Er staan nieuwe nu.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is al bijna een dag geleden verwijderd
Stond nog wat onder de spoilers. Heb het verwijderd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is al bijna een dag geleden verwijderd
Daar kom je pas achter nadat ze op je scherm staanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, ze staan achter een spoiler.
Damn.. Dan moet ik voort daar posten.. Ik ben namelijk traag van begripquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:04 schreef ondeugend het volgende:
Daar vindt alles plaats met betrekking tot problemen met snelheid/traagheid.
Dan kan je alles in KLB wel doorverwijzen naar andere subforums, rot toch eens op uit KLB prutsmod.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:04 schreef ondeugend het volgende:
Daar vindt alles plaats met betrekking tot problemen met snelheid/traagheid.
Ik zie je stampen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan kan je alles in KLB wel doorverwijzen naar andere subforums, rot toch eens op uit KLB prutsmod.
Zou t het liefste op baggermods zoals jij doenquote:
Wat kan jij zeiken zeg, ongelofelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zou t het liefste op baggermods zoals jij doen
Maar alleen over slechte mods.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat kan jij zeiken zeg, ongelofelijk.
Misschien mag jij het binnenkort wel doen. Neem ik vakantiequote:Op maandag 14 juli 2008 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Kan er a.ub. gemoderate worden ?
Thanx
Ik ga ook op vakantie.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien mag jij het binnenkort wel doen. Neem ik vakantie[ afbeelding ]
Ga jij weer zuipen?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien mag jij het binnenkort wel doen. Neem ik vakantie[ afbeelding ]
Lik m'n klamme ballen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Bio, wat heb je er weer een puinzooi van gemacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |