Wimbledon? Sorry, maar ik kan niet elk achtertuintoernooitje bijhouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:39 schreef Vector_SLD het volgende:
Martin laat zien dat die tiebreak op Wimbledon in de 4e set niks voorstelde. Hij laat m lopen, net als de latere winnaar van die wedstrijd.
We moeten niet van Hem verwachten dat hij enkel zegeningen brengt. Dit is duidelijk een test, om te zien of Zijn volgelingen wel loyaal zijn, zoals bij Job en Abraham. Een gewone sterveling, zoals Roger Federer, zou in Zijn positie alleen maar willen winnen. Martin, echter, geeft en neemt; Hij neemt het zelfvertrouwen van Nadal, Hij geeft een overwinning aan een zwoegende Fransman.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op dit soort momenten vind ik het moeilijk mijn geloof te bewaren. Broeders, help mij in deze donkere tijden
Alcohol vergiftigingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:54 schreef Wopper1 het volgende:
LOL, wat voor blessure heeft hij dan![]()
.
Hij mag gewoon niet winnen in eigen land.
Je verveelt je duidelijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gicquel serveert, 1-1, 40-40. Thiemo had 2 BP.
2-1*. 30-30.
En toch kan Thiemo het allemaal goed bijbenen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:31 schreef TheArt het volgende:
Gicquel speelt echt sterk op het moment.
Jep.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch kan Thiemo het allemaal goed bijbenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |