quote:
Zonder fatsoenlijke onderbouwing is geen enkele klacht terecht.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, neemt niet weg dat de klachten terecht zijn.
Ervaringsdeskundigen die over hun leven vertellen zijn anders hartstikke interessantquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:27 schreef BdR het volgende:
Iets over gevangenissen -> "de bajes is net een 5-sterren hotel!"
Ik wist niet dat Telegraaf lezers zulke moeilijke woorden als Roofridders kenden.quote:Iets over belasting of btw -> "onze Haagse Roofdridders stelen mijn zuur verdiende geld!"
Hij staat zelfs in deze (niet-representatieve) top 5 standaard telegraaf reacties..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Telegraaf lezers zulke moeilijke woorden als Roofridders kenden.
M.
Zo vergezocht is het idee niet. Of het feitelijk de spijker op z'n kop is, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:36 schreef dubidub het volgende:
zie trouwens ook nujij.nl
Edit: Daar zijn te trouwens ook goed in dat New World Order/Conspiracy gereutel.2
bronquote:Jaja! De aarde warmt op! Europa wordt ��n grote woestijn, met temperaturen van meer dan 45 graden!Alles om de burger maar met onzinnige mileu-gerelateerde taksen te kunnen uitzuigen!De Haagse roofridders zullen geen kans voorbij laten gaan om onze zuurverdiende centen in te pakken. Tuig, tuig en nog eens tuig daar bij de PvdA!!Wanneer komt het Kwartje van Kok terug??
Beelzebufo, hier | 14:19 | 08.07.08
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ditquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:16 schreef Weltschmerz het volgende:
In wezen is het ook de schuld van links. Voor hun versofting van het onderwijs kregen de domme leerlingen nog te horen dat ze dom waren en hun mond moesten houden. Nu heeft niemand dat achterlijke volk ooit verteld hoe achterlijk ze zijn en denken ze dat ze een mening moeten hebben.
Wat dat betreft doen ze niet onder voor de gemiddelde NWS en POL poster hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:56 schreef HiZ het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat de helft van de reaguurders op de Telegraaf-site het bericht waarop ze reageren niet eens lezen.
Zo'n maat heb ik, die begint wel eens een verhaal met: "In de Telegraaf stond...." Dan kijkt de rest al zo:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet dat ik wat heb tegen mensen die de Telegraaf lezen, maar hou het daar dan ook bij en hou je bek lekker dicht.
Telegraaf FiPo!!!quote:Creatief! Slecht, maar creatief! Geef die man een baantje in onze regering, hij kan vast nog wel wat mooie belastingmaatregelen verzinnen om de hardwerkende burger van zijn zuurverdiende centen af te helpen! Kunnen onze linkse Hagse Roofridders nog wat van leren!
Beelzebufo, hier | 10:47 | 18.07.08
Wat wil je nou man? De Telebraaf is de krant van tokkies, arbeiders, kansloze pisnichten en luie bijstandstrekkers die moeten lachen als Charlie de Aap een batterij in zijn pisbuis heeft gepropt op het gala-diner van Maddonna of straling van mobieltjes voor de duizendste keer superdodelijk blijkt te zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:27 schreef BdR het volgende:
Ik bekijk af en toe voor de grap de reacties bij www.telegraaf.nl en de hoeveelheid klaagreacties wordt echt met de dag erger.
Blijkbaar is Telegraaf dé plek voor Barrie Doorsnee met zijn internet zeepkistje. Alleen maar chragrijen die zich maar wat graag in hun slachtofferrol wentelen. Stelletje frusties die alleen maar miepen over hoe Den Haag de kleine man belazert.
De strekking van de reacties is ook zo voorspelbaar:
Iets ergs uit het buitenland -> "in nederland is het veul erger dankzij dat linkse kabinet!"
Iets over belasting of btw -> "onze Haagse Roofdridders stelen mijn zuur verdiende geld!"
Iets over gevangenissen -> "de bajes is net een 5-sterren hotel!"
Iets over huizenmarkt -> "de PVDA is tuig, tuig en nog eens tuig!!!!!!!!!!!"
Iets over de olieprijs -> "wanneer krijgen we het kwartje van Kok terug?!"
Iets, wat dan ook -> "Den Haag steelt onze belastingcenten, stelletje ordinaire dieven!"
klacht: zure telegraaf.nl reaguurders
(en ja: klagen over klagers.. ik zie de ironie zelf ook wel)
quote:Wat een geluk voor deze dappere man dat dit niet in Nederland is gebeurd. Dan had hij nu vastgezeten wegens poging tot doodslag en had hij bovendien een civiele procedure aan zijn broek gehad om de weerloze overvaller een aanzienlijk bedrag aan smartegeld te moeten betalen
etc.quote:In NL was hij nu met veel machtsvertoon opgesloten geworden. Volgens justitie moeten criminelen in ons land immers beschermd worden tegen dit soort rotzakken. Criminelen moeten tenslotte zonder dat er geweld tegen ze gebruikt wordt hun beroep kunnen uitvoeren, net als u en ik.
Huilies! Zielige zwakzinnige mongolen. Get a life!quote:En nu wordt die vrouw vast vervolgd voor mishandeling
quote:De kamer is geschrokken van de prijs die wij betalen?! Een onderzoek?!Gewoon verlagen stelletje zakkenvullers!Boeven, dieven en oplichters.
Nee, dát kennen we op FOK! niet gelukkig.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:27 schreef BdR het volgende:
Blijkbaar is Telegraaf dé plek voor Barrie Doorsnee met zijn internet zeepkistje. Alleen maar chragrijen die zich maar wat graag in hun slachtofferrol wentelen. Stelletje frusties die alleen maar miepen over hoe Den Haag de kleine man belazert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |