Rokade? (er zijn aardig wat kleine winkelcentra in Zuilen)quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:53 schreef Undergod het volgende:
Oh hier zijn jullie gebleven!
Vanaf volgende week maandag voeg ik mij bij het werkende volk in Utrecht.
Ik ben student af.
Maandag begin in namelijk aan mijn 1e stage, en die is in het handencentrum in Zuilen t/o dat kleine winkelcentrumpje.
Werken![]()
Even rokade gegoogled, en zag dat het dat idd is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Rokade? (er zijn aardig wat kleine winkelcentra in Zuilen)
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:53 schreef Undergod het volgende:
Oh hier zijn jullie gebleven!
Vanaf volgende week maandag voeg ik mij bij het werkende volk in Utrecht.
Ik ben student af.
Maandag begin in namelijk aan mijn 1e stage, en die is in het handencentrum in Zuilen t/o dat kleine winkelcentrumpje.
Werken![]()
Die grond is vrij instabiel, dus zal wel eerst bouwrijp gemaakt moeten worden en dan tijdje laten inklinken.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:02 schreef speknek het volgende:
Smakkelaarsveld is trouwens al compleet tegen de vlakte gegooid zag ik vandaag. Is dat al voor de bibliotheek? Zou wel het eerste zijn dat de gemeente voortvarend aanpakt.
wat moet het opbrengen , collega zoekt nog wat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef PiperMaru het volgende:
Iemand interesse in een enorm leuke 3-kamer benedenwoning in Zuilen-West (koop)?![]()
Rustige straat, bushalte en winkels om de hoek, in 10 fietsminuten zit je in het centrum, tuintje en schuurtje inbegrepen.
Neeeeheee, die bieb komt de komende jaren nog niet, daar komt eerst een fietsflat te staan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die grond is vrij instabiel, dus zal wel eerst bouwrijp gemaakt moeten worden en dan tijdje laten inklinken.
welkom in de buurtquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:52 schreef Undergod het volgende:
[..]
Even rokade gegoogled, en zag dat het dat idd is.
177.500 euro, het komt begin volgende week op Funda, maar je mag me ook pm'en.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat moet het opbrengen , collega zoekt nog wat.
Oh, da's anders ook geen verkeerd idee! Ben de hele fietsenstallingssituatie daar echt meer dan zat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Neeeeheee, die bieb komt de komende jaren nog niet, daar komt eerst een fietsflat te staan.
Waar zit het precies?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:50 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
177.500 euro, het komt begin volgende week op Funda, maar je mag me ook pm'en.
Heeft de gemeente Utrecht geen bezoekerskaartjes, waarbij je dan gratis kan parkeren buiten openingstijden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik ben sinds deze week woonachtig aan het begin van de Biltstraat, maar ben voor visite enzo nog op zoek naar vrije parkeerplekken in de buurt. Weet iemand straatjes / plekjes waar je niet tot 23:00 uur moet dokken? En natuurlijk zonder vergunning kan staan?
Gratis parkeren in de buurt van de Biltstraatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik ben sinds deze week woonachtig aan het begin van de Biltstraat, maar ben voor visite enzo nog op zoek naar vrije parkeerplekken in de buurt. Weet iemand straatjes / plekjes waar je niet tot 23:00 uur moet dokken? En natuurlijk zonder vergunning kan staan?
best een leuke wijk voor starters volgens mij! ik wacht nog wel ff een paar jaartjes, maar dit is een redelijk betaalbare wijk en je woont nog op een goede fietsafstand van het centrumquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:14 schreef PiperMaru het volgende:
Galvanistraat, dat is als je op de A'damsestraatweg rijdt richting Maarssen iets voorbij het Julianapark, dan bij de slager op de hoek rechts en dan links.
Nee huur appartement, maar ik geef de zoektocht nog niet op. Fiets zaterdag denk ik maar eens een rondje in de buurtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:03 schreef speknek het volgende:
Gefeliciteerd trouwens. Die koopstudio's zeker?
Ah goed zo. Ik weet namelijk niet wat het is met die koopstudio's, maar mijn onderbuurvrouw had er de 10% (dus zeker 15000 euro) boete voorover om onder de koop uit te komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef SterkStaaltje het volgende:
Nee huur appartement, maar ik geef de zoektocht nog niet op. Fiets zaterdag denk ik maar eens een rondje in de buurt
Kennen ze niet , en gratis parkeren in straal van 3km rond centrum kun je totaal vergetenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Heeft de gemeente Utrecht geen bezoekerskaartjes, waarbij je dan gratis kan parkeren buiten openingstijden?
gemeente Den Bosch in ieder geval wel, kosten 10 cent per stuk
Hmm volgens de utrecht website toch wel. Je kunt per adres een bezoekerskaart aanvragen, dan moet je nog steeds betalen, maar schijnbaar tegen een gereduceerd tarief (ze zetten er niet bij hoeveel, zal wel 10ct zijn ofzo).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kennen ze niet , en gratis parkeren in straal van 3km rond centrum kun je totaal vergeten
Hier is het nog gratis parkeren hoor, 2100 meter vanaf de Dom.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kennen ze niet , en gratis parkeren in straal van 3km rond centrum kun je totaal vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |