quote:
Toevallig ken ik jou van Scholieren.comquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:20 schreef Pakspul het volgende:
Scholieren.com is ook een verzamelplaats voor alto's en emo's.
Jonge hoe lang ik daar al niet gebannend ben, dat was nog in de tijd an gabbertje #1 wasquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Toevallig ken ik jou van Scholieren.com![]()
Nog nooit gebeft zeker?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
scholieren.comDaar keek ik altijd eind jaren 90 op ofzo toen ik nog op de HAVO zat. Bestaat dat nog steeds dan ?
Ik vond altijd het SEX forum wel geil. Van die 15 jarige wijven die dan gingen uitleggen hoe ze zich net hadden gevingert enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarja: Scholieren.com , er komt een tijd dat je er te oud voor wordt he
maar goed. Normaal gesproken stellen nieuwe users zich hier altijd netjes voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef De_Fotograaf het volgende:
goed weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen ..
What doesn't kill you makes you stonger...
Boekverslagen kopiėrenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
scholieren.comDaar keek ik altijd eind jaren 90 op ofzo toen ik nog op de HAVO zat. Bestaat dat nog steeds dan ?
Ik vond altijd het SEX forum wel geil. Van die 15 jarige wijven die dan gingen uitleggen hoe ze zich net hadden gevingert enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarja: Scholieren.com , er komt een tijd dat je er te oud voor wordt he
Ja dat ook jaquote:
Hongerwinter of hoe heette dat kutboek van harry Mulisch. Kan me herinneren dat ik een dikke voldoende had zonder ook maar 1 letter gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:28 schreef BB-boy het volgende:
Scholieren.com![]()
Door die site heb ik niet 1 saai boek hoeven lezen in mn havo tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |