Welke mongool neemt die dan ook? Je gaat dan toch gewoon in een Intercity?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
De stoptrein van Utrecht naar Zwolle doet er een uur en 20 minuten over.
Dan mocht je al niet zeiken omdat je stil stond. Niet dat iemand zich daar wat van aantrok, maar toch.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:17 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe willen ze het trouwens gaan doen als er zo'n trein een paar uur stilvalt in the middle of nowhere door een stroomstoring ofzo?
Gewoon uit het raam, niet zo zeuren hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:41 schreef mrfool het volgende:
Ik heb al 2 keer gehad he, toen kwam me wat uit me reet in de trein, nja wil het wel eens zien hoe ik het technisch ga oplossen als er geen wc's meer zijn in de trein...
Lekker belangrijk die kutkoters, wat alsje ff lekker bent wezen stappen in een andere stad en je hebt wat biertjes op, dat is pas drama.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Leuk als je met kleine kinderen reist (die dan net iets te groot zijn voor een luier) en ineens heel nodig moeten plassen.
Wel alsie buiten het station stilvalt hoor...quote:Op maandag 7 juli 2008 16:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dan mocht je al niet zeiken omdat je stil stond. Niet dat iemand zich daar wat van aantrok, maar toch.
Dan plas je in je broek?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die kutkoters, wat alsje ff lekker bent wezen stappen in een andere stad en je hebt wat biertjes op, dat is pas drama.
Boompje opzoeken kost geld tegenwoordig, en fors wat ook nog.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:48 schreef Apotheose het volgende:
nou dan ga je ergens VOOR de tijd je blaas legen. Dus in die kroeg waar je hebt staan zuipen bijv. En mannen kunnen zo een boompje oid opzoeken. Die moeten niet zo zeiken (ja grappig he, woordgrapje)
De wc's in de trein zijn smerig - maar op het stations waar ik kom worden ze wel netjes schoongemaakt, en ik vind het toch wel handig dat ik op het station even kan plassen voor ik verder reis.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Of er nou geen wc is of een wc in de toestand zoals ze er nou uitzien. Ik plas nog liever ergens in een hoekje van de trein dat ik mij in dat wchok waag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |