Shit, betraptquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef Biogarde het volgende:
Gros van de users speelt een rol idd
Niks nieuws. In het echt luisteren ze gewoon naar mama en gaan ze voor mama tampons halen of zitten ze onder de plak bij de vrouw en moeten ze gewoon dagelijks stofzuigen
Probeer een iets minder hersenloze insteek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom wordt mijn topic met een serieuze klacht gelockt?
Je bent niet goed.quote:Na Bob-B nog een kanker mongool erbij.
Was niks hersenloos aan, is gewoon een feitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Probeer een iets minder hersenloze insteek.
[..]
Je bent niet goed.
Oke.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was niks hersenloos aan, is gewoon een feit
Wat overgenomen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:43 schreef jordeeeh het volgende:
Oh k zie nu trouwens dat Bob-B weg was uit KLB, en dat ondeugend die minstens zo ongeschikt is het over heeft genomen!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:15 schreef Triptamine het volgende:
Ik denk dat er een nieuwe mod nodig is. Superdjmoddeterwachter kan het nu al niet meer aan. Als we de users nou eens laten kiezen?
God nog aan toe. Jullie hebben hem gekozen eiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:15 schreef Triptamine het volgende:
Ik denk dat er een nieuwe mod nodig is. Superdjmoddeterwachter kan het nu al niet meer aan. Als we de users nou eens laten kiezen?
HAHAHAHAHA, LEKKER SARCASTISCH IDDquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:18 schreef Triptamine het volgende:
Hap, hap, hap
sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)
1 bittere, bijtende spot
Het modereren van KLB.quote:
Je hebt geen idee waar je het over hebt he?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het modereren van KLB.
En nee, ik heb hem niet gekozen, jullie hebben hem zelf mod gemaakt
De ONZ users hebben hem gekozen
Jawel, weet jij ook waar ik het over heb?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt he?
Nee. Ondeugend was al mod op KLB en Bos is op wat 'ONZ' user na gekozen door het gros (laten we zeggen 90%) van de KLB-users.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jawel, weet jij ook waar ik het over heb?
Het was idd een prachtige garp.quote:
Da is ook goedquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Ondeugend was al mod op KLB en Bos is op wat 'ONZ' user na gekozen door het gros (laten we zeggen 90%) van de KLB-users.
Reminder, KLB was al 1 en al ONZ users.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Ondeugend was al mod op KLB en Bos is op wat 'ONZ' user na gekozen door het gros (laten we zeggen 90%) van de KLB-users.
Is dat een grapquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Reminder, KLB was al 1 en al ONZ users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |