Vind je het gek met dat gelul over dat fietsen.. Word weer tijd voor de voetbalcompetitiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Op 75% van elkanders post wordt gewoon stijf niet gereageerd waardoor iedereen zijn eigen verhaal aan het posten is zonder op de ander te reageren. Met deze reden weet ik dat een aantal boffers dit topic minder actief zijn gaan volgen.
Lekkere lauwe reactie op;quote:Via deze mail wil ik een voorzetje geven over het inwerken, want dat begint (voor mij) steeds problematischer te worden.
Ik begin het opzetten van een planning eigenlijk noodzakelijk te vinden waarin dagen gepland staan en het liefste wat er op de betreffende dag gedaan dient te worden.
Voor mijn gevoel zit ik tegen een bodemloze put aan aangezien ik geen flauw idee heb wanneer ik genoeg "ZIS-Kennis" heb om mee te kunnen draaien en de manier waarop het inwerken nu, weer, gaat lijkt/ is voor mij verre van ideaal. Voor mij is er geen structuur waarop er onderdelen behandeld worden en door het ontbreken van een eindpunt heb ik er ook totaal geen zicht op waar ik op dit moment sta en wat het uiteindelijke doel is.
Ook denk ik dat het beter is om dagen te plannen zodat ik ook met Harold duidelijke afspraken kan maken, persoonlijk is het ook makkelijker omdat ik dan wat meer zicht heb op het verlopen van de dag.
2 zielen, 1 gedachtequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Al dat gelul ook altijd over dat wielrennen.. Wordt tijd dat de voetbal weer begint....![]()
Ga maar op Hyves koekeloerenquote:
Nee, gelukkig niet. Heb dat laatst meegemaakt binnen mijn familie (lees: zusje) en dat is echt verschrikkelijk en moeilijk om te bevatten dat iemand niet meer wil en kan eten...quote:
Hyves heb ik een hekel aan maar ik zal een uitzondering maken en Lies eens vragen een fotootje op het scherm te toveren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga maar op Hyves koekeloeren
[..]
Nee, gelukkig niet. Heb dat laatst meegemaakt binnen mijn familie (lees: zusje) en dat is echt verschrikkelijk en moeilijk om te bevatten dat iemand niet meer wil en kan eten...
ik heb nog geneens hyvesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe eens hotlinken vanaf Hyves.
Uit principes kom ik er niet..
ik heb dan ook geen vrienden dat scheeltquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:56 schreef ursel het volgende:
[..]Er zijn gelukig mensen die het nog begrijpen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan mag je zelf zn chick zoeken
Narf!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:16 schreef Sickert het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan mag je zelf zn chick zoekenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe eens hotlinken vanaf Hyves.
Uit principes kom ik er niet..Lunch
![]()
Daar hing ik tochquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:03 schreef ursel het volgende:Kheb een nieuw vriendje..
Mijn eigen webmastertje..
Hangt gezellig tussen mijn monitor en de plant in..
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:39 schreef jpjedi het volgende:
Ook lachen, Die Hinault is ook een fel ventje zeg
De Demonstrant:
[ afbeelding ]
Actie Hinault:
[ afbeelding ]
Wehe, inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:15 schreef ursel het volgende:
[..]Wat is dat voor een ielepiele mensje dat op de eerste podium plaats staat dan..
Zowel de protestant als dat beppie zijn even groot als ze een treetje lager staan..
das Alex Rasmussen, niet degene die jij bedoeldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:47 schreef jpjedi het volgende:
Rasmussen is in ieder geval goed bezig: http://www.tdql.cn/english/news/news_s4_2.asp
Tour du midgetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:15 schreef ursel het volgende:
[..]Wat is dat voor een ielepiele mensje dat op de eerste podium plaats staat dan..
Zowel de protestant als dat beppie zijn even groot als ze een treetje lager staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |