te oud voor alstarsquote:Op maandag 7 juli 2008 17:53 schreef hierissieweer het volgende:
weet niet, maar op de een of andere manier vind ik die allstars nooit zo bij mij passen. voel mij te oud ofzo, en sowieso is mijn smaak iets klassieker (hoewel ik vroeger echt wel een kakkertjewas)
Redelijk voor jouw standaard (en dat staat er flauw, maar ik bedoel, niet iets goedkoops ofzo) Denk ik dat je mag rekenen op tiet van 3 tot 5 duizend pond ofzoquote:Op maandag 7 juli 2008 18:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
te oud voor alstarsIk heb ze ook (rode dan) Bij sommige gelegenheden kun je toch wel dragen. Ik heb allerlei soorten schoenen. Ligt aan het humeur en gelegenheid welke ik draag.
Trowuens weet iemand wat een redelijke huurprijs voor een gemeubileerd appartment is hier in England. Ze zeiden vanmiddag tegen me dat ze op zoek waren naar een appartement voor me. Maar ik mocht ook zelf wel rondkijken maar de huurprijs moest redelijk zijn. Ik vragen zo van hoeveel is redelijk en ze antwoorden zoiets van ja dat weet je toch wel ikJa natuurlijk ga ik niet in kensington palace wonen of zo maar ???
Dat is wel het nadeel van allstars ja. Dan lijken je voeten heel groot.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:17 schreef MisterO het volgende:
Ik heb All Stars schoenen altijd al tof gevonden, alleen staan ze mij niet omdat ik maat 47 heb.. Dan lijken het net clownschoenen
Ik heb al meerdere keren All Stars aangepast, omdat ik het zulke gave schoenen vind, maar elke keer stond het gewoon niet. Dan maar andere schoenen...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van allstars ja. Dan lijken je voeten heel groot.
Heb ik al last van (versterkt door lange dunne benen) en ik heb gewoon vrij standaard 43.
thanksquote:Op maandag 7 juli 2008 18:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Redelijk voor jouw standaard (en dat staat er flauw, maar ik bedoel, niet iets goedkoops ofzo) Denk ik dat je mag rekenen op tiet van 3 tot 5 duizend pond ofzo
De mooie mannen zijn al bezet.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:48 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ik weet dat het aanbod van leuke jongens in Eindhoven erg mager is, maar zodra je de concurrentiestrijd met een lelijke verwijfde strontheks aan moet gaan, kun je beter je hand in eigen boezem steken. Ga eens in Arnhem, Rotterdam of Amsterdam stappen. Desnoods in Antwerpen of Keulen... Ik vind Eindhoven zo nu en dan leuk, omdat ik hier veel mensen ken, maar voor de mooie mannen moet je hier niet wezen.
Oh leuk!quote:Op maandag 7 juli 2008 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn allstars dus die hebben sowieso nog witte zolen, zijkanten en neuzen en je broek valt er nog overheen een stukje. Maar dat combineer je gewoon met een minder opvallende broek en iets met geel in je shirt of zo. Kan best
[ afbeelding ]
Hej die zijn ook leuk!quote:
Nope...quote:Op maandag 7 juli 2008 19:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
als er aan de zijkant geen all stars logo staat zijn het dan wel echte all stars?
Ik niet, ik loop een blokje om.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Maar mi guapo, jij beschermt me toch wel tegen de boze travo-kleuters?
Daar zijn er wel meer (en leukere) vanquote:Op maandag 7 juli 2008 20:37 schreef hierissieweer het volgende:
een homosexuele christelijke theoloog...
http://www.gay.nl/theolomo
een grim reaper, wat was dat ook alweer?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik niet, ik loop een blokje om.Ik kom liever de grim reaper tegen dan die Jeans Center-freak.
Jah!? Names, Names give me names! (mits ze een wat wil je drinken bandje hebben)quote:Op maandag 7 juli 2008 20:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer (en leukere) van.
Ehm. Adriaan, maar die woont alweer een paar jaar samen met de jongen uit het Aldi-stoomstrijkijzerverhaal. Daarom zijn ze ook uit hun evangelische kerk getrapt en zitten ze nu geloof ik bij een vrijzinniger PKN-club.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:45 schreef hierissieweer het volgende:
Jah!? Names, Names give me names! (mits ze een wat wil je drinken bandje hebben)
zeg wat je wilt jouw mening boeit me niet meerquote:Ik vind die laatste paar schoenen helemaal niks. Oh wacht dat mag ik niet zeggen, dan wordt sam helemaa gek.
Floris?quote:
De hoodie met de zeis...quote:Op maandag 7 juli 2008 20:43 schreef hierissieweer het volgende:
een grim reaper, wat was dat ook alweer?
Floris ja.quote:
ouwe vlam/nieuwe vlamquote:
er was ook een serie over het vangen van zielen met een meid in hoofdrol, kan niet meer opkomen hoe het heette.quote:
Oh hij... Die heeft ook nog een tijdje naar mij zitten berichten... Op de een of andere manier kon ik hem ergens niet meer uitstaan...quote:Op maandag 7 juli 2008 20:37 schreef hierissieweer het volgende:
een homosexuele christelijke theoloog...
http://www.gay.nl/theolomo
Je bedoelt Buffy, the vampire slayer? Bijna goed dan, want dat zijn dus vampiers i.p.v. zielen. Wel draait er nu Reaper, waarin een jongen ontsnapte zielen moet 'vangen'...quote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef samjustme het volgende:
er was ook een serie over het vangen van zielen met een meid in hoofdrol, kan niet meer opkomen hoe het heette.
Heb 'm ook gekeken een tijdje geleden, maar blijkbaar vond ik 'm niet goed genoeg om te bewarenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, het ging over engelen dus ik moest hem hebben
Gabriel, Amitiel, Michael, Uriel, Ithuriel, Raphael, Sammael, Beliel, Asmodeus, Ahriman, Balan en Lillith.
Het is goed aan, tussen mij en Floris. Jammer dat ie zo prijzig is.quote:
Dead like me?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
er was ook een serie over het vangen van zielen met een meid in hoofdrol, kan niet meer opkomen hoe het heette.
Zeg, het is geen crimineel!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
Floris van B.?
Mja, ik stop er dagelijks m'n voeten in.quote:
Floris van Rozemondquote:Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
Floris van B.?
Nee dat noemen wij hier de ondoorgrondelijke wegen van godquote:Op maandag 7 juli 2008 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat noemen ze op de Veluwe natuurlijk nog gewoon magere hein
Ik heb die wit/zilveren instappers, mooier ken ik gewoon niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, ik stop er dagelijks m'n voeten in.
'k Heb een tijdje geleden eens wit/creme sneakers geprobeerd... maar als ik mezelf dan in een etalageruit zie lopen oid... I'm just not a sneaker person. Mijn schoenen dienen zwart of donkerbruin te zijn.
oh dat is waar ook! je luistert nu alleen nog maar naar je 'modelletje'...quote:Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
zeg wat je wilt jouw mening boeit me niet meer
Jap academisch, ik heb maar een mavotje hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
1000 maal slimmer!
Er komt gewoon poep uit hoor. En 't is gewoon een academische (?) opleiding.
Vind je mij ook 1000x slimmerquote:Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef hierissieweer het volgende:
Jap academisch, ik heb maar een mavotje hoor.
En mij dan ook.quote:
Heb al regelmatig de kans gehad em te downloaden. Ik moet 't toch eens doenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Gabriel, Amitiel, Michael, Uriel, Ithuriel, Raphael, Sammael, Beliel, Asmodeus, Ahriman, Balan en Lillith.
Of wil hij gewoon een pijpbeurt achter het altaar?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:21 schreef hierissieweer het volgende:
Nee dat noemen wij hier de ondoorgrondelijke wegen van god![]()
Of gods toorn als het moet
Die theoloog is leuk, hij is pastoor (of dominee... Ik weet het niet meer, schandalig.) en hij vind mijn gedachten over geloof mooi.
Echt grappig he! Iemand die gewoon 1000 maal slimmer is vind mijn ideeen mooi!
Nee reaper iddquote:Op maandag 7 juli 2008 21:10 schreef Weemz het volgende:
[..]
Je bedoelt Buffy, the vampire slayer? Bijna goed dan, want dat zijn dus vampiers i.p.v. zielen. Wel draait er nu Reaper, waarin een jongen ontsnapte zielen moet 'vangen'...
ga je mond spoelen met zulke praatjes!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of wil hij gewoon een pijpbeurt achter het altaar?
Leuke seriequote:
Hey, ik ken de kerk!quote:
oh dus dáár moet ik zijn voor een pijpbeurtquote:Op maandag 7 juli 2008 21:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
quote:
Ik vrees jou (heb ontzag voor je)quote:
We gaan trouwen en adopteren kindertjesquote:Op maandag 7 juli 2008 21:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van mijn vent blijf je af!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dus dáár moet ik zijn voor een pijpbeurt
heb ik toch al die tijd op de verkeerde plek gezocht
ik hoef geen vent die er ouder uit ziet dan ik me voelquote:
Dan komt nu de belangrijke vraag: hoe oud voel je je?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik hoef geen vent die er ouder uit ziet dan ik me voel
DAARMEE IMPLICEER IK VERDER NIETS
terug in je kooi Sam
Op zoek naar een rel?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
terug in je kooi Sam
Ik heb ergens eens gelezen dat ze er een film van gaan maken en als dat goed loopt dat er dan misschien weer nieuwe afleveringen van gemaakt zouden kunnen gaan wordenquote:
Een beetje een make-over en dan zit het wel oke, komt wel goed!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
terug in je kooi Sam
Gisteren was het hem niet gelukt, dan nog maar een keerquote:
Denk je dat ik me druk om ga maken, neuk en date wat je wilt boeit me echt nietquote:Op maandag 7 juli 2008 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
terug in je kooi Sam
Uhu, hoeveel seizoenen zijn eigenlijk van gemaakt!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:28 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb ergens eens gelezen dat ze er een film van gaan maken en als dat goed loopt dat er dan misschien weer nieuwe afleveringen van gemaakt zouden kunnen gaan worden
Was een erg leuke serie vond ik altijd.
Waanzin Woensdagquote:Op maandag 7 juli 2008 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen w egana vaste rel-dag houden?Dolle dinsdag of zo? Of Mad Monday?
Ik ben er klaar voor.quote:
Jij zou toch in het geheim met sam daten?quote:
Of we zorgen dat de jeans-viespeuk op het forum komt.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Moet je dan zonder mij doen want ga geen rel veroorzakenquote:
Dat is geen geheim hoor.quote:
Dan heb je deze zooi vast ook?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
waarom jezelf beperken als je iedere dag kunt rellenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Oh jawel hoor. Denk je nou echt dat ik de illusie had dat geheim te kunnen houden?quote:
publiek geheim toch?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Denk je nou echt dat ik de illusie had dat geheim te kunnen houden?
Ik heb geen idee. Ik had er wel wat over gehoord, maar ik wist niet of het hier ook besproken was. Vond het wel een interessante ontwikkelingquote:Op maandag 7 juli 2008 22:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Denk je nou echt dat ik de illusie had dat geheim te kunnen houden?
Nope. Geen Prophecy voor mij.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je deze zooi vast ook?
[ afbeelding ]
maar ben jij dan niet net als Balkenende die dan uitgezocht wil hebben waar het lek zitquote:Op maandag 7 juli 2008 22:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dikke fok-neuq-seksquote:Op maandag 7 juli 2008 22:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik had er wel wat over gehoord, maar ik wist niet of het hier ook besproken was. Vond het wel een interessante ontwikkelingWat ben je van plan?
Waar heb je deze gevonden?quote:
Geloof en seks?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:50 schreef hierissieweer het volgende:
k heb volgende weer een date met mijn geestelijke!Eigenlijk best wel leuk, vind hem grappig en leuk en hij is intellectueel uitdagend. We hebben ook wel een beetje dezelfde interesses (geloof en seks
) Hijs leuk
Was het niet van plan te volgen, maar toevallig heb ik het elke week gezien...quote:Op maandag 7 juli 2008 22:53 schreef wonderer het volgende:
Ooh, Reaper.
Verder dan de eerste twee afleveringen ben ik niet gekomen.
dat kon mijnheer pastoor toch alleen combineren als hij een nieuwe dienstmaagd zocht zodat hij kon informeren hoe het met haar geleuf wasquote:
En waarom hebben wij geen date?! Je vindt me te dun he!!!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
hij heeft je onlangs hier nog opgeroepen om samen een aantal biertjes te gaan consumerenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarom hebben wij geen date?! Je vindt me te dun he!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |