Haha.. had jij dus wel mee kunnen gaan naar r'damquote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef Californium het volgende:
moedenk dat ik niet meer naar die verjaardag ga, maar eens vroeg ga slapen
al 3 nachten slecht geslapen
Bleek er maar 1 langs te komen (rest had niks meer van zich laten horen of afgezegd).. maar die ene was wel leuk gewoon... maar wil toch nog verder nog wat lui zien hahaquote:
Achteraf wel.....Maar opzich....1 uur heen....2,5 uur terug, weet niet of ik dat zag zittenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. had jij dus wel mee kunnen gaan naar r'damPiles nog gezien dan, die 2 minuten?
Dan moet je idd maar vroeg naar bed toe!
Zeker doen....Dan kun je ze met elkaar vergelijkenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bleek er maar 1 langs te komen (rest had niks meer van zich laten horen of afgezegd).. maar die ene was wel leuk gewoon... maar wil toch nog verder nog wat lui zien haha
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Achteraf wel.....Maar opzich....1 uur heen....2,5 uur terug, weet niet of ik dat zag zittenEn piles niet gezien...Hij kwam om 52 aan en mijn trein ging om 53
en het perron zat behoorlijk ver van elkaar
Kun jij hier niet wonenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeker doen....Dan kun je ze met elkaar vergelijkenDe leukste / beste kiezen
Mooie ogen jahquote:Op maandag 7 juli 2008 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is dan weer jammer.. heeft ie die mooie ogen nog niet gezien
Maar idd het is behoorlijke rit.. mijn terugreis was best wel relaxed.. gewoon gaan zitten, ogen dicht.. en zo 1,5 uur gezeten
Als ik in de buurt had gewoond vond ik het prima....quote:Op maandag 7 juli 2008 20:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kun jij hier niet wonen
Nee idd.. wil wel wat vergelijkingsmateriaal... maargoed we zien wel even hoe het gaat.
Ik vond het tof...Behoorlijk weinig opkomstquote:
Jahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |