Volgens mij ben jij zieker in je hoofd dan die mongooltjes als je dat echt gezegd hebtquote:Dus ik (pissig) GODVERDOMME kijk eens uit, achterlijke randdebiel
Dat isch hij wel! Wie zegt dat ik een man benquote:Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef Rhythm het volgende:
Jammer dat je lemming niet berekend was op een vrouw die de TS van het origineel was.
Faler.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zieker in je hoofd dan die mongooltjes als je dat echt gezegd hebt.
Beter geen begeleider dan jou als begeleider. Klootzak.
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:49 schreef Fha het volgende:
Goeie lemming!
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh het is geen lemming![]()
Ik was al aan het zoeken naar het origineel![]()
Fail![]()
Tja, snap het ook niet...quote:Op maandag 7 juli 2008 22:08 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Waar werk jij? Wat ben jij een teringlijer.
Waarom doe je uberhaupt vrijwilligerswerk bij deze stichting als je niet in staat bent respectvol om te gaan met deze mensen? Ik vind je echt walgelijk. Dat het uberhaupt in je hoofd opkomt om die jongen zo te noemen... Werkelijk, waarom werk je daar vrijwillig?
Omdat... lemmingquote:Op maandag 7 juli 2008 22:08 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Waarom doe je uberhaupt vrijwilligerswerk bij deze stichting als je niet in staat bent respectvol om te gaan met deze mensen? Ik vind je echt walgelijk. Dat het uberhaupt in je hoofd opkomt om die jongen zo te noemen... Werkelijk, waarom werk je daar vrijwillig?
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat... lemming
Wel een goeie trouwens
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:08 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
quote:Dus ik (pissig) GODVERDOMME kijk eens uit, achterlijke randdebiel
Het origineel is van een minder capabel persoon dat is uitgescholden door iemand ofzoquote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef sweetlady-o het volgende:
waar is de originele dan?
ik wil het nu echt lezen.
Nou vooruit dan;quote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef sweetlady-o het volgende:
waar is de originele dan?
ik wil het nu echt lezen.
OMG, was het dáár een lemming vanquote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Nou vooruit dan;
Onaardige mensen die niet normaal kunnen reageren.
(TS weet niet hoe je linkjes anders benaamt)
WTF, TS weet het wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |