Frankie heeft het origineel van de dolly dots en hij legt de backups bij zijn vrouwelijke collega's..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je doet toch niet aan illegale troep?
Had je al een vervanger voor Fer gevonden??quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:45 schreef staticdata het volgende:
Illegale dvd's
Downloaden is illegaal geworden
nog steeds op me werk
Dolly Dots
Heb jij wel eens een dag zonder bier? zou me bijna zorgen gaan maken als jij niet hier om bier schreeuwtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:23 schreef Mr_Baus het volgende:
BIER!!!
Hee, ik hou van jullie! Dankzij die illegale shite enzo herinner ik me inene weer at ik had beloofd om Walt Disney's Robin Hood uit 1973 voor een collega op een skijf te btranden, ga het gelijk ff doen!![]()
H@©K t3H P7@n3T!!110n3
Ferquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Had je al een vervanger voor Fer gevonden??
quote:
Er zit nog altijd een verschil tussen bier drinken en erom schreeuwenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een dag zonder bier? zou me bijna zorgen gaan maken als jij niet hier om bier schreeuwt
om 6:54 dit posten en dan al scherp, respectquote:Op woensdag 16 juli 2008 06:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er zit nog altijd een verschil tussen bier drinken en erom schreeuwen
Krijg je ervan als je om 5.13 al wakker bentquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
om 6:54 dit posten en dan al scherp, respect
Gaat ze erover nadenkenquote:Goedemorgen Greet,
Nog 3 dagen en dan kan je lekker uitrusten!
Is het nog erg druk ?ik kan het op de weg wel merken dat de vakantie is begonnen.
Heb nog een leuke optie voor je ,kun in de vakantie eens over naar denken.(hoop ik )
We zoeken nog een werkvoorbereider en dan denk natuurlijk aan jou nu mag ik je aanbieden om om 7uur te beginnen en om 2uur naar huis te gaan,
en dan nog een uurtje thuis te werken.het lijk mij zeker met Spyke een leuke aanbieding en geen file meer. hoop dat je er over naar wil denken, lijk me weer leuk om
Met je te werken ! Maar als het niet doet even goede vrienden.(als ik dat zo mag zeggen)hihihi
Ga straks met Pleun Poot en Cil een hapje eten heb er zin in naar 7weken weer even die twee te zien,en lekker bij te kletsen.
Cil mag ook al weer een prijs maken voor een nieuw werk in Loenen.
Nou ik ga maar weer wat doen , koffie drinken of zo hihi.
Werkse vandaag .
quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
om 6:54 dit posten en dan al scherp, respect
Volgens mij probeert die der gewoon te versieren..quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je om 5.13 al wakker bent
Mailtje van een oud-collega aan mijn vriendin (Margaretha, geen Greet oid);
[..]
Gaat ze erover nadenkenIk zou voor vanmiddag nog een afspraak maken om te babbelen over een contract en dergelijke.. Van 7 tot 2 op de bouw/ kantoor (in Vleuten ipv Amersfoort) en dan nog een uurtje thuis.. Ideaal.. Voor Spyke (de hond) ook een stukje fijner
Ja.. Dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij probeert die der gewoon te versieren..
Hij denkt gewoon hele tijd aan der..![]()
Vieze sok in der mond, piem0l in der kont en maar blijven schreeuwen: "NEUK JIJ MET EEN ANDER?!?"quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou der onderwerpen aan pure Gestapo verhoor praktijken..
quote:Maak een afspraak voor vanmiddag :'-)
Probeer er een paar 100 meer uit te slepen :'-)
Dit zijn buitenkansjes.. En als je een aanbieding (aangeboden contract, het liefste van hun kant ondertekend) hebt, kan je er na beraad altijd nog vanaf zien..
Zelfde of hoger salaris.
Zelfde of betere auto.
Van 7 tot 14.00 op kantoor/ bouw werken en een uurtje thuis.
Vleuten ipv Amersfoort.
Dit zijn alleen maar voordelen.
Toen ik het mailtje las, dacht ik dat het door een vrouw was getypt. Wat is het op een homo manier getypt!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij probeert die der gewoon te versieren..
Hij denkt gewoon hele tijd aan der..![]()
Tip van de dag:quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Leuk filesM'n vriendin naar haar werk gebracht in Rotterdam, toen naar m'n eigen werk en natuurlijk richting Europoort dik in de file
Bouwvakkers en computersquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
Toen ik het mailtje las, dacht ik dat het door een vrouw was getypt. Wat is het op een homo manier getypt!
Dat was ook mijn reden, waarom ik niet aan een man dachtquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bouwvakkers en computers
Lekker boeiend hoe het getypt is.. Alleen het "hihi" mag'ie wel achterwegen laten
hihi
Oo.. ze hebben het ook al eens bij gedaan zo te horen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vieze sok in der mond, piem0l in der kont en maar blijven schreeuwen: "NEUK JIJ MET EEN ANDER?!?"
Als je post, post dan op zo'n manier dat iedereen het snapt.. Egoïstje!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Oo.. ze hebben het ook al eens bij gedaan zo te horen..
Die hihi was dan ook de duidelijkste hint in het mailtje..quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reden, waarom ik niet aan een man dacht
Dat was dus zeker ook gelijk de laatste keer??quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Leuk filesM'n vriendin naar haar werk gebracht in Rotterdam, toen naar m'n eigen werk en natuurlijk richting Europoort dik in de file
Hij ken moeilijk gaan mailen dat'ie met z'n pielemuisje gaat spelen terwijl hij fantaseerd dat'ie haar zo hard neukt alsof ze een heipaal isquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Die hihi was dan ook de duidelijkste hint in het mailtje..
Koffie drinken ofzo hihi..
ik had eigenlijk wel een inkopper verwacht als: "de keileweg is toch al jaren dicht".quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was dus zeker ook gelijk de laatste keer??
Voordeel van tippelen is dat je dat, in principe, overal kan doen ey ... Hoeft niet persé in de buurt van/ op de Keilewegquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik had eigenlijk wel een inkopper verwacht als: "de keileweg is toch al jaren dicht".![]()
valt me van je tegen
Ik ha dhet wel eerder van een bouwvakker verwacht ja..quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij ken moeilijk gaan mailen dat'ie met z'n pielemuisje gaat spelen terwijl hij fantaseerd dat'ie haar zo hard neukt alsof ze een heipaal is![]()
Om maar even in de bouwtermen te blijven
Ik ben niet zo uit die regio en had dus een ander adresje daarvoor..quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik had eigenlijk wel een inkopper verwacht als: "de keileweg is toch al jaren dicht".![]()
valt me van je tegen
Mja het viel gelukkig wel mee want ik moet richting Zierikzee en die is afslag is al redelijk snel en daar stond geen filequote:Op woensdag 16 juli 2008 09:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tip van de dag:
Mocht je op tijd constateren dat er file staat richting europoort, ga er dan gewoon bij barendrecht af, zo langs alternate. alsmaar rechtdoor en je komt vanzelf weer bij de a29 uit.
Wellicht wist je het al, maar toch
Neuh het ging nog net.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was dus zeker ook gelijk de laatste keer??
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:24 schreef Cardinal_NL het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=1480
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als opwarmertje, een klein relaas van vorig jaar.![]()
Hey wat ga je doen dan, zelf ga ik op 1/10 ook ergens anders beginnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ondanks dat ik hier nog maar 1x per week lees weet ik nog dat deze pic en grap al 10x voorbij is geweest![]()
zo, nu naar het WTC op de zuidas, even babbelen voor een nieuw baantje
quote:Het woord 'meisjesnaam' op formulieren brengt getrouwde homo's in een lastig pakket. Dat ondervond ook een ambtenaar, die geregeld gênante situaties meemaakte als een getrouwde man aan zijn loket stond die op een formulier zijn meisjesnaam moest invullen. De ambtenaar vroeg de Nederlandse Taalunie een nieuw woord te verzinnen. De unie kwam met 'geboortenaam'.
zag gisteren in de veronica gids dat er een of andere wielrenners managespelr uit is voor de pc, is wel wat voor jou lijkt mequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef jpjedi het volgende:
Heb 2 man in de ontsnappers groep![]()
Pereiro is bezig een gaatje van 14 minuten dicht te rijden alla Landiz.Maar nu is hij 2 minuten los dus zal Lotto aan de bak moeten.
Kansloos maar wel leuk
EDIT: CSC gaat rijden![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
zag gisteren in de veronica gids dat er een of andere wielrenners managespelr uit is voor de pc, is wel wat voor jou lijkt me
Dat had ik je zo wel kunnen vertellenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |