abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59980953
Naar mijn mening is een hoger niveau in KLB te bereiken door goede topics te motiveren. Topics van mindere kwaliteit hoeven niet direct dicht: door de TS te motiveren kan deze de volgende keer een kwalitatief goed topic openen. Het slechte topic kan dan dienen als voorbeeld voor hoe het niet hoort. Gebruikers zullen vanzelf het verschil tussen goede en slechte topics gaan zien en worden zo gemotiveerd om ook een goed topic te openen. Topics van een dusdanig laag niveau dat er alleen bagger in staat zullen wel gesloten worden en de TS zal een vriendelijk verzoek krijgen de volgende keer een topic met enige inhoud te openen.

Er wordt niet met ijzeren vuist geregeerd. Er wordt bemiddeld en gemotiveerd.

pi_59981003
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Naar mijn mening is een hoger niveau in KLB te bereiken door goede topics te motiveren. Topics van mindere kwaliteit hoeven niet direct dicht: door de TS te motiveren kan deze de volgende keer een kwalitatief goed topic openen. Het slechte topic kan dan dienen als voorbeeld voor hoe het niet hoort. Gebruikers zullen vanzelf het verschil tussen goede en slechte topics gaan zien en worden zo gemotiveerd om ook een goed topic te openen. Topics van een dusdanig laag niveau dat er alleen bagger in staat zullen wel gesloten worden en de TS zal een vriendelijk verzoek krijgen de volgende keer een topic met enige inhoud te openen.

Er wordt niet met ijzeren vuist geregeerd. Er wordt bemiddeld en gemotiveerd.

[ afbeelding ]
Zelfregulering dus Helaas is in de praktijk al vele malen bewezen dat zoiets niet werkt op FOK!.
pi_59981047
Mensen die na enige tijd toch nog inhoudsloze baggertopics blijven openen kunnen beter een andere plek gaan zoeken om zich te vermaken.
pi_59981134
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:37 schreef elfzesendertig het volgende:
Mensen die na enige tijd toch nog inhoudsloze baggertopics blijven openen kunnen beter een andere plek gaan zoeken om zich te vermaken.
Na enige tijd ja, maar gedurende die tijd wordt zelfregulering nog steeds toegepast al werkt het niet. Ik pleit ervoor om de "baggeraars" 1 waarschuwing te geven en als ze dan nog in de fout gaan een ban voor 24 uur. Gaan ze dan nogmaals in de fout dan een ban voor 48 weken, en bij de 3de fout een ban van 3 maanden. Bij het gebruik van kloons een perm-ban ala US "three strikes and you're out'.

dinsdag 8 juli 2008 @ 20:44:00 #205
210501 right_turn
It's my turn
pi_59981208
Ik sta ook niet achter de opvattingen van Elfzesendertig. Dit vergt teveel inzet van de mods. Naast het feit dat ze toch nog actief aan het modereren zijn, hebben ze blijkbaar daarnaast ook nog een opvoedkundige taak.

Elfzesendertig moet beseffen dat de KLB ook bezocht wordt door mensen die slechts een VMBO opleiding hebben gehad en weten we inmiddels niet allen dat zelfs mensen met het Syndroom van Down in staat zijn zoeen opleiding te voltooien.

Ik ben bang dat het onmogelijk is deze types het verschil tussen een kwalitatief goed en slecht topique bij te brengen.

Het alternatief is niet modereren. Bij gebrek aan reacties zullen deze topics snel wegzinken in de put der vergetelheid en zo zal het ook vergaan met de posters daarvan!

Stem voor de vrijheid, stem Groep Right_Turn
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59981340
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:44 schreef right_turn het volgende:
Ik sta ook niet achter de opvattingen van Elfzesendertig. Dit vergt teveel inzet van de mods. Naast het feit dat ze toch nog actief aan het modereren zijn, hebben ze blijkbaar daarnaast ook nog een opvoedkundige taak.

Elfzesendertig moet beseffen dat de KLB ook bezocht wordt door mensen die slechts een VMBO opleiding hebben gehad en weten we inmiddels niet allen dat zelfs mensen met het Syndroom van Down in staat zijn zoeen opleiding te voltooien. Dat blijkt wel.

Ik ben bang dat het onmogelijk is deze types het verschil tussen een kwalitatief goed en slecht topique bij te brengen. Jij kunt het weten.

Het alternatief is niet modereren. Bij gebrek aan reacties zullen deze topics snel wegzinken in de put der vergetelheid en zo zal het ook vergaan met de posters daarvan!
Bij niet modereren zal Klaagbaak een baggerput worden die nog erger is dan hoe het nu is en daar is Klaagbaak (of elk ander subforum) niet voor bedoeld. Een bagger subforum waar niet gemodereerd wordt realiseren is ook niet mogelijk, want er zijn altijd nog dingen dingen die in de grondwet vastgelegd zijn en waar FOK! of zijn users op aangesproken kunnen worden.
Er zal dus altijd gemodereerd dienen te worden. Hoe goed bedoeld dat jouw ideeën ook zijn, ze zijn niet haalbaar.
pi_59981406
Een simpele PM sturen naar iemand kost echt niet zoveel tijd hoor

Ook VMBO'ers kun je bijbrengen wat wel goed is en wat niet. Mocht dat niet lukken, dan zullen deze mensen uiteindelijk moeten verdwijnen uit KLB. Een heel plan afblazen puur omdat er "minder slimme mensen" op KLB komen lijkt me puur doemdenken.

Naar mijn idee zullen bij Right_Turn's plannen vele baggertopics ontstaan, omdat het kan.

Edit: Met "deze mensen" doel ik op de gebruikers die uiteindelijk niet willen verbeteren. Ik doel dus niet op alle VMBO'ers.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:57:43 #208
210501 right_turn
It's my turn
pi_59981527
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:49 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bij niet modereren zal Klaagbaak een baggerput worden die nog erger is dan hoe het nu is en daar is Klaagbaak (of elk ander subforum) niet voor bedoeld. Een bagger subforum waar niet gemodereerd wordt realiseren is ook niet mogelijk, want er zijn altijd nog dingen dingen die in de grondwet vastgelegd zijn en waar FOK! of zijn users op aangesproken kunnen worden.
Er zal dus altijd gemodereerd dienen te worden. Hoe goed bedoeld dat jouw ideeën ook zijn, ze zijn niet haalbaar.

[ afbeelding ]
Er wordt natuurlijk wel gemod op in strijd zijn met de wet. Geen bedreigingen, discriminatie, spam, smaad, laster etc. Voor de rest is een ieder vrij om zijn gedachtenspinsels in de vorm van een klacht te deponeren in KLB. Flauwe topics zullen geen reacties krijgen en baggerberichten zullen achterwege blijven omdat er nu duidelijk gebaggerd wordt om een topic maar zo snel mogelijk op slot te krijgen. Kom dat slot er toch niet, dan is de lol van het baggeren snel over.

Omdat het zo'n mooi plaatje is, nogmaals!

Acht Cola, Acht Bier!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:17:00 #209
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_59981944

Ik zal dus met ijzeren vuist regeren; er zal streng gekeken op taalgebruik en persoonlijke aanvallen en de kwaliteitseisen zullen aanzienlijk verscherpt worden.

Een lik-op-stukbeleid, maar er zal af en toe wel plaats zijn voor bemiddelingen mits de user zich normaal kan verwoorden.
pi_59981950
Gaat dit nog wat worden?
pi_59981990
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaat dit nog wat worden?

pi_59982012
Als ik een mail stuur zijn jullie toch allemaal kansloos.

Al is het alleen maar omdat yvonne me op m'n bek wil zien gaan
pi_59982059
Succes dan allemaal.
pi_59982177
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:20 schreef De_Ananas het volgende:

Ik eigenlijk ook wel

dinsdag 8 juli 2008 @ 21:29:58 #215
111382 Ofyles2
pi_59982250
quote:

Dan moet je opschieten, mijn e-mail is al verstuurd.
pi_59982385
quote:

Alleen een Peer is machtiger dan een ananas
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:02:22 #217
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59982991
Oh wat is dit fout aan 't gaan
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_59983010
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:02 schreef Lyzio het volgende:
Oh wat is dit fout aan 't gaan
Want?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:06:38 #219
111382 Ofyles2
pi_59983089
Ik geef niet op tegen De_Ananas.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 22:21:22 #220
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_59983486
Zal ik me ook eens aanmelden?
Denken jullie dat ik een goede mod zal worden?
Denken jullie dat ik FOK! kan verbeteren?
Dan ben ik er nu voor jullie.
Ik zal jullie klaagbaak onderhouden zoals mijn tuinman de tuin onderhoud.
Het is dan wel gedaan met de Bier Friet en tieten mentaliteit, vanaf nu zal er niveau door KLB stromen, ik zal met losse hand gaan modereren zoals ze op Tweakers doen.
Er zal een frisse wind waaien door de door koeienstront overgoten Klaagbaak.

Kies mij, kies kwaliteit.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:22:14 #221
210501 right_turn
It's my turn
pi_59983520
Ik neem het ook gewoon op tegen dat overrijpe stuk vruchtvlees!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59983589
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:22 schreef right_turn het volgende:
Ik neem het ook gewoon op tegen dat overrijpe stuk vruchtvlees!
Ik doe niet mee maar push Lyzio, Broekpaling en Zotheid
pi_59983659
Ik geef jullie 1 tip: STEM NIET OP MIJ!
pi_59983855
Een topic zoals dit

Graf belkin cd key

gaat bij mij gelijk dicht.
pi_59983935
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:34 schreef Juup© het volgende:
Een topic zoals dit

Graf belkin cd key

gaat bij mij gelijk dicht.
Bij mij niet, de TS is dom en hoort gebashed te worden ervoor. Het topic zakt vanzelf wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')