Eigenlijk moet je dan gewoon ¤ 70 zeggen, dan bied hij ¤ 60quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zo had ik 't laatst ook met m'n autoradio. Ik kreeg 'n mail binnen wat ik er minimaal voor wilde hebben, 60 euro. Mailt ie terug: 50,-.
Wordt es wakker, ik zeg toch niet voor niks 60,-
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef wolferl het volgende:
Ik kan daar niet tegen, dat mensen veel lager bieden dan gewenst is.
Ik verkoop momenteel een Archos, en voor minder dan ¤ 200 gaat ie niet weg, dus bieden onder de ¤ 200 heeft geen zin. En wat krijg ik, biedingen van ¤ 100 tot ¤ 125.
blijkbaar is dat wat de mensen er voor willen geven. Ik wil ook wel mijn spijkerbroek voor 2000 euro verkopen, maar als mensen er niet meer dan 50 voor willen geven, dan zal hij dat wel waard zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef wolferl het volgende:
Ik kan daar niet tegen, dat mensen veel lager bieden dan gewenst is.
Ik verkoop momenteel een Archos, en voor minder dan ¤ 200 gaat ie niet weg, dus bieden onder de ¤ 200 heeft geen zin. En wat krijg ik, biedingen van ¤ 100 tot ¤ 125.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:36 schreef Ericr het volgende:
¤ 27,50 in je zak steken en niet meer over nadenken. Geld is geld.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:36 schreef Ericr het volgende:
¤ 27,50 in je zak steken en niet meer over nadenken. Geld is geld.
Lees de OP.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
40 euro vragen voor een Zundapp
OMG. Ik had er het dubbele voor geboden.
Nogal een klamme kut vergelijking of niet sjappie. Er is nogal een verschil tussen een hema onderbroek en een Zundapp blok. Plus, die draaideurmongolen op marktplaats gaan consequent op 60% van de vraagprijs zitten en als er iets grafirritant is is dat het wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
blijkbaar is dat wat de mensen er voor willen geven. Ik wil ook wel mijn spijkerbroek voor 2000 euro verkopen, maar als mensen er niet meer dan 50 voor willen geven, dan zal hij dat wel waard zijn.
Als jij m niet voor minder dan 200 wil verkopen en men wil dat er niet voor geven, dan blijf je ermee zitten. Dan moet je op een gegeven moment wel gaan zakken, anders raak je m niet kwijt. Dat heet nou handel....
Dat, dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nogal een klamme kut vergelijking of niet sjappie. Er is nogal een verschil tussen een hema onderbroek en een Zundapp blok. Plus, die draaideurmongolen op marktplaats gaan consequent op 60% van de vraagprijs zitten en als er iets grafirritant is is dat het wel.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
40 euro vragen voor een Zundapp
OMG. Ik had er het dubbele voor geboden.
Zou je me het even kunnen Painten, ik vind het best lastig zo zonder plaatjesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:51 schreef voetballeh het volgende:
was mischien niet helemaal duidelijk
helemaal geen klamme kut vergelijking sjappiequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nogal een klamme kut vergelijking of niet sjappie. Er is nogal een verschil tussen een hema onderbroek en een Zundapp blok. Plus, die draaideurmongolen op marktplaats gaan consequent op 60% van de vraagprijs zitten en als er iets grafirritant is is dat het wel.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
helemaal geen klamme kut vergelijking sjappie
Of het nu een zundapp blok is of een Hema onderbroek.. Een product is een product en het enige verschil is de hoogte van de prijs. Dat is met alles zo. Als de draaideurmongolen consquent 60% onder de vraagprijs gaan zitten, dan moet je je vraagprijs 60% omhoog gooien. Dat maakt jou dus dommer dan die draaideurmongolen.
Of zet het niet op marktplaats als je het zo irritant vindt, maar zet het op een site met zundapp-freaks. Dan weet je dat je product wordt gewaardeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |