Ah, ok. Ik zat me al af te vragen of het een van m'n collega's zou zijn hehe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Amersfoort. Maar dit soort informatie staat allemaal op http://bouwput.blogspot.com/
hoe doe je datquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:07 schreef riesjdabietsj het volgende:
Nou, het is zover.... Per 1 september verhuis ik van Maastricht naar Utrecht.... aan het Neude!
Toplocatie dus!!
Online zoeken naar woning... bezichtiging gepland, en meteen aandringen dat je de woning MOET hebbenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:43 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ja man! Lombok de gekste! Gezelligste en kleurrijkste wijk van de stad, super om te wonen hoor!
[..]
Koopwoning? Huurwoning? Wat voor bedragen praten we over?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:25 schreef riesjdabietsj het volgende:
[..]
Online zoeken naar woning... bezichtiging gepland, en meteen aandringen dat je de woning MOET hebbenEn dus meteen gekregen!
Was voor mij een pre om dicht bij CS te wonen omdat ik in A'dam
ga werken...
Het stinkt er iedergeval nu behoordelijk naar rotte vis/putlucht.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Neeeeheee, die bieb komt de komende jaren nog niet, daar komt eerst een fietsflat te staan.
Huurwoning, en qua kosten net geen 900e inclusief g/w/l/last van zuipertsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:31 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Koopwoning? Huurwoning? Wat voor bedragen praten we over?
Stinken vond ik het nooit daar op smakkelaarsveld, is ook menig fokmeeting geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef Q. het volgende:
Wat is daar anders aan dan het altijd al was? Oh ja, dat je nu even tijdelijk niet over de naalden struikelt daar. Wat een waardeloze kutplek in de stad is dat altijd geweest zeg.
Oei sommige prijzen zijn wel erg hoog zeg. Vooral die appartement CL... Niet bijzonder ruim, wel uitzicht op de vecht, maarook de weg naar de hoeren. Wel goed dat ze dat buurtje een beetje aanpakken, want dat ligt echt al lang braak daaro.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:07 schreef Blik het volgende:
www.utregsgeluk.nl![]()
Jammer dat het net een half jaartje te vroeg komt. Die stadswoningen zouden echt perfect zijn (de herenhuizen nog beter, maar dat kan ik niet betalen)
Ja, die CL-appartementen zijn echt overpriced. En dat alleen voor het uitzicht. Maar de eensgezinswoningen, herenhuizen en appartementen zien er leuk uit. Overal minimaal een terras/balkon bij en eigen parkeerplaats is ook geen overbodige luxe. Meeste ook niet te duur (komt geen 10% bovenop aan k.k.)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:30 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Oei sommige prijzen zijn wel erg hoog zeg. Vooral die appartement CL... Niet bijzonder ruim, wel uitzicht op de vecht, maarook de weg naar de hoeren. Wel goed dat ze dat buurtje een beetje aanpakken, want dat ligt echt al lang braak daaro.
Reken dan als nog maar 4-6 depotrenteverlies, maar nog altijd goedkoper dan de 6-10 procent bij bestaande bouw.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, die CL-appartementen zijn echt overpriced. En dat alleen voor het uitzicht. Maar de eensgezinswoningen, herenhuizen en appartementen zien er leuk uit. Overal minimaal een terras/balkon bij en eigen parkeerplaats is ook geen overbodige luxe. Meeste ook niet te duur (komt geen 10% bovenop aan k.k.)
Voordeel van dit soort dingen is dat je de keuken/ba.dkamer zelf naar eigen smaak kunt inrichten.
100 m2 voor rond de 250.000 vind ik niet bijster duur, locatie is ook prima. Daarvoor mag je in je handjes klappen in Utrechtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Reken dan als nog maar 4-6 depotrenteverlies, maar nog altijd goedkoper dan de 6-10 procent bij bestaande bouw.
Omrekend zijn die appartementen erg duur door de grondprijzen invergelijking tot de eengezinswoningen
Elke keer als er een bus op de brug was, vielen alle fietsers om... de brug was namelijk net te smal om langs te fietsen als er een bus langsreed....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:35 schreef zatoichi het volgende:
Ja die andere appartementen zijn zeker ok; en je hebt nog een leuke route naar de stad ook (langs de vecht).
Tja dat die rode brug wordt afgesloten... Dat ding moeten ze constant nathouden, en die tokkies daar hebben altijd erg veel plezier in extra gassen als ik als fietser langskom. Sowieso wordt er daar heel weinig rekening gehouden met fietsers, maar dat zal ook wel te maken hebben met het feit dat ze ongezien de straat naar de hoeren in willen duiken...
Appartementen zijn best prijzig ja, helaas niet geschikt voor starters zoals ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:07 schreef Blik het volgende:
www.utregsgeluk.nl![]()
Jammer dat het net een half jaartje te vroeg komt. Die stadswoningen zouden echt perfect zijn (de herenhuizen nog beter, maar dat kan ik niet betalen)
Zeg nou zelf, heb je als starter (in je eentje) een appartement nodig van 100m2? Ik ben ook een starter en ik zou het samen met mijn vriendin vrij makkelijk kunnen betalen. Is denk ik ook voornamelijk voor stelletjes bedoeld, en niet voor alleenstaanden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef Roux het volgende:
[..]
Appartementen zijn best prijzig ja, helaas niet geschikt voor starters zoals ik.
Gefeliciteerd, ken iemand die er woonde en die had het helemaal gehad met lallende studenten en de hoeveelheid evenementen die haar nachtrust verstoorden. Ik zou er echt voor geen goud willen wonen.nquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:07 schreef riesjdabietsj het volgende:
Nou, het is zover.... Per 1 september verhuis ik van Maastricht naar Utrecht.... aan het Neude!
Toplocatie dus!!
Ik dacht al, zag een hoop jonge dames met slaapzakken lopen gisterenavond. Gothics verlaten de stad, Utregse nieuwe nemen het over...quote:
18 is legaal, dus dat is onzin. Verder is kijken naar 18 jarig grut vaak fijner dat naar die studentes die er na 5 jaar zuipen en ongezond eten toch wat minder appetijtelijk uit zijn gaan zien, vind je niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:12 schreef Q. het volgende:
18-jarig grut, toch te jong om aan te mogen zitten.
Zeker nieuw bloed ! Heeft de stad zeker nodig. *EN ik stiekem ook*quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach Q, dat is nieuw bloed, dat heeft de stad nodig
Die 18-jarige corpsmeisjes hadden hun prille borstjes in Q's gezicht kunnen drukken, dan nog zou hij er hier over zeiken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:23 schreef ioko het volgende:
[..]
18 is legaal, dus dat is onzin. Verder is kijken naar 18 jarig grut vaak fijner dat naar die studentes die er na 5 jaar zuipen en ongezond eten toch wat minder appetijtelijk uit zijn gaan zien, vind je niet?
Jij snapt het!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die 18-jarige corpsmeisjes hadden hun prille borstjes in Q's gezicht kunnen drukken, dan nog zou hij er hier over zeiken..
De dokter zegt van wel, maar ik beschrijf mezelf liever als een zombie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:56 schreef Q. het volgende:
Sjoewe! Leef je nog?
quote:Kan je wat van dat jonge grut omver rijden?
Idd, daar zitten me wat uurtjes in. Kunnen ze dat spel niet nog een keer uitbrengen, het concept blijft natuurlijk vet en met de huidige grapics.....quote:
Zeg dat dan!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Uitparade op de Maliebaan bedoel ik...
Den Hommelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:08 schreef Q. het volgende:
Weet iemand een goedkope sportschool in ZuidWest/West?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |