Weet je zeker dat je het over je bed hebt en niet over je hond?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:48 schreef Matje-1989 het volgende:
Met van die vragende oogjes me de hele tijd aan te kijken. Zo van: "Ik doe de hele dag niets nuttigs"
en dan 's avonds ineens moet ik er gebruik van maken.
Kutbed
Ow, nee ik had het helemaal fout.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het over je bed hebt en niet over je hond?
Nee, TS heeft inderdaad maar 1 kamer ter beschikking want is student.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:04 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nee, TS zit op z'n slaapkamer in het ouderlijk huis
Nee, mijn hond kan het niet zijn. Die ligt in de vriezerquote:Op maandag 7 juli 2008 00:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het over je bed hebt en niet over je hond?
Jij weet ook wel dat 25m2 aan de ruime kant is voor een studentenkamer dus doe niet zo zielig met je postquote:Op maandag 7 juli 2008 00:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, TS heeft inderdaad maar 1 kamer ter beschikking want is student.
Met een kutkamertje van fucking 25 achtelijke vierkante meters
nog verwend ookquote:Op maandag 7 juli 2008 00:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Geen excuus, ik ben ook student en heb ook twee kamersquote:Op maandag 7 juli 2008 00:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Tering zeg, moet ik bij alles het zo neer gaan zetten:quote:Op maandag 7 juli 2008 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat 25m2 aan de ruime kant is voor een studentenkamer dus doe niet zo zielig met je post
Blablabla!!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen excuus, ik ben ook student en heb ook twee kamers
Nee echtquote:
Pff, kan er niet tegen.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee echtje moet gewoon in cheap ass deventer gaan wonen
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:48 schreef Matje-1989 het volgende:
Met van die vragende oogjes me de hele tijd aan te kijken. Zo van: "Ik doe de hele dag niets nuttigs"
en dan 's avonds ineens moet ik er gebruik van maken.
Kutbed
Gooi je bed weg en slaap op de bank.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:12 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Pff, kan er niet tegen.
Ik betaal hier fors voor die vierkante meters, maar dat bed neemt dus 3 m2 in beslag.
Maar het enige nuttige dat ie doet is 's nachts. En maar voor 6 uur per dag dus.
Pff, kutbed
Ik zou eigenlijk huur moeten vragen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |