abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59938244
Omdat ik gisteren was teruggekomen van vakantie (Portugal jeweets) wilde mijn vriendin vannacht bij me blijven slapen. Prima, dacht ik. Aangezien TS trouw is werd in Portugal niet gehosseld, dus dan kon er mooi even wat schade worden ingehaald.

Alles is goed en leuk, moe en voldaan ga je slapen.

Maar dan: Je wordt 's ochtends wakker, en ziet dat het bed naast je al leeg is. Je hart springt op: Zou ze uit zichzelf al vertrokken zijn? Haar kleren liggen echter nog op de grond. Na enkele seconden hoor je wat gerommel en begrijp je dat ze gewoon onder de douche staat. Je hart zakt licht teleurgesteld weer naar normale positie. Vriendinnen zijn leuk, als ze maar geen aandacht nodig hebben.

Een snelle blik op de wekker leert je dat het 10 uur is. Mooi, nog een hele dag om dingen te doen. Eerst even gezellig ontbijten, waarna vriendinlief wel zal vertrekken om jou je welverdiende zondagsrust te schenken.

Wat schetst de verbazing: Om 12 uur zit ze nogsteeds rustig op de bank tv te kijken, mij belemmerend in mijn zondagse doen en laten! Enkele subtiele-maar-toch-ook-niet-zo-subtiele hints brachten geen verbetering in deze hachelijke situatie. Hoe zou TS zich hieruit redden!?

De laptop met Heroes seizoen 2 (vriendin is een n00b, geen downloadskillz) bood uitkomst. Na twee afleveringen had ze dit ook wel gezien, TS moest er nu echt aan geloven.

"Kom, ga je mee een stukje wandelen?"
-"..."
"Ah joh, da's toch lekker met dit weer?"
-"Hmm"
*pruillipje*
-"Moet dat echt?"
"Ja!"

Na zorgvuldig overwegen trekt TS de slippers aan en huppelt met goede tegenzin met het dinnetje mee door het idyllische (mooi woord) landschap. Drie blaren later wordt er bij aankomst thuis nog om een kop thee gevraagd. Bij het meisje in kwestie komt dat niet neer op 1 kopje, maar op zijn minst 2 potten. Zucht... dat wordt nog wel 5 uur voordat er écht aan het weekend begonnen kan worden...

Om vijf uur wordt er eens naar moeders gebeld over hoe laat het eten op tafel staat. "Oh, dan kom ik rond 7 uur wel naar huis!", hoort TS tot zijn schrik uit de mond van deze deerne komen! ZEVEN UUR KER0L, fucking niet normaal. Deze laatste 2 uur zijn gevuld met lamlendig op de bank hangen...

Zo veranderde wat een gezellig batsfeestje had moeten worden in een langdradig verhaal waardoor TS nu licht getraumatiseerd is en waarschijnlijk autistisch wordt.

Samenvatting: De vriendin van TS blijft te lang hangen.

Klacht: Vriendin moet 's ochtends vroeg weer naar het eigen huus vertrekken, maar doet dat niet.

Reacties:

Verkapt ik-heb-een-vriendin-topic

TS zit onder de plak

TS is een autist

TS vindt zijn vriendin niet leuk

Edit: TS kan er niet mee omgaan!

Subklacht: Het niet meer gezellig vinden van een vriendin nadat er geketst is. Meer mensen last van?

Paint:

[ Bericht 0% gewijzigd door leppeh op 06-07-2008 23:29:23 ]
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  zondag 6 juli 2008 @ 23:27:01 #2
154052 RobertVH
I am your father
pi_59938298
TS kan er niet mee omgaan ben je vergeten
pi_59938299
hahahah, stiekem vond je het toch heel lief en gezellig

mooie verhaal en paint. top topic
life goes by...
pi_59938320
Prachtig topic dit!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_59938353
Goed topic
  zondag 6 juli 2008 @ 23:31:06 #6
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59938374
'raus!' +1
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_59938392
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:24 schreef leppeh het volgende:
Omdat ik gisteren was teruggekomen van vakantie (Portugal jeweets) wilde mijn vriendin vannacht bij me blijven slapen. Prima, dacht ik. Aangezien TS trouw is werd in Portugal niet gehosseld, dus dan kon er mooi even wat schade worden ingehaald.

Maar dan: Je wordt 's ochtends wakker, en ziet dat het bed naast je al leeg is. Je hart springt op: Zou ze uit zichzelf al vertrokken zijn? Haar kleren liggen echter nog op de grond. Na enkele seconden hoor je wat gerommel en begrijp je dat ze gewoon onder de douche staat. Je hart zakt licht teleurgesteld weer naar normale positie. Vriendinnen zijn leuk, als ze maar geen aandacht nodig hebben.

Een snelle blik op de wekker leert je dat het 10 uur is. Mooi, nog een hele dag om dingen te doen. Eerst even gezellig ontbijten, waarna vriendinlief wel zal vertrekken om jou je welverdiende zondagsrust te schenken.

Wat schetst de verbazing: Om 12 uur zit ze nogsteeds rustig op de bank tv te kijken, mij belemmerend in mijn zondagse doen en laten! Enkele subtiele-maar-toch-ook-niet-zo-subtiele hints brachten geen verbetering in deze hachelijke situatie. Hoe zou TS zich hieruit redden!?

De laptop met Heroes seizoen 2 (vriendin is een n00b, geen downloadskillz) bood uitkomst. Na twee afleveringen had ze dit ook wel gezien, TS moest er nu echt aan geloven.

-"..."
-"Hmm"
*pruillipje*
-"Moet dat echt?"
"Ja!"

Na zorgvuldig overwegen trekt TS de slippers aan en huppelt met goede tegenzin met het dinnetje mee door het idyllische (mooi woord) landschap. Drie blaren later wordt er bij aankomst thuis nog om een kop thee gevraagd. Bij het meisje in kwestie komt dat niet neer op 1 kopje, maar op zijn minst 2 potten. Zucht... dat wordt nog wel 5 uur voordat er écht aan het weekend begonnen kan worden...

Om vijf uur wordt er eens naar moeders gebeld over hoe laat het eten op tafel staat. "Oh, dan kom ik rond 7 uur wel naar huis!", hoort TS tot zijn schrik uit de mond van deze deerne komen! ZEVEN UUR KER0L, fucking niet normaal. Deze laatste 2 uur zijn gevuld met lamlendig op de bank hangen...

Zo veranderde wat een gezellig batsfeestje had moeten worden in een langdradig verhaal waardoor TS nu licht getraumatiseerd is en waarschijnlijk autistisch wordt.

Klacht: Vriendin moet 's ochtends vroeg weer naar het eigen huus vertrekken, maar doet dat niet.

Reacties:

TS zit onder de plak

TS is een autist

Subklacht: Het niet meer gezellig vinden van een vriendin nadat er geketst is. Meer mensen last van?

Paint:

[ afbeelding ]
Tuurlijk jochie.
X
X
X
pi_59938431
Maar je hebt wel het volledige tweede seizoen van Heroes? Dat is toch wel heel goed?
  zondag 6 juli 2008 @ 23:33:51 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_59938435
mensen die de hele OP quoten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59938438
Omg man. Maar wel herkenbaar , soms heb je even geen zin om sommige mensen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 6 juli 2008 @ 23:35:57 #11
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59938471
goed topic
pi_59938480
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:33 schreef Adelante het volgende:
Speciaal vooor jou zal ik 't zo nog een keer doen.
X
X
X
  zondag 6 juli 2008 @ 23:36:19 #13
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_59938481
Prachtig
Dit, dus.
pi_59938483
quote:
!

Verder puick topic.
Hoi.
pi_59938485
quote:
Vooral fucking lange OP's ..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 6 juli 2008 @ 23:36:29 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59938486
Zo herkenbaar ook voor vrouwen. Maar volgens mij het meest voor mannen. Ik denk een kleine 100%
pi_59938495
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:24 schreef leppeh het volgende:

-"..."
-"Hmm"
*pruillipje*
-"Moet dat echt?"
"Ja!"

Reacties:

TS zit onder de plak

TS is een autist

Paint:

[ afbeelding ]
X
X
X
pi_59938516
"Vriendinnen die niet oprotten"
Je vriendin telt voor twee? Is ze dik?
  zondag 6 juli 2008 @ 23:38:38 #19
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_59938532
Dude.....

met je vriendin kun je ook andere dingen doen in het bos, of op je bank.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_59938559
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:38 schreef WallOfStars het volgende:
Dude.....

Juist!
pi_59938595
quote:
Dude.....

Niet als je nog een schrale eikel hebt van de vorige avond
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 juli 2008 @ 23:41:58 #22
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_59938596
Begin dan ook niet aan relaties
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_59938612
quote:
Dude.....

Idd

In het bos kun je bijvoorbeeld denneapples in haar kont steken of met een eekhoorn op haar kop slaan.

pi_59938613
Je kan het ook gewoon zeggen?
  zondag 6 juli 2008 @ 23:46:33 #25
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_59938691
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:41 schreef leppeh het volgende:

[..]

Niet als je nog een schrale eikel hebt van de vorige avond
Jij kan dingen MET haar doen, wie zegt dat zij dingen met jou gaat doen in het bos??

TS toch
Welcome Mr. President, How can we serve you,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')