Jahoor, da's goed. Maar wanneer was die vakantie?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
Vork! Jij wilde nog steeds zorgen dat Cato en Kawa niet overlijden tijdens onze vakantie?
mm.. ik heb gister verse kabeljouw met knoflook en citroen gegeten. Goddelijk!quote:Op maandag 7 juli 2008 15:51 schreef Leintjeuh het volgende:woehahahaha nou wie weet. Vis is een vna mn zwakke punten, ik heb het niet leren eten en ben er nog niet aan toe mezelf vis aan te leren
offe, in Uppsala!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het 'waar' gedeelte wil ik wel weer voor mijn rekening nemen eventueel
ryanair!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
Uppsala!
puik plan.. vliegt easyjet of ryanair daar op?
Ohja, dat wilde ik nog even zeggen: toffe foto van Bluezze(schoon)kindquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:49 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh
Kids naar het stadion met een tas vol lekkers, in de regenZe kopen kekke poncho's daar
De hele dag voor mezelf
Maar iedereen brouwt daar toch z'n eigen alcoholische versnapering?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ryanair!
T enige grote nadeel si dat de alcohol er [sterk twents accent] klot'n-duur [/sterk twents accent] is.
Tis hier trouwens droog. Gister wel tot op het bod nat geregend.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:00 schreef borisz het volgende:
Nu maar wat huishoudelijke dingetjes doen, en jammer SOL de afwas is al weg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
heb overigens mn HBO boeken verkocht![]()
wilde die gast naar Arnhem komenterwijl hij in Renkum woont
dus maar gezegd dat ik vanmiddag zelf in Renkum ben.
Toch weer even net dat beetje geld dat ik nodig had om de helm te compenseren, zodat ik het niet van mn spaarrekening hoef te halen! Fijn!
Hoe gaat het met ze????quote:Vork! Jij wilde nog steeds zorgen dat Cato en Kawa niet overlijden tijdens onze vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |