Ik kan wel weer van wal steken, maar ik zie dat je tot het zelfde rang als TS behoort. VWO6.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die de geposte straattaal in dit topic serieus nemen en hun moeite doen om het te bashenGelijk stoer doen voor de rest van de FOK'ers door de TS enzulks te gaan dissen
. Sad. Niets mis mee om af en toe wat woorden van de straat te gebruiken 14.gif.
Avatar onderschrift:quote:Op maandag 7 juli 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik dus met vrienden over chimeids praten, zoals het een baas betaamt, waarbij zoals gebruikelijk het woord 'spang' enkele malen wordt gebruikt door ondergetekende. Komt er zo'n vriend van een vriend van mij 10 minuten na dit gesprekje aanzetten met ''Zeg, wat betekent 'spang' eigenlijk?".Deze penis wordt vervolgens boos als ik hem uitlach omdat zijn kennis van de straats niet toereikend is.
![]()
Samenvatting:
Ik heb met je zusje geneukt. Meerdere malen.
Klacht:
zie TT+OP+TS
PS: Dit is een waargebeurd verhaal en een serieuze, terechte klacht.
Zelfkennisquote:I DETECT FAIL
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:42 schreef piekartz87 het volgende:
straattaal is voor losers,
verder weet ik niet wat spang betekent.. go ahead and cry in a corner
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik kan wel weer van wal steken, maar ik zie dat je tot het zelfde rang als TS behoort. VWO6.
Ook jij trekt nog wel bij, echt.
hahahahahquote:Op maandag 7 juli 2008 16:42 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat is smurfig.. een smurf dat je altijd en overal op kan toesmurfen,
krijg je een lekker smurfelijk gesprek.
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:44 schreef Seneca het volgende:
[..]
Deze post had TS al van te voren klaar staan voor het geval teveel mensen door zouden hebben dat hij een klapjosti is
Wat hij niet doorheeft is dat het hem alleen maar achterlijker doet lijken. Als je kuttopics opent, dan ben je stom. Als je het BEWUST doet, dan ben je nog veel stommer. Maar als je er dan ook nog voor uitkomt, dan ben je helemaal een wandelende zak verspild protoplasma met het IQ van een amoebe met het syndroom van down.
Hahah jij bent echt zooooo een kankerkneus. Dat je straat moet praten om " chickies" te playen. Heb je te weinig inhoud van jezelf ofzo, pauperjongquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:37 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
met computertaal kun je die chickies playen wil je zeggen
no mik mi naki wan tu kaulo bek klap!
Jij maakt er anders ook aardig werk van om hem van het tegendeel te overtuigenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja want deze ELITE koning ziet het verschil ook niet tussen het af het toe gebruiken van deze woorden of het altijd praten in deze "taal'![]()
Dat jij het al serieus genoeg neemt om al die moeite te doen om mensen te bashen zegt al genoeg
.
Tip: neem het leven niet zo serieus.
WAUW check hem even goed zijn in computertaal!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:37 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
met computertaal kun je die chickies playen wil je zeggen
no mik mi naki wan tu kaulo bek klap!
Nigga, Je komt uit alkmaarquote:Op maandag 7 juli 2008 16:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen mensen die nooit op de straat komen gebruiken straatwoordenboek.nl.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je moeder is een nigga, ik ben je blanke overheerser.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:47 schreef Beauregard het volgende:
Om mijn masculine superiority nog verder te vergroten ga ik bij deze dit topic volledig uitprinten en uitspreiden over mijn eikenhouten vloer.
Daarna ga ik elke post van Lakitu voorzien van een kwakje zaad en er keihard om lachen. Ik realiseer me dat het veel posts zijn, maar uiteraard kan ik >50x klaarkomen in een uur. En dat terwijl ik gisteren mijn vriendin nog eens lekker heb volgestopt.
Vreemd? Nee, victorie.
je spoort niet, mangquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:47 schreef Beauregard het volgende:
Om mijn masculine superiority nog verder te vergroten ga ik bij deze dit topic volledig uitprinten en uitspreiden over mijn eikenhouten vloer.
Daarna ga ik elke post van Lakitu voorzien van een kwakje zaad en er keihard om lachen. Ik realiseer me dat het veel posts zijn, maar uiteraard kan ik >50x klaarkomen in een uur. En dat terwijl ik gisteren mijn vriendin nog eens lekker heb volgestopt.
Vreemd? Nee, victorie.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:47 schreef Beauregard het volgende:
Vreemd? Nee, victorie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |