abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 15:11:33 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_59948963
Waarin Ingrid jaagt op een matras
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:00 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Dat is niet dezelfde uit mijn link, of wel?
Nouja, als we eens bij Ikea zijn dan kijken we wel goed rond. Tis nog wel een gedoe denk ik, het juiste matras te vinden.

Een 1 persoonsbed met goed matras hebben we wel. Dus dat scheelt al.
En ik geniet van mijn ABBA kapsel
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_59948992
haha een abba coupe? welke variant? björn, bennie, agneta of anni-frid?

en oude of nieuwe stijl?
pi_59949080
Ik ga lekker verder op jacht.

Moussy foto!
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 15:17:19 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_59949086
pi_59949131
oh zo had ik 't laatst ook! alleen dacht ik niet meteen aan Abba, moet ik eerlijk bekennen.
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 15:22:30 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_59949178
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:19 schreef bixister het volgende:
oh zo had ik 't laatst ook! alleen dacht ik niet meteen aan Abba, moet ik eerlijk bekennen.
Ik dacht ook nog aan een fout geknipte barbie, maar dat kwam omdat er een enorme laag pluis in was gekomen en het dus helemaal ontploft stond.

Ik denk dat ik morgen mn scheve lok korter ga laten knippen, ik word er nu al gestoord van dat ie voor mn oog hangt.
pi_59949311
ah, ik heb 't dan zonder scheve lok. alles kan nog gewoon achter m'n oren als 't moet.
ik las even dat je 'm zelf korter ging knippen, vond ik al erg gewaagd, maar je gaat 'm korter laten knippen zie ik nu. succes! wel een fotootje dan hoor!
pi_59949532
Ik ben nog steeds aan het denken wat ik met mn haar wil. Het is nu echt heel lang... Ik wil er wel voor de vakantie een model in hebben, maar ik wil ook een kleurtje... Ik wil weer rood, maar manlief wil blond (en ik vind blond (licht) niet zo leuk meer)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 15:52:31 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_59949798
Dan gaat ie toch lekker zelf blond

straks is ie weer weg hoor.
pi_59949845
Hee, een hele andere Mous. Ik vind het wel leuk eigenlijk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_59949898
Mooi Moussy, mooie kleur ook!
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 16:00:21 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_59949990
Ik moet vroeg naar bed zie ik Bix, ik had al gekeken hoe ik hem zelf korter kon knippen maar de kant waar de lok heen moet is helemaal anders geknipt dan de andere kant, allemaal laagjes en de andere kant 1 lengte, dus dat ging niet
  maandag 7 juli 2008 @ 16:03:03 #13
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59950069
Hee, het is lang .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 16:03:54 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_59950087
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:03 schreef k_i_m het volgende:
Hee, het is lang .
Ik heb gisteravond plechtig moeten beloven het niet kort te laten knippen
  maandag 7 juli 2008 @ 16:04:05 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59950094
Ik vind het erg leuk eigenlijk

Als je even spaart kan je lok straks weer achter je oor. Als je m korter laat knippen moet je het o'f bijhouden óf het duurt langer voor het achter je oor kan....

(in het verleden behaalde resultaten enzo, been there done that)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59950119
Leuk kapsel juist. Mooie kleur ook.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_59950402
haha je kijkt er zelf niet bepaald heel erg happy bij maar ik vind de annifrid look je wel mooi staan hoor! nee echt! ik zou 't ook niet te snel nog korter doen, precies om wat debuuv zegt.
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 16:19:47 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_59950464
De lok kan nét achter mijn oor, straks nog even pielen als het droog is, het is net niet naar mn zin.

De kleur is trouwens van Wella, vond alleen de verf best dun, dus mijn badkamer zat onder de spetters. René is nu met roze streepies Van schwarzkopf. Wij hebben hier een winkel met voornamelijk spullen voor je haar en daar koop je verf voor een habbekrats. Die van mij was 1 euro per verpakking (ik heb er minimaal 2 nodig) en de tube roze uitwasbaar was 2,50 daar kan ze denk ik nog wel 100x een streepie van in dr haar

Wanneer krijgen we een foto van jouw anni-coupe bix?
pi_59950550
ik vrees dat ik die zelf niet zo mooi gestyled krijg als de kapper (en geloof me, ik heb er een aantal serieuze pogingen aan gewaagd! ). maar als toch, dan is dat wel een fotootje waard natuurlijk!

mooie roze strepen, rené!

ik heb laatst HEMA haarverf gekocht. in vergelijking met andere merken ook niet zo duur. maar nog niet geprobeerd, zal er binnenkort maar weer eens voor gaan zitten. (als ik ergens een hekel aan heb...! een smerig & lastig stinkklusje vind ik 't!).
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 16:28:10 #20
7074 moussy
kuttekop
pi_59950655
Deze van Wella vond ik ook echt enórm stinken, hij sloeg ook echt op mijn keel, ondanks dat ik het raam en de deur open had staan werd ik er echt niet goed van in de badkamer. Maar met dat gespetter wilde ik niet ergens anders heen Kruidvat eigen merk vond ik ook wel redelijk, maar daar werd mijn haar echt heel stug van.

Als ik naar de kapper ben geweest, 1x p jaar of zo dan was ik het bijna meteen als ik thuis kom
  maandag 7 juli 2008 @ 16:58:25 #21
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59951333
goedenavond mensjes, en tot ziens

Heb momenteel wat anders aan mijn hoofd, en ben nog steeds erg druk

liefs barbara
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59953279
Bar! Tot ziens!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_59953918
He jammer, Moussy's nieuwe haar gemist

Ik heb net de fysio voor vanavond (21:00 uur!!!) afgezegd, ik ben echt veel te moe. Maar het voelt nu een beetje als spijbelen
pi_59954182
Oh, ook net Mous gemist!
Ik ben zelf ook iemand die niet zo goed tegen lokken kan. Mijn pwny veeg ik altijd uit m'n gezicht.
Ik verfde eerst met Kruidvat, maar die verf hield toch niet zo goed. Daar kwam ik pas achter toen ik weer eens met duurdere verf geverfd had (omdat Kruidvat de kleur die ik wilde niet had). Nu ben ik Cappucino van Fructis eindelijk DE kleur bruin die ik al jaren zocht.

Ik moet morgen op sollicitatiegesprek! Mijn eerste ooit. Dus nu zit ik op Carrieretijger ( ) tips te lezen, maar ik word er alleen maar zenuwachtiger van. En mijn lief helpt ook niet echt, die heeft de afgelopen maanden zeker 20 gesprekken overal gehad, maar in een totaal andere sector. Ik zeg maar steeds dat ze het in de bibliotheek niet zo hard spelen, maar ja, weet ik veel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_59954398
Ik ga nu lekker flespompoen-zoete aardappel-knolselderij-kerrie soep maken

Vergeten knolselderij te halen Lenteuitjes ga ik dan maar eens proberen

[ Bericht 35% gewijzigd door Reinhilde op 07-07-2008 19:26:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')