Het zou mij werkelijk aan mijn reet roesten als de overheid straks iets verbiedt waar jij plezier aan beleefd.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Gokken en alcohol worden ook al aan banden gehouden door verschillende maatregelen/accijnzen en het zou me werkelijk mijn reet roesten als de overheid op een bepaalde dag zou zeggen 'gokken wordt illegaal' of 'je mag nog maar een x-aantal pilsjes drinken op een avondje uit'.
Die meisjes gaan daar naar toe omdat ze in de kroeg geen peuk op mogen steken.quote:
Eigenlijk word ik al kwaad als ik op 1 vandaag een reportage zie over bierketen waarin ze 14-jarige meisjes interviewen die vertellen dat hun vriendin vorige week knock-out is gegaan omdat ze zoveel gezopen heeft, dat slaat toch nergens op![]()
Het punt is dat ouders verantwoordelijk zijn voor hun kinderen, niet de overheid. Als ik als volwassenen in een kroeg wil roken doe ik dat gewoon en dat heeft niets te maken met 14 jarige meisjes. Tenzij je het mij verbiedt, dan ga ik naar een illegale tent waar ik kan genieten van een 12 jarige stripper die ik een lijn coke en mijn penis kan voeren.quote:
Teveel beslissingen die de rest van je leven bepalen kunnen worden gemaakt door kinderen van 14 en wat mij betreft mag de overheid daar best meer hand in hebben. Of je nu het modewoord betutteling erbji haalt of niet, ik vind dat sommige mensen niet geschikt zijn om sommige beslissingen te nemen.
Als jij naar je niet-rook kroeg gaat zit je de rokers niet in de weg hoor.quote:
Wat betreft die verzamelingen, het gaat hier natuurlijk om zaken waar andere mensen last van zouden kunnen hebben dus tenzij je met je puntenslijpers mensen hun keel af gaat snijden of iets dergelijks zeg ik: laat maar gaan.
Het gaat niet om het 'plezier' verbieden, hoewel ik me wel wat minder barbaarse dingen voor kan stellen om plezier aan te hebben dan je longen vol teer zuigenquote:Het zou mij werkelijk aan mijn reet roesten als de overheid straks iets verbiedt waar jij plezier aan beleefd.
quote:Die meisjes gaan daar naar toe omdat ze in de kroeg geen peuk op mogen steken.
Het punt is dat er genoeg tokkies zijn die helemaal niet in staat zijn om hun kinderen op te voeden en wat krijg je dan? Proletenquote:Het punt is dat ouders verantwoordelijk zijn voor hun kinderen, niet de overheid. Als ik als volwassenen in een kroeg wil roeken doe ik dat gewoon en dat heeft niets te maken met 14 jarige meisjes. Tenzij je het mij verbied, dan ga ik naar een illegale tent waar ik kan genieten van een 12 jarige stripper die ik een lijn coke en mijn penis kan voeren.
De rokers zijn de minderheidquote:Als jij naar je niet-rook kroeg gaat zit je de rokers niet in de weg hoor.
Ik vind bingo ook een barbaarse bezigheid? Ook maar verbieden dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het gaat niet om het 'plezier' verbieden, hoewel ik me wel wat minder barbaarse dingen voor kan stellen om plezier aan te hebben dan je longen vol teer zuigen
Nou en?quote:
Voor het geval dit een serieuze reactie is: die reportage was pak 'em beet een jaar geleden op TV
Ik ben volwassen, ik heb geen kinderen, maar ik word ook getroffen door verboden die bedacht zijn door mislukte managers die stemmen proberen te kopen van bange huismoeders die hun kinderen niet alleen kunnen opvoeden. En dat is niet de manier. Als je geen kinderen kan opvoeden moet je ze niet krijgen en geen zaken gaan verbieden voor anderen om jouw problemen op te lossen.quote:
Het punt is dat er genoeg tokkies zijn die helemaal niet in staat zijn om hun kinderen op te voeden en wat krijg je dan? ProletenSorry papierversnipperaar het is niet persoonlijk aan jou gericht hoor, maar ik ben echt van mening dat de mensen die in het kabinet zitten op veel punten meer verstand van zaken hebben over bepaalde dingen, en daardoor beter in staat zijn beslissingen te maken die veel mensen beïnvloeden dan een of andere kampsjaak die op zijn 15e een kind kreeg.
Off topicquote:
Wantrouwen jegens de regering hou je toch altijd, als morgen Rita Verdonk en Geert Wilders in de kamer zouden zitten zou nog altijd 99% van de politieke topics op dit forum uit geklaag bestaan.
Dat geld voor heel veel minderheden. Wil je de Islam ook verbieden omdat ze in de minderheid zijn?quote:
De rokers zijn de minderheid
Maar wel eentje die het lage BTW tarief op kermisatraccties in stand houd, dus daar kan je dan weer vrolijk over zijn!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:54 schreef Nikmans het volgende:
Het is gewoon een feit dat een nutteloze verslaving/hobby/bezigheid
ssst niet verder vertellenquote:Op maandag 7 juli 2008 17:05 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hij blaat dus gewoon maar raak voor een knaak
Kermisquote:Op maandag 7 juli 2008 18:06 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Maar wel eentje die het lage BTW tarief op kermisatraccties in stand houd, dus daar kan je dan weer vrolijk over zijn!
Eensch.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het binnen wel te doen, bij ons is het wel goed geregeld, ik vind het niet erg om buiten te staan maar als er ook maar één zo'n kankerknaap zo'n stinkend gebaar doet zo van: "bohhh, sigaretten, dat stinkt zeg!"
Dan trap ik hem HE-LE-MAAL kapot.
Die zitten al jaren in de kamer en Verdonk heeft ook nog eens in een regering gezeten.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:46 schreef Nikmans het volgende:Wantrouwen jegens de regering hou je toch altijd, als morgen Rita Verdonk en Geert Wilders in de kamer zouden zitten zou nog altijd 99% van de politieke topics op dit forum uit geklaag bestaan.
Hey ik ga die zeikzooi sponsoren met ¤0,35 per pakje peuken wat ik oprook dus wil je daar wel blij mee zijn!!quote:
Het rookverbod is er ook niet voor jou als niet-roker gekomen, maar voor de medewerkers in de horeca. Om voor hen ook een rookvrije werkplek te geven....een terras is 'buiten', kan dus in eerste instantie de rook gewoon weg...dus niet zeiken !quote:Op maandag 7 juli 2008 13:34 schreef AdBlocker het volgende:
Je kent het reclame: "Per 1 juli is horeca rookvrij" Yes, eindelijk rookvrij!
Afgelopen weekend waren we op het terras ergens in het land. Op de tafel ligt de asbak. Wat moest ie daar nou, dacht ik? Terras is onderdeel van horeca. Waarom daar nog steeds roken, ondanks dat reclame 'slogan'?
Ik ga dus niet meer naar horeca. Ik eis totale rookverbod. Dag omzet voor horeca!
Klacht:1: Horeca is toch niet rookvrij genoeg.
Klacht 2: Reclame is misleidend
Alles mis met rookverbod in restaurant !!!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:41 schreef BereNDD het volgende:
[..]
niks mis met rookverbod in restaurant..
maar waarom in de kroeg.. ?
Was het dak dicht dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:22 schreef Florian_ het volgende:
Ik was zaterdag bij sensation, iedereen gewoon roken daarWel logisch natuurlijk, nogal moeilijk om 40.000 mensen te controleren
Dat is toch gewoon een mooi bijverschijnsel?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:35 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Alles mis met rookverbod in restaurant !!!
Er is niets lekkerder dan na lekker gegeten te hebben een lekker digestief te nemen met een goede sigaar....., de horeca verdient het meest aan de drankjes, dus nu niet meer.....
De hele sigarencultuur in Nederland gaat er aan op die manier....
Een schot hagel voor al die nier rokershuillies die niet snappen dat het rookverbod er niet voor hen, maar voor het personeel is gekomen en nu juichen omdat zij ook opeens wel naar de horeca mogen...
nu loop je zelf ook te klagenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:25 schreef MLF het volgende:
typisch Holland: altijd op alles klagen
tief lekker op dan
Ja, dan moet je vooral in KLB gaan zitten. Je lijkt wel een niet-roker. Die gaan ook naast rokers zitten om zich eraan te ergeren.quote:
neem nog een lekkere sojaburger johquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef the_jasper het volgende:
de rook-junkies van fok zijn weer vol in de tegenaanval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |