Ware woorden tongquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef tong80 het volgende:
We zijn getuigen van een historische wedstrijd.
Niet alleen in Tennis maar in sport in het algemeen.
Dit is zo kip[penvel
Ik overweeg hem zo maar gewoon af te zetten, ik trek het echt niet meerquote:Op zondag 6 juli 2008 22:01 schreef MiLalaa het volgende:
ik word een beetje misselijk van de spanning
Wil je een bakkiequote:Op zondag 6 juli 2008 22:01 schreef MiLalaa het volgende:
ik word een beetje misselijk van de spanning
Ja?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:01 schreef Guncta het volgende:
Zijn er nog mensen die geen punt gemist hebben?
misschien redt de invallende duisternis ons. Al kan ik dan vast niet slapen van ellendequote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik overweeg hem zo maar gewoon af te zetten, ik trek het echt niet meer![]()
.
yep. zodra ze een kans krijgen gaat het misquote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef jmac het volgende:
Stelletje chokers allebei
Laat het a.u.b. wel vandaag afgelopen zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
misschien redt de invallende duisternis ons. Al kan ik dan vast niet slapen van ellende
Spuit 11quote:
Aandachtsgeil mannetje is dat.quote:
Tijd dat Nadal doorpaktquote:
Hehe, daar stond eerst iets anders.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef BlackSheep het volgende:
En toen ging het mis. Ben benieuwd of Federer hem kan breken zeg.
eensquote:Op zondag 6 juli 2008 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Nadal verdient het ook het meest van deze twee vandaag qua tennis... Fed leunde toch net iets te vaak op zijn service... ook knap maar de mooiste punten waren toch echt van Rafa
VAMOS!!!
couldn't agree morequote:Op zondag 6 juli 2008 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Nadal verdient het ook het meest van deze twee vandaag qua tennis... Fed leunde toch net iets te vaak op zijn service... ook knap maar de mooiste punten waren toch echt van Rafa
VAMOS!!!
Mee eens.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:10 schreef TheVulture het volgende:
VAMOS!!!
oneens, nadal verdient het wel, maar de de 1e service van federer was niet des federersquote:Op zondag 6 juli 2008 22:10 schreef TheVulture het volgende:
VAMOS!!!
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Federer pakt deze set weer na stomme tie-break
Gebroken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef BruggiKeane het volgende:
Zou typisch zijn als er weer gebreakt wordt
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Federer pakt deze set weer na stomme tie-break
Alleen wat dan.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Arcee het volgende:
2 punten nog...
Wie? Gwen?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Gebroken.
Einde.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Alleen wat dan.
Einde of alles gelijk ?
Zal een dubbel-dvd zijn dan.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:15 schreef BruggiKeane het volgende:
Wie zegt dat tennis saai is moet een dvd van deze match krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |