quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:48 schreef Beauregard het volgende:[..]
Zodra die slet zwanger is schop ik haar zo hard in haar buik dat het gewoon hilarisch wordt.

Post-natale abortus voor Lakitu staat ook nog op m'n to-do list. Wellicht vanavond even doen, als ik er toch ben.
Probeer het eens, kun je lachen. Ik kom je wel opzoeken als je het in ziekenhuis ligt hoor. Kan ik je nog een trap nageven.
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:44 schreef Seneca het volgende:[..]
Deze post had TS al van te voren klaar staan voor het geval teveel mensen door zouden hebben dat hij een klapjosti is

Wat hij niet doorheeft is dat het hem alleen maar achterlijker doet lijken. Als je kuttopics opent, dan ben je stom. Als je het BEWUST doet, dan ben je nog veel stommer. Maar als je er dan ook nog voor uitkomt, dan ben je helemaal een wandelende zak verspild protoplasma met het IQ van een amoebe met het syndroom van down.
"Opleiding: Informatica"
quote:
Lees de OP eens, dat was een vriend van een vriend ergo niet mijn vriend ergo niet in mijn omgeving.
Zo, iedereen is netjes uitgeluld. Nu kunnen jullie weer gaan nadenken over een briljante reactie, dan kan ik jullie weer uitlachen (lees jullie posts maar even na, zie je zelf hoe zielig je bent

).
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:37 schreef RickoKun het volgende:WTF ZITTEN JULLIE ZO LAKITU TE HATEN!? VOORAL DIE VROUW MET DAT KORTE LESBI HAAR!
Thanks for the b(l)ackup.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_