Robin wint al weken achtereen geen eerste ronde partij, en dat was niet louter aan zijn blessure te wijten. Haase had in zijn huidige staat geen enkele kans gehad het toernooi te winnen. Luchtfietserij.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:07 schreef tennisboy het volgende:
Dat is erg jammer. Robin had goede kansen om dit toernooi te winnen. Verkerk , Huta Galung en de Bakker hebben natuurlijk ook grote kansen om het toernooi te winnen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:54 schreef okee6 het volgende:
[..]
Robin wint al weken achtereen geen eerste ronde partij, en dat was niet louter aan zijn blessure te wijten. Haase had in zijn huidige staat geen enkele kans gehad het toernooi te winnen. Luchtfietserij.
Dat is toch mooi juist. Als hij het toernooi wil winnen kan hij zich maar beter zo snel mogelijk het plekje van nummer één geplaatst toe-eigenen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Kutloting dus voor Thiemo..kan een rondje pakken wellicht maar verder dan dat wordt moeilijk.
quote:Robin Haase moet een knieoperatie ondergaan. Hij is naar verwachting zo'n vijf tot zes weken uitgeschakeld en mist daardoor ondermeer de Dutch Open in Amersfoort.
Dan fixeer je je wel heel erg op die 1 achter Gicquel. Dat is namelijk een ontiegelijke Franse werktennisser, die niets speciaals in huis heeft. Ik denk dat Thiemo, mocht hij in de 2e ronde komen, echt wel kansen heeft tegen deze gast ...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Kutloting dus voor Thiemo..kan een rondje pakken wellicht maar verder dan dat wordt moeilijk.
Nee hoor. Het is gewoon een erg degelijke speler met een sterke service en een goed loopvermogen. Daarna mag je tegen Gabashvili (die al tig gravel challengers won dit jaar) of Vassallo Arguello, ook een lastige speler. Daar baseer ik het opquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dan fixeer je je wel heel erg op die 1 achter Gicquel. Dat is namelijk een ontiegelijke Franse werktennisser, die niets speciaals in huis heeft. Ik denk dat Thiemo, mocht hij in de 2e ronde komen, echt wel kansen heeft tegen deze gast ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |