Kasta was here again ! UGH !
Fc Twente Enschede; All the way !
Kasta again!
Ik heb ook zitten denken dat het aangaan van een relatie tijdens de 100 dagen met een vrouwelijke metgezel een goede optie kan zijn. Je moet het dan alleen heel rustig opbouwen en erg spannend houden en de rest van de groep erbij betrekken. Dus niet zoals Bart en Sabine na 3 weken zo close worden. Dan kun je beter in een hutje op de hei gaan zitten, want dan worden jullie allebei genomineerd door de rest.
Het moet voor de kijkers spannend zijn wat een reden zal zijn waarom je er niet wordt uitgestemd, maar ook voor je medebewoners moet het een stukje afleiding zijn van de dagelijkse sleur.
Als je niet zoveel geduld hebt:
- Laat Bart-achtigen gewoon lekker aan je voeten zitten.
- Leer koken.
- Ga vast oefenen met allerlei behendigheid spelletjes.
- Laat 1 keer per 2 weken zien dat je mannelijkheid ook een kwetsbare kant heeft.
- Ga vast leren masseren.
- Koop een gitaar en neem les.
- Ga vast leren breien, punniken en haken.
- Leer liplezen zodat je altijd kunt zien wie er buiten over je staan te roddelen.
- Laat je tatoo weghalen.
- Word nooit boos!
- Oefen in spreuken als "Wat vind je daar nou zelf van?" en "Nomineren is onménselijk!"
- Gun de kijker ook af en toe wat plezier door er af en toe wat opstandigheid richting V in te gooien. (niet te veel, maximaal 1x per week)
- Zorg dat je accentloos Nederlands spreekt.
- Neem anti-allergie pillen mee voor eventuele katten, muizen, kippen of irritante medebewoners.
Na al deze inspirerende tips verwacht ik natuurlijk wel een deel van de beloning als je wint!
[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 11 November 1999).]
Dat is 1 van m'n sterke punten.
Look at the name !
Ik hoop dat er dan wel een paar lekkere meiden in het huis zitten.
Want orale sex met een meid als Karin is nu ook niet echt een feest lijkt me
Greatinx Kasta !
KAsta spoke ! UGH !
Nog steeds geen nieuwe tips ???
Maar ja, sta nu wel weer bovenaan !
NOT !!!
Ik begin nu erg te twijfelen of ik het Fok shirt nog wel aantrek als ik in het huis zit !
Angry kasta was here ! UGHUGH
UGH
Niet aan beginnen.
Als ik zie hoe deze topic je psychisch al te veel wordt lijkt het BB-huis echt onbereikbaar voor je.
Bij deze post zou ik willen dat er een mogelijkheid was om te zorgen dat de topic niet bovenin de lijst komt.
kasta again UGH !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |