Ach lief, weer zo'n afhaker. Wat was het, studie, werk, cavia die opeens dramatisch veel tijd van je vergde?quote:
Maar hij heeft nog niet in de gaten dat hij met zijn aanpak de zaak alleen maar verergerd. Zeker gelijk ga dreigen via PM is echt not donequote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef ShaoliN het volgende:
Misschien krijgt Boswachter nu een idee van wat de mods met hem meegemaakt hebben. Dat het verneuken van KLB niet aan de mods ligt, maar aan de teringusers?
Sorry? 2 topics?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja want je bent weer lekker topics aan het openen , hoeveel slotjes wil je vandaag halen
Je kunt ook eens inhoudelijk reageren op de opmerkingen op je (beperkte) mod capaciteitenquote:
Ga je nog meer PM's in opdracht van je ''collega's'' sturen of wat?quote:
Neen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je kunt ook eens inhoudelijk reageren op de opmerkingen op je (beperkte) mod capaciteiten
Dus men wil boswachter een lesje leren en een koekje van eigen deeg geven? Tja, okee, als dat het geval is kan ik daar wel enigszins inkomen, maar het blijft kinderachtig, zeker als je zelf het hardst hebt lopen zeiken over de bagger. (en dat is naar Jarno bedoelt, niet naar jou ShaoliNquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Misschien krijgt Boswachter nu een idee van wat de mods met hem meegemaakt hebben. Dat het verneuken van KLB niet aan de mods ligt, maar aan de teringusers?
Hey, ik ken een hele reeks waar jij alleen maar loopt te janken!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:49 schreef Jarno het volgende:
Stel je anders even aan ofzo.
Oke, je mod tijd gaat erg lastig voor je worden dat zie ik nu alquote:
We'll see.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, je mod tijd gaat erg lastig voor je worden dat zie ik nu al
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je hebt nog hoop dat het goed komt?quote:
Nouja, hij verdient natuurlijk een kans.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je hebt nog hoop dat het goed komt?
Jup, volledig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je hebt nog hoop dat het goed komt?
Nee, doe nog eensquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, volledig.
Nu is het me m'n eer te na om hem te laten zweven, we zullen goddomme eem keigoeie mod van hem maken.
En ja, hij zal het moeilijker krijgen dan wie ook, dat weet hij, weten wij, maar hij ís gekozen en hij gaat goddomme goed worden.
Had ik al goddomme gezegd?
Jarno loopt al 100 jaar op fok en staat bekend om zijn manier van reageren in de negatieve stijl.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus men wil boswachter een lesje leren en een koekje van eigen deeg geven? Tja, okee, als dat het geval is kan ik daar wel enigszins inkomen, maar het blijft kinderachtig, zeker als je zelf het hardst hebt lopen zeiken over de bagger. (en dat is naar Jarno bedoelt, niet naar jou ShaoliN)
[..]
Hey, ik ken een hele reeks waar jij alleen maar loopt te janken!
gaat ie het goddomme langer dan een jaar volhouden dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, volledig.
Nu is het me m'n eer te na om hem te laten zweven, we zullen goddomme eem keigoeie mod van hem maken.
En ja, hij zal het moeilijker krijgen dan wie ook, dat weet hij, weten wij, maar hij ís gekozen en hij gaat goddomme goed worden.
Dat weet toch niemand hoelang iemand mod blijft of wil blijven?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
gaat ie het goddomme langer dan een jaar volhouden dan?
Dan krijgen jullie het goddomme als Fa's nog druk met alle bans die hij aanvraagt en waar hij goddomme mee dreigt
Liev!quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, volledig.
Oke dan beginnen we een pollquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef yvonne het volgende:
Dat weet toch niemand hoelang iemand mod blijft of wil blijven?
Ik ga brood halen, toedelsquote:
Ja, dat vind ik prima, maar dan moet ie niet mij betichten van baggeren en vervolgens terugkrabbelen als ik hem vraag mijn gebagger dan eens aan te tonen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jarno loopt al 100 jaar op fok en staat bekend om zijn manier van reageren in de negatieve stijl.
Nietus!quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jarno loopt al 100 jaar op fok en staat bekend om zijn manier van reageren in de negatieve stijl.
ohja, kom jij ook nog even achter de feiten aan rennenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:29 schreef Martijn_77 het volgende:
@Mods of Fa's
Kan deze user foto verwijderd worden volgens mij is dit nog steeds in strijd met de policy
Nee hoor, in principe niet:quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:29 schreef Martijn_77 het volgende:
@Mods of Fa's
Kan deze user foto verwijderd worden volgens mij is dit nog steeds in strijd met de policy
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, die user was overduidelijk aan het zeiktrollen dus gaat ie wel weg.quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
sterker nog, dat heeft krea ook allang gedaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, in principe niet:
[..]
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, die user was overduidelijk aan het zeiktrollen dus gaat ie wel weg.
En Krea kan dit best zelf vragen
En dan nu: goddomme brood.
Sterker nog, de top, mod heeft het al opgelost.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sterker nog, dat heeft krea ook allang gedaan
Je gaat me goddomme niet zeggen dat het aanstellen van die kakkerlak jouw idee was toch ?? Zeg me dat het niet zo isquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, volledig.
Ja iets met stemmen tellen. Welke zot heeft dat verzonnen. Mods worden gevraagd en aangesteld. Mods worden niet gekozen , Geen Bier voor Yvonnensquote:
Ja , Ik was aan het werk. Iets met te druk, te weinig mensen , uitgestelde vakantie tijd en tjierpende kakkerlakken die blauw zijn. En een PM systeem dat geen wakeup calls doet. Maar dan nog, Democratie op FOK!quote:
Ik vind het wel slim om de verantwoordelijkheid bij de users te leggen. [IED] was ook zo'n denderend succes.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ja , Ik was aan het werk. Iets met te druk, te weinig mensen , uitgestelde vakantie tijd en tjierpende kakkerlakken die blauw zijn. En een PM systeem dat geen wakeup calls doet. Maar dan nog, Democratie op FOK!Stemmen tellen
Of SCD.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim om de verantwoordelijkheid bij de users te leggen. [IED] was ook zo'n denderend succes.
Misschien het verschil hoe andere mods het brengenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat weet toch niemand hoelang iemand mod blijft of wil blijven?
En komop, alsof hij de eerste nieuwe mod is die dreigt met een ban
Zeg ondeugend, heb jij een vriendje?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:05 schreef ondeugend het volgende:
Ik lees opruimslotje.. het heeft dus de intentie om weer open te gaan.
Hij is net een halve dag mod.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef Jarno het volgende:
Ja, natuurlijk wel lekker makkelijk zo'n opruimslotje, want dan hoef je ook niet na te denken over wat er gepost is, of, stel je voor, er wat mee doen. Kennelijk is dat hele KLODOLS zodanig een farce geweest dat zelfs de (nieuwe!) moderators niks anders verwachten dan dat alles bij het oude blijft: posts met 'lollerz fail' en 'verkapt blah blah' blijven gewoon staan, sterker nog, Koning DJ Spamkonijn himself geeft aan dat dat juíst de bedoeling is.
Ergo, er gaat niks veranderen en de baggerusers zijn des te blijer want de meester KLB-baggeraar allertijden staat zelfs aan hun kant nu.
Hulde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |