hendigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:15 schreef Seventees het volgende:
Ik heb internet op m'n werk!!
Alleen ik heb het te druk om er gebruik van te maken.
Ik dacht meer aan cabaretquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan cabaret
@Seven... tss wat heb je er dan aanHai trouwens
Heel hendigquote:
quote:
Hoi Bellerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
@Seven... tss wat heb je er dan aanHai trouwens
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:32 schreef Seventees het volgende:
[..]Sgele!
Ik post door. Maar ben nu thuis, hoor
Een cactus?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:37 schreef Seventees het volgende:
God, jullie raden nooit wat ik op mijn hoofd heb liggen
Nee dat doe je niet hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hoi Beller
Ging jij nu ook samenwonen binnenkort? Of verwar ik je met iemand anders
ik moet gelijk aan Hans Teeuwen denken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:37 schreef Seventees het volgende:
M'n moeder?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:37 schreef Seventees het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan Hans Teeuwen denken.
Een Mars dus![]()
![]()
New bottle of water pleasequote:
hahah , echt geweldigquote:
maar dat was tog niet op zijn hoofdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan Hans Teeuwen denken.
Een Mars dus![]()
![]()
* Sgele geeft Fubar een nieuwe bak koffiequote:
Sorry manquote:
Vergeet het.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:48 schreef tripack het volgende:
laat ik maar het normaalste antwoord erop geven.
E
enne pics or it didn't hapen
nee johquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vergeet het.
Dat soort dingen gaat tegen me gebruikt worden.
Straks komt-ie nog in de OP
Riiigghtttquote:
Dan is het Beller z'n moeder...kan niet andersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vergeet het.
Dat soort dingen gaat tegen me gebruikt worden.
Straks komt-ie nog in de OP
Succes hequote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan is het Beller z'n moeder...kan niet anders
tijd om de wijn tevoorschijn te halen!quote:
Geeft niet. Cactussen hebben ook een soort van slaapstand dus dat is echt geen schande.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
ik ben gewoon schandalig zo'n 2 uur in slaap gevallen
jaloers isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
ik ben gewoon schandalig zo'n 2 uur in slaap gevallen
Ja sorry manquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan is het Beller z'n moeder...kan niet anders
Het is je vergeven zoonquote:
gelukkig ben ik niet zo prikkelbaarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:08 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Geeft niet. Cactussen hebben ook een soort van slaapstand dus dat is echt geen schande.
Als de cactus teveel zon krijgt wordt dit vaak al snel zichtbaar. De naar de zon gekeerde kant zal verbleken, wat tot brandplekken kan leiden. Verdraai de cactus af en toe op zijn plaats zodat alle kanten van de cactus regelmatig vol in het licht komen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:06 schreef DonGuido het volgende:
Nou mensen, mijn cactussen pikken toch mooi weer wat zonuurtjes mee op een duistere dag als vandaagWas al bang dat ik een lichtinstallatie moest installeren met dit donkere weer om de groei van mijn cactusjes optimaal te houden.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als de cactus teveel zon krijgt wordt dit vaak al snel zichtbaar. De naar de zon gekeerde kant zal verbleken, wat tot brandplekken kan leiden. Verdraai de cactus af en toe op zijn plaats zodat alle kanten van de cactus regelmatig vol in het licht komen.
kijk das lekkerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:13 schreef draculettetje het volgende:
zo plannen gemaakt om vanavond uit eten te gaan!
hmmm restaurant waar we heen wilde is gesloten op dinsdagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:16 schreef tripack het volgende:
[..]
kijk das lekkeren wat eten we vanaaf?
Netjes. Misschien een idee een cactus te houden? Ik kan je vertellen dat het een zeer inspirerende en rustgevende hobby isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als de cactus teveel zon krijgt wordt dit vaak al snel zichtbaar. De naar de zon gekeerde kant zal verbleken, wat tot brandplekken kan leiden. Verdraai de cactus af en toe op zijn plaats zodat alle kanten van de cactus regelmatig vol in het licht komen.
Ja joh, laten we er een cactustopic van makenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt draakje met een cactus?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:08 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Geeft niet. Cactussen hebben ook een soort van slaapstand dus dat is echt geen schande.
Cactussen zijn superorganismen, zeg maar het perfecte resultaat van de evolutie. Alle overeenkomsten met zo'n organisme zijn alleen maar mooiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt draakje met een cactus?
Kut kind..ik had 'm aan het kruis genageldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
'Britse priester verpest huwelijk'
dit is ergwees maar blij draakje dat je niet bij deze kerk bent getrouwd
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt draakje met een cactus?
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:21 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Cactussen zijn superorganismen, zeg maar het perfecte resultaat van de evolutie. Alle overeenkomsten met zo'n organisme zijn alleen maar mooi
Of niet!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja joh, laten we er een cactustopic van maken
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:21 schreef tripack het volgende:
[..]hoe durft tie!!
beller is daarentegen wel prikkelbaar
het kruis van de priester?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kut kind..ik had 'm aan het kruis genageld
Tuinman?quote:
quote:
oe dan hadden wij grote problemen gehad ha haquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
'Britse priester verpest huwelijk'
dit is ergwees maar blij draakje dat je niet bij deze kerk bent getrouwd
nee mn hobby is bonzai boompjes onderhouden,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:18 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Netjes. Misschien een idee een cactus te houden? Ik kan je vertellen dat het een zeer inspirerende en rustgevende hobby is
Wikipedia, jeweetschquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee mn hobby is bonzai boompjes onderhouden,
Het heeft betrekking op door manipulatie klein gehouden planten die echter toch de illusie wekken een groot en oud exemplaar te zijn. Dit wordt in de praktijk bereikt door taksnoei, wortelsnoei, kweken in kleine potten en door stengels en stammen met behulp van aluminium- of uitgegloeid koperdraad in de gewenste vorm te laten groeien. Zo kan een boom, die onder natuurlijke omstandigheden uitgroeit tot een enige meters of tientallen meters hoog exemplaar, een sierlijke plant worden op kamerplantformaat.
Geweldigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet hoorIk ga samenwonen met mijn vriendin
Momenteel druk bezig met ons huisje
En nou maar hopen dat hij het ook aanneemtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar die cactusdiscussies heb ik inmiddels wel gehad.
DonGuido, praat gewoon gezellig mee en laat je cactusfetisj achterwege, of ga je op het cactusforum lopen vervelen ofzo...
11 September...DAT is een datum om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geweldig
Druk, druk, druk zal je het hebben!
Wij krijgen 11 september de sleutel
hey seven!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geweldig
Ik ben jarig op 11 Septemberquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
11 September...DAT is een datum om naar uit te kijken
ik hoop het ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat hij het ook aanneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Wax on...wax offquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee mn hobby is bonzai boompjes onderhouden,
Het heeft betrekking op door manipulatie klein gehouden planten die echter toch de illusie wekken een groot en oud exemplaar te zijn. Dit wordt in de praktijk bereikt door taksnoei, wortelsnoei, kweken in kleine potten en door stengels en stammen met behulp van aluminium- of uitgegloeid koperdraad in de gewenste vorm te laten groeien. Zo kan een boom, die onder natuurlijke omstandigheden uitgroeit tot een enige meters of tientallen meters hoog exemplaar, een sierlijke plant worden op kamerplantformaat.
haha, krijgt hij je toch tuk! van jou had ik het eigelijk niet verwachtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar die cactusdiscussies heb ik inmiddels wel gehad.
DonGuido, praat gewoon gezellig mee en laat je cactusfetisj achterwege, of ga je op het cactusforum lopen vervelen ofzo...
hoiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:35 schreef Mjahtogh het volgende:
Hoi !
Is goed !!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
help me tegen die tijd even herinneren da ga ik niet onthouden
Het was even leuk maar nu niet meer echtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat leuk zeg Sevenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geweldig
Shut up Daniel-sanquote:
Man who catch fly with chopstick accomplish anything.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
ik hoop het ookJuist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Hai, WhiteLightning-Sanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Man who catch fly with chopstick accomplish anything.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |