Ik ben een KLABONZER.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:07 schreef DeNeelz het volgende:
Wanneer elfzesendertig een KLB'er is ben ik een ONZ'er!
idd, ONZ is meer een bejaardensoos gewordenquote:
wie gaan we beuken?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:53 schreef Heatseeker het volgende:
Count me in, ONZ TILL I DIE!!!11!1ONETWOTHREEWIENIETWEGISISGEZIE1!!112
"Zoals alle KLB'erts"quote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was niet beschikbaar, jij rent weg voor je verantwoordelijkheden. Zoals alle KLB'erts.
hey lul dat ben ik ook!quote:
Ja verdomme inderdaad ikzelf ook.quote:
dus jij moet mij beuken omdat ik een KLBTS ben en ik moet jou beuken omdat je een KLBTS bent?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja verdomme inderdaad ikzelf ook.![]()
Take one for the team.
Ja, of we beuken even in op onszelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus jij moet mij beuken omdat ik een KLBTS ben en ik moet jou beuken omdat je een KLBTS bent?
of we beuken in op TSquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, of we beuken even in op onszelf.
Like this
maare wat als je het nou gewoon leuk vind om die KLB huilies in de zeik te nemen en om die reden daar veel post... ik ben eigenlijk een blij blij figuur en heel positief. maar vind het gewoon leuk zon kraspanda te zieken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:31 schreef ToT het volgende:
KLB versus ONZ
Galbakken versus blijblij figuren
Negativiteit versus positiviteit
Yang versus yin
The dark side versus the light side
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Which side are you on?
The dark side is tempting, maar laat mij maar blijblij zijn!
Vandaar dat ze zoveel klagen; ze moeten hun frustraties gewoon kwijt!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:42 schreef murp het volgende:
wist je dat KLB-users kleine pikkies hebben?
Ah, puur mensen afzeiken dus?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maare wat als je het nou gewoon leuk vind om die KLB huilies in de zeik te nemen en om die reden daar veel post... ik ben eigenlijk een blij blij figuur en heel positief. maar vind het gewoon leuk zon kraspanda te zieken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |