewoon eenvoudig hoor, het moet geen kermis worden.
Het zonnetje schijnt hier hoorquote:
een zonnetje wat is dat?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt hier hoorIk zit alleen binnen
Denk dat ik zo maar eens een poging ga doen de AH te bezoeken
Dat klaart wel op, in Eindhoven schijnt de zon fanatiek. Ga zo weer even wat tuinspul halen bij de Praxis.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
een zonnetje wat is dat?
hier in Limburg hangt een regenfront met rechtstreekse regenstralen van de hemel tot de grond
ben benieuwd wat het straks in Utrecht doet
Goed idee voor een volgende keerquote:
Geweldige plaat Peaquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:57 schreef pea4fun het volgende:
[ afbeelding ]
leuk he?
wat hij zegtquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Geweldige plaat Pea![]()
Voor mij geen afgezaagd thema,ben nog steeds nieuwsgierig hoe dit gedaan kan worden binnen CS.
Nee hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:24 schreef HMaster-II het volgende:nog 2 daagjes werken voor het weekend
ja maar jij ligt/hangt/zit in de lappenmandquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorHier is het al weekend
Wel zijn al mijn weekendplannen nu opgelost als zout in water, maar wel weekend
Pea...dat heb ik uiteraard al gedaan, maar kwam er niet uit. Liep vast,misschien door verkeerde uitleg.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:06 schreef pea4fun het volgende:
Nou dat zijn een heleboel handelingen met lagen en maskers en vanalles
of je googlet even op out of bound action![]()
Kijk ff in je pm, daarmee kwam ik er wel uit.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pea...dat heb ik uiteraard al gedaan, maar kwam er niet uit. Liep vast,misschien door verkeerde uitleg.
Als je zin hebt...alleen dan ... neem een bakkie koffie of een borrel(naar gelang de tijd) en probeer het eens duidelijk te verwoorden. P l e a s e e e e e![]()
Ik heb CS3 aan de praat hiero:-)
Mag ik die ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kijk ff in je pm, daarmee kwam ik er wel uit.
nee jij nietquote:
Dank jequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
nee jij niet [ afbeelding ]
pm is onderweg
Zo hee,neem dan maar een bakkie spraakwaterquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:31 schreef fraubitch het volgende:
hoi allemaal
ik heb eigenlijk helemaal niks te melden
kusje
Tsjah dat zul je steeds vaker zien met de idioot kleine winstmarges die de gemiddelde prijsvechter heeft...quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:06 schreef Ynske het volgende:t zal je maar gebeuren
Maastrichtse reisorganisatie Sun Travel in de problemen
Tweeduizend mensen zijn gedupeerd door een dreigend faillissement bij de Maastrichtse reisorganisatie Sun Travel. De gedupeerden hebben allen een reis naar Turkije geboekt. De Stichting Garantiefondsen Reisgeld probeert de mensen die momenteel in Turkije zitten, hun reis te laten afmaken.
Dit weekeinde zouden ruim 200 reizigers naar Turkije vertrekken. Die mensen worden zo snel mogelijk geïnformeerd.
Reizigers die al vooruitbetaald hebben, kunnen dat geld via de Stichting Garantiefonds Reisgelden terugvorderen. Mensen die via een reisbureau hebben geboekt, kunnen daar terecht. Wat de oorzaak is van het financieel tekort bij de Maastrichtse reisorganisatie is niet bekend.
k hoorde nu dat de eigenaar van die zaak al eerder een reisbureau gehad heeft dat failliet gegaan isquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tsjah dat zul je steeds vaker zien met de idioot kleine winstmarges die de gemiddelde prijsvechter heeft...
Tuurlijk,die is weer op reisquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
k hoorde nu dat de eigenaar van die zaak al eerder een reisbureau gehad heeft dat failliet gegaan is
Welk soort ...groothoek ...tele?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]_!
Straks eens snuffelen voor een leuk stuk glas
Groothoek, misschien een tc, of een grip of macro...quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Welk soort ...groothoek ...tele?
Ik heb nog steeds die 24-105 op programma staan ...maar moet ff wachten na aanschaf van die dure notebook.
Hup....gaan onze belastingcenten weerquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:24 schreef Erasmo het volgende:
Ik volg nu een fotocursus en nu mag ik van de baas een x bedrag aan matertiaal uitgeven, het zo wel zonde zijn om dat niet te doen
Ze worden goed besteedquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hup....gaan onze belastingcenten weer![]()
Net een rondje naar de supermarkt geweest met moeiteWat is het buiten toch lekker he
das dan pas leuk om inkopen te doenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Groothoek, misschien een tc, of een grip of macro...
Ik volg nu een fotocursus en nu mag ik van de baas een x bedrag aan matertiaal uitgeven, het zo wel zonde zijn om dat niet te doen
Je bedoelt toch niet dat heerschap dat een reisbureau vlakbij de rechtbank had?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
k hoorde nu dat de eigenaar van die zaak al eerder een reisbureau gehad heeft dat failliet gegaan is
Ben nog nie buiten geweestquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hup....gaan onze belastingcenten weer![]()
Net een rondje naar de supermarkt geweest met moeiteWat is het buiten toch lekker he
Kwestie van de juiste werkgever uitzoekenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
das dan pas leuk om inkopen te doen![]()
Ik heb wel een zeer rijke werkgever,alleen hij is wel zuunigquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste werkgever uitzoeken
Heeft je huisarts 't niet goed gedaan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:57 schreef loehoes het volgende:
Poeh, kom net van de huisarts vandaan. Een soort moedervlekje weg laten halen. Doet nu echt super veel pijn, vreemd want heb al wel vaker moedervlekken weg laten halen en had er dan amper last van.
Vanavond maar verdoven met wat biertjes.Is allemaal muziek & feest in de stad. Altijd leuk.
Nah, denk het wel, ziet er opzich wel netjes uit. Maar het zit op mijn bovenbeen, vlak bij me lies. En als je loopt beweegt het natuurlijk continue. Vorige keer was het op mijn rug, dat beweeg je veel minder, dus denk dat het daardoor komt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heeft je huisarts 't niet goed gedaan?
Verdoven met drank en feest is dan wel altijd goed natuurlijk!![]()
Als het te lang blijft, die pijn, kun je altijd een voorzichtig belletje doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:15 schreef loehoes het volgende:
[..]
Nah, denk het wel, ziet er opzich wel netjes uit. Maar het zit op mijn bovenbeen, vlak bij me lies. En als je loopt beweegt het natuurlijk continue. Vorige keer was het op mijn rug, dat beweeg je veel minder, dus denk dat het daardoor komt.En misschien is de huid daar gewoon gevoeliger ofzo. Geen idee. Maar even aanzien. haha.
Maar idd, paar biertjes er in en heb er dan vast geen last meer van
quote:
Ik had dragend personeelquote:Heerlijk jaKon je de tas nog tillen of viel het mee?
Nou....als ik de 20e verdieping van het hoofdkantoor zou mogen confisqueren, dan zou het wel tof zijn jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Moet je nie op je werk zijn P komend weekend?
Red Bulll .... hoog zitten ...fraai uitzicht ...
Just kidding ...maar ik dacht dat je er dichterbij zat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou....als ik de 20e verdieping van het hoofdkantoor zou mogen confisqueren, dan zou het wel tof zijn jaMaar helaas... mijn "kantoor" zit langs de A20 dus niet zo dichtbij de maas
En daarnaast moet ik er ff niet aan denken daar nu rond te hangen
Wel een rib uit mijn lijf op A4 maar zij zijn tot nu toe de enige in Amsterdam die ik ben tegengekomen die nog zelf printenquote:
¤5 maar wel super goede kwaliteit en asap klaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Wat betaalde je? Ik had hier laatst 4,nogwat voor een A4tje. Wel keurige kwaliteit trouwens, en binnen het uur klaar.
Dit is puur voor de cursuspf maar ik denk dat ik straks wel mijn persoonlijke platen laat afdrukken(zij kunnen het toch beter dan mijquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:49 schreef veldmuis het volgende:
Klinkt goed. Vergelijkbare prijzen dus, en kwaliteit kost nou eenmaal een paar centen!
En nette service inderdaad
Ik was eerst niet zo'n afdrukker, maar het is eigenlijk veel leuker om mooie platen op papier te hebben
Deze is specifiek voor de cursusquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:14 schreef veldmuis het volgende:
Aah.
Portfolio doe ik gewoon digitaal hoor.
Ze hebben wat tegen me, eerst slikken ze mijn kaartjes niet, de toetsenbord combinaties zijn compleet anders en om nog maar te zwijgen over hoe die machtige muis in mijn boerenpoten ligtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer dat we dit hebben gehoord, het houd je wel bezig he?
Nee,gaat me niet zozeer om foto's in te laden ... wil weer eens spelen met die remote shooting optiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef Ynske het volgende:
Xil heeft daar ook last van gehad maar geloof dat het daar weer werkt
anders haal je toch een cardreaderben gekortwiekt
Bedankt!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:01 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Over de resolutie kan je hier iets vinden: [Lekenvraag] Foto op canvas
Kleur en contrast blijven (naar wat ik al zag afgedrukt op canvas)
Kom jij naar de modelmeet? Dan mag je eens een kijkje nemen in mijn fototasquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:14 schreef veldmuis het volgende:
Ben jij toevallig een Pentax-aanhanger?
Ik ben inderdaad een Pentaxian jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:
Nope. Voor mij hoeft het niet zo, met z'n 20en in de nek van een model hangen.
Oeps ...oudjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:07 schreef veldmuis het volgende:
Dan zou ik van zoiets toch blijer worden:
[ afbeelding ]
Pentaxians beginnen hier steeds meer te komenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een Pentaxian ja![]()
Met een vleugje zenith
Leg uitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Pentaxians beginnen hier steeds meer te komen
Ben inmiddels 2e generatie Pentaxian
Zal best wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toch wel een stukje techniek wat ik best in bezit zou willen hebben
Zeg dat wel.. Ik heb zelden zo'n saaie zomervakantie meegemaakt. En dan te bedenken dat dit mijn laatste lange zomer vakantie isquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat een shitweer: zon-regen-zon-regen-zon-regen-zon-regen-zon-regen-zon-regen-zon-regen-zon
Join the clubquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. Ik heb zelden zo'n saaie zomervakantie meegemaakt. En dan te bedenken dat dit mijn laatste lange zomer vakantie isVolgend jaar ben ik namelijk klaar met mijn studie, hoop ik.
Maar goed, dinsdag, woensdag en donderdag wordt het wel aardig weer geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |