Dit moet hem zijn, de naam:quote:Op maandag 7 juli 2008 11:58 schreef Tally het volgende:
Ofzoiets
Als ik een leuke heb verzonnen (topicnaam dus) dan verander ik hem wel
quote:
Bredah de gekstuh, je weet toch!quote:Op maandag 7 juli 2008 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja hoor zovty, alles goed. Bij jou? Nog steeds in Breda?
Niets, JK. Ik wilde alleen even mijn ruimdenkendheid tentoonspreiden.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er mis met een pure, reine, volbloed Nederlandsche appel?
Multicultinonsens!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Niets, JK. Ik wilde alleen even mijn ruimdenkendheid tentoonspreiden.
Ghehehhehe.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al wat mailtjes naar mezelf gestuurd.. Wat pmetjes..
En niet omdat ik eenzaam ben en wat aandacht wilde..
Maar omdat ik nog niet wakker genoeg ben om de juiste ontvangers te selecteren..
Hier ook niet.. Ik moet lang nadenken voor ik weet wat ik moet doen..quote:Op maandag 7 juli 2008 13:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ghehehhehe.
Zo erg heb ik het nog net niet... Maar er vloeit echt niets uit mijn handen.
En terecht... vandaar dat je zo stilletjes in je MSN hoekje zit.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ook niet.. Ik moet lang nadenken voor ik weet wat ik moet doen..
En als ik het dan weet dan vergeet ik het weer want dan komt er wel iets tussen..
Ik zeik al mijn collega's af.. Dus heb gezegd dat ik vandaag geen collega-contact doet
De gekste dingen, je wil het niet weten.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens wat met buitenlands fruit?
Die staat voor jan lul aanquote:Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En terecht... vandaar dat je zo stilletjes in je MSN hoekje zit.
Pics or it didn't hapen.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:41 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg van mijn zusje een tip over een nieuwe bodylotion..
Die heb ik dus zaterdag gekocht en vanmorgen mee ingesmeerd..
Ik lijk godverdomme wel een kerstbal met al die glitters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |