succes alvastquote:Op maandag 14 juli 2008 10:09 schreef Joesse het volgende:
ik loop vanaf morgen trouwens de Nijmeegse Vierdaagse dus ik zal niet heel veel aanwezig zijn hier. Voor de puntentelling maakt het niet uit, die haal ik wel weer in. Ik zal wel nog onderschriften plaatsen denk ik, maar mocht ik toevallig een keer winnen doe ik geen jury, want dan is het etens- en bedtijd
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:09 schreef Joesse het volgende:
ik loop vanaf morgen trouwens de Nijmeegse Vierdaagse dus ik zal niet heel veel aanwezig zijn hier. Voor de puntentelling maakt het niet uit, die haal ik wel weer in. Ik zal wel nog onderschriften plaatsen denk ik, maar mocht ik toevallig een keer winnen doe ik geen jury, want dan is het etens- en bedtijd
Persoonlijk vind ik de feesten leukerquote:Op maandag 14 juli 2008 10:09 schreef Joesse het volgende:
ik wist dat ik op jullie kon rekenenquote:
(niet) Graag gedaanquote:Op maandag 14 juli 2008 12:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En van die feesten kom ik dus net terug.
Aanradertje.
Kleinzusje, bedankt voor het jureren
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:00 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De modjes Vaduz en Sjimz zijn tevreden over hun teamprestatie
Verdomd ik herken je nu pasquote:
Vaduz 385cm en Sjimz 85cm.quote:
quote:DevineJester
Nederlandse talenten steeds vroeger gekocht door buitenlandse clubs
quote:borisz
De modjes Vaduz en Sjimz zijn tevreden over hun teamprestatie
quote:gebruikersnaam
groeihormonen bij jeugdvoetbal ontdekt
De opmaak is hier te vinden.quote:Han-Pekel
Apenliefde
Eeuwige tweede hè.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef borisz het volgende:
Tweede
Als ik in de prijzen val ben ik altijd tweede.
Zorg maar voor een kwalitatief goede foto danquote:Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
kwalitatief goede jury vandaag
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zoveel inzendingen al, ik krijg het nog moeilijk vanavond om tot een uitslag te komen
quote:-ruud_fr-
-Hangende spits zet stap hogerop-
quote:-Maikalo-
-Na streakers rennen nu ook breakdancers het veld op-
quote:-ZoneKill-
-"Schwalke."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-colplay-
-Guerrero jaloers na huwelijksaanzoek aan zijn ploeggenoot.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |