quote:Op zondag 13 juli 2008 21:10 schreef groenen het volgende:
De ATP-website noemt dit toernooi al een tijdje Amersfoot
Doen het wel hoor !quote:Op maandag 14 juli 2008 12:15 schreef tennisboy het volgende:
De livestream doet het nog niet. Hoop wel dat hij het nog wel gaat doen zodat we om 18.00 Thiemo de Bakker kunnen zien, dan zal die het denk ik wel doen.
Check ff je instellingen van MP ( Vaak zit het plobleem in de "Overlays" )quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef tennisboy het volgende:
oh, raar bij mij niet. Heb je enig idee hoe ik dit kan oplossen.
Heb ik niet hier in 020quote:Op maandag 14 juli 2008 12:22 schreef tennisboy het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat hij het op de site van de Dutch Open het niet doet. Deze wedstrijd is ook live op tv op de regionale tv va tv Utrecht, ik denk dus dat om 18.00 daar op die site van TV Utrecht het vanavond niet meer doet.
Ljubicic speelt voor thuispubliek, Moya speelt hier z'n favoriete toernooi, Canas is vergane glorie. Hou je Verdasco en Andreev over. Almagro valt weg uit Amersfoort door een blessure. Spelers die hier normaal zouden spelen kiezen ervoor om zich op HC voor te bereiden op de aankomende Masters-toernooien of spelen nu een ander toernooi dat normaal niet tegelijk met Amersfoort valt. Het speelveld is de afgelopen jaren prima in orde geweest, met dezelfde dotering als nu.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:59 schreef okee6 het volgende:
Umag heeft dezelfde dotering maar wel Ljubicic, Moya, Verdasco, Canas en Andreev. Wat een figuur slaat Amersfoort.

Zie nu aan je plaatje dat RTV Utrecht het live heeftquote:
Hahaha, 1 van de 2 commentatoren weet echt helemaal niets van tennisquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:31 schreef kleinzusje het volgende:![]()
Het lijkt wel koffietijd![]()
"Lobs slachten, das een mooie bal, zou het door je kop spelen, kijk die felheid, ja etc...."
Wel handig voor mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hahaha, 1 van de 2 commentatoren weet echt helemaal niets van tennis.
En daar is de opgavequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:45 schreef TheArt het volgende:
Ik voel een opgave aankomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |