Wodka is tussen de 35 en de 50%. Heb even gekeken maar de wodka die ik had was 40%.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:58 schreef Geerd het volgende:
Jagermeister is 40% en wodka 35/37% toch?
dat was idd het probleem bij mijn goldstrikequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef Giem het volgende:
Je vriezer staat de koud...
Wodka hoord niet te bevriezen in je vriezer
hey, goldstrike a 50% zou ook niet moeten bevriezen. Het was net slushpuppyquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:33 schreef 25 het volgende:
dat wodka niet hoort te bevriezen is nou juist het hele punt. en zoals ik al zei de fles was dicht. hoe koud zou mijn vriezerwel niet moeten zijn dat het spul wel bevriest?
Dat is bij Jagermeister hetzelfdequote:Op donderdag 10 juli 2008 07:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey, goldstrike a 50% zou ook niet moeten bevriezen. Het was net slushpuppy
Ik heb dat slushpuppy effect ook weleens met Wodka gehad. Bij warme (quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey, goldstrike a 50% zou ook niet moeten bevriezen. Het was net slushpuppy
ik vond het ook niet erg, maar ik had toch niet verwacht dat goldstrike van 50% zou gaan bevriezenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb dat slushpuppy effect ook weleens met Wodka gehad. Bij warme (!) zomers vind ik dat echt niet erg.
[ afbeelding ]
Die van mij in ieder geval niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:34 schreef ondeugend het volgende:
Goedkope wodka?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |