helemaal niet leuk.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben zaterdag naar de Efteling geweest dus met een vriend van me. Erg gezellig was het![]()
![]()
Echter wat me meteen opviel gedurende de 8 uur dat ik daar was:
- Schreeuwende kinderen met nog harder schreeuwende kinderen ( van die gezinnen met weinig IQ)
- Heel erg vies eten. Niet eens een broodje gezond kunnen pakken.
- Oh wat zijn die twee mascottes toch enorm lelijk zeg.
Dat dus.
Klacht: Efteling bevat een hoog paupergehalte.
(ik heb het topic even herschreven, zo willen de moderators het in het vervolg hebbenLEUK he. )
Jup dit is de toekomst jongens en daar moeten we ons aan houden.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:27 schreef Agiath het volgende:
Als dit de toekomst is.
Deze mag ook dicht hoor, als je er niet mee kan omgaan.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jup dit is de toekomst jongens en daar moeten we ons aan houden.
Mijn Efteling topic werd bruut dichtgegooid omdat er teveel verzinsels in zouden staan. Onzin. Ik schrijf het op een amusante edoch verantwoordelijke manier. De dingen die ik schrijf zijn waar, echter zit er af en toe een twist en maatschappelijk onderwerp onder verborgen.
Dat mag dus niet meer. Het moet saai, straight, correct en bovendien niet leuk zijn. Dan mogen ze open blijven.
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Deze mag ook dicht hoor, als je er niet mee kan omgaan.
Nee jongen, dat noemen ze werk. Verder huilen kan in het FB topic, anders kan ik hier ook de bezem weer door halen.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaan we ineens de correcte moderator spelen ? Je bent nog niet zo vaak op KLB geweest als de laatste 2 dagen. Schijnbaar sanctie gehad ?
Geldt dit alleen voor jou?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jup dit is de toekomst jongens en daar moeten we ons aan houden.
Mijn Efteling topic werd bruut dichtgegooid omdat er teveel verzinsels in zouden staan. Onzin. Ik schrijf het op een amusante edoch verantwoordelijke manier. De dingen die ik schrijf zijn waar, echter zit er af en toe een twist en maatschappelijk onderwerp onder verborgen.
Dat mag dus niet meer. Het moet saai, straight, correct en bovendien niet leuk zijn. Dan mogen ze open blijven.
de chickies playen natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 15:43 schreef l3laster het volgende:
dude wtf ga je met "een vriend" naar de efteling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |