Ik had je al heel lang niet meer gezien. Toen was het net uit toch, ten tijde van die sleepover hier? En later ben je nog eens komen eten. Maar ik vond je verre van dikker geworden. Absloluut een slankere Isa de laatste keer met Lianne.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Dude, tof dat het sporten je zo goed doet(vond je me ook dikker geworden?
)
Ik begrijp dat het dan nogal lastig is, met medicijnen. Heel veel sterkte en hopelijk kun je het afbouwen!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:32 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, bijna twee jaar. Toen was ik zwanger en om niet te hoevende hele dag, at ik crackers. Daarna moest ik minimaal 2000kcal per dag eten. De laatste maanden kreeg ik bijna niks naar binnen, Anna zat erg hoog, maar ook met 1500kcal per dag werd ik zwaarder. Het zit raar in elkaar. Maar het afvallen is dus niet het probleem, het op gewicht blijven ook niet, maar die medicijnen. En het feit dat ik voor de borstvoeding wel gezond moet blijven eten, ik kan dus niet 'tegen' de medicijnen in gaan door te weinig te eten.
Oh lekker!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:22 schreef golfer het volgende:
Van de kids een heerlijke mooie speciale whisky gekregen:
[ afbeelding ]
Je zegt niks van mijn plantquote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Slaaplekker, DH
MoBlo wat ziet die Sushi er super uitwas vast ook zalig!
Octo, wat balen! Is er geen kans dat die zaak tegen die tijd weer open is? Hebben ze je een brief gestuurd oid?
Dude, tof dat het sporten je zo goed doet(vond je me ook dikker geworden?
)
Steer, wat shit.
Wat is er met je plant babe?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zegt niks van mijn plant![]()
Moet je weer werken![]()
Afvallen is overratedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon ff ergens anders overhebben danafvallen en aanverwante artikelen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |