abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 juli 2008 @ 17:01:34 #276
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60023372
Díe ken ik ook niet.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60023442
Zometeen even naar de IKEA, wat kleine zooi inslaan.
pi_60023535
Je zoekt het wel slecht uit qua weer freecell..

De kittens blijven nog even, deze mensen vonden ze niet leuk genoeg, en wilden verder kijken... En ik denk dat ik ze toch samen geplaatst wil hebben, dus dan gaat het over...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60023796
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:08 schreef teigan het volgende:
Je zoekt het wel slecht uit qua weer freecell..

De kittens blijven nog even, deze mensen vonden ze niet leuk genoeg, en wilden verder kijken... En ik denk dat ik ze toch samen geplaatst wil hebben, dus dan gaat het over...
Hoe kun je kittens nu niet leuk genoeg vinden? Stenig ze!
pi_60024178
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hoe kun je kittens nu niet leuk genoeg vinden? Stenig ze!
ze belde net, haar kinderen hebben toch hard genoeg gezeurd denk ik, ze komen morgen een van de kittens ophalen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:39:05 #281
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_60024179
Veel sirenes te horen in buurt van Selwerd/Paddepoel, politie en ambulance iemand meer info?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_60024449
Ik heb niets gehoord eerlijk gezegd..

Welke straten hoor je het?
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 21:05:58 #283
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60028087
Tof: Zo weinig hoofdpijn dat je niet de neiging hebt om met je kop tegen de muur te slaan / Werk wat lekker vlot en vloeiend gaat.

Niet tof: oversexte randdebiel van een collega die z'n blote reet laat zien. Het is jammer dat de arde niet plat is, anders had ik hem er af gemikt / Verslapen / Vrienden die niet terugmailen / Ouders die je wel heel vreemd en raar aankijken als je aankondigt naar een conferentie van Jehova's getuigen gaat terwijl ze het heel gewoon vinden als je naar Opwekking gaat / Medicijnen vergeten zijn.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_60028498
Hmm, ze hebben zelfs de super de boer bestolen? welke van de 2 had het gedaan?

die half naakte fietsman kan volgens mij zo meedoen met de tour, training heeft ie genoeg. alleen die baard is niet echt gepast in de tour. kan je allerlei doping in verstoppen natuurlijk

zijn er nog meer types die elke groninger wel eens ziet?
pi_60028589
Ja, een travestiet, een hele opvallende!
Heeft altijd van die halve handschoentjes aan en enorme oorbellen en veel lippenstift.

En een indisch mannetje die zijn jas helemaal om zich heen wikkelt en er erg breekbaar uitziet.
pi_60028590
Die 2 dames met al die poppen....inderdaad daar fietste ik een tijd geleden dagelijks langs
Wat eens stel
pi_60028630
Wij hebben trouwens best veel IKEA dingen gekocht en ik ben bekaf
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:35:08 #288
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60028679
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:31 schreef freecell het volgende:
Ja, een travestiet, een hele opvallende!
Heeft altijd van die halve handschoentjes aan en enorme oorbellen en veel lippenstift.

En een indisch mannetje die zijn jas helemaal om zich heen wikkelt en er erg breekbaar uitziet.
Nog nooit gezien

Hebben jullie die vrouw met een nihab (of wat het ook is, zo'n zwart gewaad waarbij je alleen haar ogen kunt zien) wel eens gezien?

Er schijnt ook nog ergens een droevige clown rond te lopen, maar die heb ik nog nooit gezien.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 juli 2008 @ 21:38:35 #289
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60028760
Die droevige clown staat vaak bij de bibliotheek.
Het is een dramadocent.
Hij stond er ooit met een bordje 'Werkloze dramadocent' oid.
Hij's heel lang, 2 meter ofzo. Helemaal in clownspak, en schmink op. Zegt geen woord, en beweegt ook nauwelijks. Kijkt je alleen maar aan. Met een bordje in zn hand dattie geld nodig heeft enzo.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60028806
Er stond een tijdje geleden in de studentenkrant een interview met die clown...

Hij woont ergens bij zernike in de bosjes..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 juli 2008 @ 21:41:55 #291
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60028838
Ik vind het een gave man.
Beetje in je clownsoutfit daar staan.
En ook geen spier verrekken gewoon, ookal hagelt het ofzo.
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:48:26 #293
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60029026
Af en toe zie ik ook zo'n rare fries in een groen auto door groningen rijden, die maakt echt van alles met wielen foto's. Ik hoorde dat hij soms zelfs rollators op de foto zet.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_60029092
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef maok het volgende:
Af en toe zie ik ook zo'n rare fries in een groen auto door groningen rijden, die maakt echt van alles met wielen foto's. Ik hoorde dat hij soms zelfs rollators op de foto zet.
Nee hoor, de rollatorfoto's laat ik over aan een vriend van me
pi_60029110
Ik heb een schurfthekel aan clowns, vond ze als kind ook al nooit leuk.
Deze maakt het er niet beter op.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 juli 2008 @ 21:57:31 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60029249
Ik houd ook niet van clowns, wel van een man die als clown vreemd op straat gaat staan.
pi_60029684
Die clown is de enige die ik ken

Staat idd bij de bieb, vanaf achterlijk vroeg ook al..
pi_60030189
Ook opvallend: Het oude mannetje met zn blikje met geld waarmee hij non-stop rammelt, vaak in de buurt van de V&D te vinden
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_60030245
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:34 schreef Tangarine het volgende:
Ook opvallend: Het oude mannetje met zn blikje met geld waarmee hij non-stop rammelt, vaak in de buurt van de V&D te vinden
Johannes?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 22:45:52 #300
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60030502
Vol.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')