Ja, doh, maar pas sinds kort hebben ze de naam ook overgenomen. En daarom is de site nu pas stuk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:02 schreef Cothen het volgende:
Planet is al een paar jaar in handen van KPN...
De mijne niet, maar ik krijg ook weinig nuttigs te zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn browser crasht op de kpnvandaag site
Oh, tof! Zoek jij dan even op of er vanochtend storingen waren?quote:
Waar kan ik dat zien? Ik wordt doorgestuurd naar Mail&Internet Assistant, een programma om je verbinding ite checken. Storingen kan ik nergens vinden.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:09 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Oh, tof! Zoek jij dan even op of er vanochtend storingen waren?
Jeuj, zo kan ik wel de site in! Maar ik kan het ook niet vinden. De site is stom.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:15 schreef ruud.nl het volgende:
Waar kan ik dat zien? Ik wordt doorgestuurd naar Mail&Internet Assistant, een programma om je verbinding ite checken. Storingen kan ik nergens vinden.![]()
http://www.kpn.com/intern(...)ternet_assistant.htm
Whahaha ik blij dat ik niet hoef te werken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt. Alleen vandaag een grote storing.
Dikke bende vandaagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Whahaha ik blij dat ik niet hoef te werken.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:29 schreef DJMO het volgende:
http://www.kpn.com/web/show/id=72592
de actuele storingen. ajb
Ik heb al jaren Planet en kreeg onlangs inderdaad de brief dat de boel overgezet ging worden. Ik moest een kaartje met wat gegevens terugsturen, prima. Krijg ik vandaag een brief:quote:
Ik vraag me af wat ik dan de afgelopen negen jaar gedaan heb achter m'n PCquote:Onlangs heeft u een bestelling (wtf?) geplaatst voor internet van KPN. Tijdens de behandeling van uw bestelling is gebleken dat het wegens technische redenen op dit moment niet mogelijk is om Internet van KPN op uw adres aan te sluiten
In vergelijking met de service en de helpdesk echt welquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:15 schreef Pek het volgende:
De alternatieven zijn inderdaad stukken beter![]()
UPC![]()
Ziggo
Jij bent ook een KPN-er begrijp ik?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dikke bende vandaagMeer dan 150 wachtenden en fucking veel EB's in busy mode waardoor je ook nog machteloos bent ook. Gelukkig hoefde ik vandaag maar 4 uur, hoop dat het morgen weer wat rustiger is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |