Gelijk effe proberenquote:
Lijkt me onwaarschijnlijk...deed gisteren nog perfect.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:55 schreef FJD het volgende:
CPU dood?
You're damn rightquote:Op maandag 14 juli 2008 20:00 schreef FJD het volgende:
Ik wilde het nog roepen maar goed ik dacht "het is Viro, geen JP"
Kan niet wachten om zo de samenvatting te gaan kijkenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee die Menchov dan.. beetje grote bek tegen Evans maar zelf ook niet wegrijden.
Valverde ging ook zwaar door het ijs zeg.![]()
Francky Schleck erg indrukwekkend gereden en met Piepoli een terechte winnaar.
Lijkt mij leuk idee. Moet ik alleen ff gaan trainen zodat ik je bij kan houdenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:10 schreef FJD het volgende:
Raffie, in het kader van leegrijden zouden we het weekend voor Alpe d'Huez ook de Kneteman Classic kunnen rijden. Is bij jou in de buurtIk twijfel nog even of het beter is om klimmend leeg te rijden of dat dat niet uitmaakt.
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef Viro het volgende:
Blijkt gewoon de kabeltje van aanknop los te zittenen ik naar andere dingen zoeken in me pc.
![]()
Morgen ga ik voor t eerst naar werk op de fiets en weer terugquote:Op maandag 14 juli 2008 21:24 schreef -Raffie- het volgende:
Lijkt mij leuk idee. Moet ik alleen ff gaan trainen zodat ik je bij kan houden
Ik merk het wel. Hopelijk blijft het morgen nog lang mooi. Kan ik mooi weer een rondje rijdenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen ga ik voor t eerst naar werk op de fiets en weer terug
Ik heb het nog even onder voorbehoud hoor, als klimkilometers echt veel beter zijn dan doe ik dat. Dan ga ik volgend jaar wel cyclos scoren
Goh... Dat wist ik al meteen toen ik je stukkie las (2 minuten geleden)quote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef Viro het volgende:
Blijkt gewoon de kabeltje van aanknop los te zittenen ik naar andere dingen zoeken in me pc.
![]()
gewoon leegrijden op de brienenoord brugquote:Op maandag 14 juli 2008 22:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen ga ik voor t eerst naar werk op de fiets en weer terug
Ik heb het nog even onder voorbehoud hoor, als klimkilometers echt veel beter zijn dan doe ik dat. Dan ga ik volgend jaar wel cyclos scoren
ondanks dat ik hier nog maar 1x per week lees weet ik nog dat deze pic en grap al 10x voorbij is geweestquote:Op maandag 14 juli 2008 22:18 schreef ursel het volgende:
Kzie dat Frankie zijn nieuwe vriendin ook gek is van de 360..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:18 schreef ursel het volgende:
Kzie dat Frankie zijn nieuwe vriendin ook gek is van de 360..
[ afbeelding ]
Nwe baan? Tell us dude.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ondanks dat ik hier nog maar 1x per week lees weet ik nog dat deze pic en grap al 10x voorbij is geweest![]()
zo, nu naar het WTC op de zuidas, even babbelen voor een nieuw baantje
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar past m'n vriendin minimaal 10x in
Ze moeten de moerdijkbrug gewoon opblazen zodat vanaf het zuiden er niets meer in kanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nwe baan? Tell us dude.![]()
Ligt het aan het topic of aan jezelf dat je niet meer zo actief bent hier? Ik moet zelf zeggen dat ik er ook niet zoveel lol meer in heb. Ik mis de hilarische momenten in alle vormen en maten.
Op 75% van elkanders post wordt gewoon stijf niet gereageerd waardoor iedereen zijn eigen verhaal aan het posten is zonder op de ander te reageren. Met deze reden weet ik dat een aantal boffers dit topic minder actief zijn gaan volgen.
Ik steek mijn hand in eigen boezem en betrap me erop dat ik er ook soms aan mee doe al begint een verbetering wel bij het constateren van je eigen fout waarna ik het bewust wel goed kan doen.![]()
Eigenlijk moet ik gewoon meer rel onderwerpen erin gooien! TERING ROTTERDAMMERS!!
Heeft je vriendin anorexiaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar past m'n vriendin minimaal 10x in
Eindelijk een wijs voorstel. ! Ik roep het al jaren!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ze moeten de moerdijkbrug gewoon opblazen zodat vanaf het zuiden er niets meer in kan
Van Eemnes naar Amsterdam is volgens mij een verdomd pokke stuk om te rijden..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ondanks dat ik hier nog maar 1x per week lees weet ik nog dat deze pic en grap al 10x voorbij is geweest![]()
zo, nu naar het WTC op de zuidas, even babbelen voor een nieuw baantje
Al dat gelul ook altijd over dat wielrennen.. Wordt tijd dat de voetbal weer begint....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nwe baan? Tell us dude.![]()
Ligt het aan het topic of aan jezelf dat je niet meer zo actief bent hier? Ik moet zelf zeggen dat ik er ook niet zoveel lol meer in heb. Ik mis de hilarische momenten in alle vormen en maten.
Op 75% van elkanders post wordt gewoon stijf niet gereageerd waardoor iedereen zijn eigen verhaal aan het posten is zonder op de ander te reageren. Met deze reden weet ik dat een aantal boffers dit topic minder actief zijn gaan volgen.
Ik steek mijn hand in eigen boezem en betrap me erop dat ik er ook soms aan mee doe al begint een verbetering wel bij het constateren van je eigen fout waarna ik het bewust wel goed kan doen.![]()
Eigenlijk moet ik gewoon meer rel onderwerpen erin gooien! TERING ROTTERDAMMERS!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |