abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 23:36:17 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59961562
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
Wat ik me afvraag: She, weet je al die prijzen uit je hoofd of heb je er een bonnetje bij gepakt?
De meeste prijzen weet ik uit mijn hoofd, niet omdat ik een koopjesjager ben ( I wish ), maar omdat ik beroepshalve veel in supermarkten rondhang ( met kleding aan )
De rest heb ik opgezocht @ internots.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 juli 2008 @ 23:37:10 #152
163650 Greys
pi_59961592
Ik pleit ook voor een Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59961754
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:34 schreef edcetera het volgende:

[..]

klopt, maar tijden veranderen en wat ik vaak mis, is gezond eten met weinig geld. Met een hele week pannenkoeken eten en brood met pindakaas kun je het lang uithouden, maar de kunst is voornamelijk om toch nog een gezonde maaltijd te fabriceren met weinig.
Is ook mijn idee. Als het topic goed uitgewerkt wordt heeft het wel potentie, denk ik.
Proberen kan altijd want als je alle onderwerpen die je bedenkt eerst in de search moet zoeken, tja, dan kom je er wrs. achter dat alles wel een keertje is langsgeweest.

Nu echt slapen. .
pi_59961926
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik pleit ook voor een Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!

Jij bent echt goed in het verzinnen van namen voor dit soort dingen.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 7 juli 2008 @ 23:57:40 #155
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_59962141
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Zeker, maar de kruidenkast was ook het eerste wat ik aanvulde toen ik onder mijn moeder vleugels vandaan kwam.
Koriander, kurkuma, tijm, marjolein, oregano, pepers, zwarte peper, diverse zouten, vegeta, chili, paprika, gerookte paprika, masala, komijn, salie, kardemom, kaneel, safraan, karwij, vanille, foelie, kruidnagel en laurier, venkel en dragon moet iedereen standaard in de kast hebben.
Oeh, tvp. Even aanvullen morgen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 00:31:40 #156
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_59962792
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:42 schreef Stali het volgende:

[..]

Is ook mijn idee. Als het topic goed uitgewerkt wordt heeft het wel potentie, denk ik.
Proberen kan altijd want als je alle onderwerpen die je bedenkt eerst in de search moet zoeken, tja, dan kom je er wrs. achter dat alles wel een keertje is langsgeweest.

Nu echt slapen. .
Klopt enigszins wel, maar dat geldt voor zoveel topics hier: het staat wel ergens en sommige topics overlappen mekaar een beetje, maar om het goed te combineren en te vinden kost veel zoekwerk. Helaas heeft FOK nog steeds geen goede (up-to-date) zoekfunctie.
Maar ik ga ook mijn nestje opzoeken
The best firms advertise the least...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 00:36:08 #157
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_59962861
Een sticky met goedkope gerechten. (tot bv 1,50) zou wel handig zijn. Als sticky of iets
Meestal als ik een recept zoek op internet haak ik af omdat je er een halve boodschappen tas aan frivole ingrediënten voor nodig hebt.
  Admin dinsdag 8 juli 2008 @ 07:16:08 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59964376
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hou op, het is eik schanddalig wat we uitgeven en nog schanddaliger wat we weggooien!

Het Grote SHE-Knierten en Krententopic

Een beetje van mij en een beetje van Maggi (Greys(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_59964438
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:36 schreef SHE het volgende:
De meeste prijzen weet ik uit mijn hoofd, niet omdat ik een koopjesjager ben ( I wish ), maar omdat ik beroepshalve veel in supermarkten rondhang ( met kleding aan )
Waarom vermeld je dat erbij? Ik ken maar weinig mensen die zonder kleren aan in supermarkten rondhangen.
pi_59964509
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 07:33 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Waarom vermeld je dat erbij? Ik ken maar weinig mensen die zonder kleren aan in supermarkten rondhangen.
bloot shoppen is de nieuwste trend je loopt achter
pi_59964662
En wat eerder al werd gezegd een goedgevulde kruiden/specerijenkast is een absolute must.
Op de markt kun je heel voordelig je voorraad aanvullen. Een euro voor een bakje, veel voordeliger dus dan in de supermarkt.
Als je elke week een paar bakjes koopt ben je in no-time voorzien van je kruiden/specerijen.
Helemaal fantastisch vind ik de grote zakken met peperkorrels voor 2.50 euro, waar je in de supermarkt 6 euro( ) voor betaalt.

Ik ben sinds een jaar helemaal van het Indisch/Aziatisch koken (vriendlief is Indisch) en ik hoef eigenlijk alleen het vlees te kopen, voor de rest heb ik alles altijd in huis.
Het is een kleine investering, maar het is het ohzo waard
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:28:41 #162
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59964783
Aldi en Lidl met een bezoekje vereren
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59964864
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Aldi en Lidl met een bezoekje vereren
spuit 11
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juli 2008 @ 09:18:18 #164
163650 Greys
pi_59965347
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zoals al terecht heel subtiel ( ) werd opgemerkt was dat Yvonne d'r titel.
Ik heb er alleen 'Culi' tussen gezet en dat staat toch nèt dat beetje beter

Anders krijgen we er tips als 'Vang het eerste douchewater dat nog koud is op en geef dat aan je planten' en daar zitten we niet echt op te wachten in CUL'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin dinsdag 8 juli 2008 @ 09:26:26 #165
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59965454
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Zoals al terecht heel subtiel ( ) werd opgemerkt was dat Yvonne d'r titel.
Ik heb er alleen 'Culi' tussen gezet en dat staat toch nèt dat beetje beter

Anders krijgen we er tips als 'Vang het eerste douchewater dat nog koud is op en geef dat aan je planten' en daar zitten we niet echt op te wachten in CUL'
Nee hoor, jij kwam mer Knieren en ik vulde aan
Van ons ( maggi) dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:28:01 #166
3185 Adelante
To let it go now
pi_59965475
knierten en krenten, sliertjes en bonkjes, 't blijft niet te vreten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:37:36 #167
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_59965603
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:34 schreef edcetera het volgende:

[..]

klopt, maar tijden veranderen en wat ik vaak mis, is gezond eten met weinig geld. Met een hele week pannenkoeken eten en brood met pindakaas kun je het lang uithouden, maar de kunst is voornamelijk om toch nog een gezonde maaltijd te fabriceren met weinig.
Ben ik helemaal met je eens hoor! Ik wil ook helemaal niet zeggen dat jullie geen topic mogen openen hoor
Graag zelfs! Ik geef alleen maar aan dat er in het verleden ook topics over zijn geweest en dat je daar misschien ook nog wat tips en/of leuke receptjes uit kunt halen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_59965677
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:36 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

spuit 11
eerder 111
Ja doei.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:44:24 #169
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59965689
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik vind het eerder pijnlijk dat jouw oppervlakkig karakter zo'n groot onderdeel is van je consumentengedrag.
Get over yourself.

Alsof de markt er fraai uitziet. Je hebt van decadentie weinig begrepen.
Ik vind het eerder iets zeggen over jou dat je tegen een onbekende internetmevrouw uitvaart omdat ze na een dag hard werken liever buiten is dan in een grauwe loods en ècht, oprecht boos lijkt te zijn.

Aan de Aldi en de LIDL mankeert overigens wel meer, maar dat is eerder voer voor POL: arbeidsrechten zijn er dramatisch.
pi_59965729
*SOL de popcorn pakt: 69 eurocent bij de Plus
pi_59965795
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik vind het eerder iets zeggen over jou dat je tegen een onbekende internetmevrouw uitvaart omdat ze na een dag hard werken liever buiten is dan in een grauwe loods en ècht, oprecht boos lijkt te zijn.

Aan de Aldi en de LIDL mankeert overigens wel meer, maar dat is eerder voer voor POL: arbeidsrechten zijn er dramatisch.
Nahhh toch maar zelf even reageren

Als je het echt niet ruim hebt dan denk je echt niet na over de arbeidsrechten die de mensen hebben die voor de Aldi/Lidl werken.
Dan is een Aldi of Lidl een welkome uitkomst
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:55:45 #172
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59965861
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:50 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Nahhh toch maar zelf even reageren

Als je het echt niet ruim hebt dan denk je echt niet na over de arbeidsrechten die de mensen hebben die voor de Aldi/Lidl werken.
Dan is een Aldi of Lidl een welkome uitkomst
Nee, dat snap ik. Toen ik doodarm was kocht ik mijn koffie ook heus niet slaafvrij.

Maar nu heb ik iets meer te besteden, dus ik kan er ook een klein beetje rekening mee houden.
pi_59965865
ik vind de aldi een heerlijke winkel. Lidl zit helaas net wat te ver weg (we hebben geen auto).

ga altijd 's ochtends als het rustig is. Zet dan mijn wagentje midden in de winkel neer en raap zo mn spullies bij elkaar:

groente, brood, zuivel, cruesli, pasta, afbakbroodjes, soms wat beleg en dingen als handzeep, toilet- en keukenpapier. Prima spul, betaalbaar en ik schaam me er niet voor. Ook toen ik geen student was kwam ik er vaak.

Maargoed.. kan me ook wel voorstellen dat mensen de kwaliteit van de lidl/aldi niet zien door de door de maatschappij opgedrongen 'kenmerken' van 'kwaliteit': een AH met reclamestellingen en af en toe een kraampje waar je iets kunt proeven.

Wat betreft de markt: je moet een goede hebben. Dan kun je daar idd alles halen. Als hier een goede zat, was ik daar ook liever heengegaan dan naar de aldi voor groente en zulks. Nóg goedkoper, maar op de markt hier kun je alleen maar oude afgeschreven AH paprika's kopen met de stickertjes er nog op
Ja doei.
pi_59966004
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:55 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik. Toen ik doodarm was kocht ik mijn koffie ook heus niet slaafvrij.

Maar nu heb ik iets meer te besteden, dus ik kan er ook een klein beetje rekening mee houden.
Ik hou er geen rekening mee, maar toen ik 'doodarm' was ging ik eik zelden naar de Lidl/Aldi, gewoonweg omdat die niet in de buurt zitten.
Keek gewoon naar de aanbiedingen en dat doe ik nog steeds als ik gewoon thuis ben.

Nu ik meer ruimte in mijn budget heb en ik ben bij vriendlief waar de Aldi maar op 10 minuten loopafstand is dan ga ik als eerste naar de Aldi.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juli 2008 @ 10:17:55 #175
163650 Greys
pi_59966206
De enige redenen waarom ik een paar jaar geleden niet graag naar de Aldi/Lidl ging was dat ik er a) heel slecht kon parkeren en me dan een breuk sjouwde en b) omdat er bepaalde dingen destijds echt miste in het assortiment. Dan moest ik bv alleen voor champignons (ik noem maar wat) weer naar een andere winkel.
Nu is het assortiment zó uitgebreid dat je er eigenlijk alles wel kunt halen!

Behalve shampoo dan, dat vertik ik echt om die te gebruiken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59966273
de aldi shampoo is idd bagger
Ja doei.
pi_59966314
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:17 schreef Greys het volgende:
De enige redenen waarom ik een paar jaar geleden niet graag naar de Aldi/Lidl ging was dat ik er a) heel slecht kon parkeren en me dan een breuk sjouwde en b) omdat er bepaalde dingen destijds echt miste in het assortiment. Dan moest ik bv alleen voor champignons (ik noem maar wat) weer naar een andere winkel.
Nu is het assortiment zó uitgebreid dat je er eigenlijk alles wel kunt halen!

Behalve shampoo dan, dat vertik ik echt om die te gebruiken
Ik vind het aanbod van de verse groenten/fruitafdeling van de Aldi sowieso ontzettend slecht, bij de Lidl hebben ze veel meer

Bij de Aldi ook regelmatig lege vakken
pi_59966347
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
de aldi shampoo is idd bagger
mijn shampoo moet gewoon van een merk zijn zoals Guhl, Nivea en L'oreal
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:33:55 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59966483
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waar moet ik boos over zijn?
Ik vind je eindeloos gezever over Lidl en Aldi gewoon aanmatigend en het is duidelijk dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Nu begin je weer over arbeidsomstandigheden. Alsof de marktkoopman achter een ergonomisch verantwoorde kraam staat. Die staat ook gewoon in weer en wind zijn crap te verkopen en de kwaliteit is niet altijd even fraai.
Dat jij de markt kiest als hotspot om je eten te halen, is je goed recht. Who cares.
Kijk nog eens naar de OP; het gaat niet over sneue inrichting of arbeidsomstandigheden.

Overigens heeft het ook weinig met vermogen te maken. Lidl is krankzinnig aan het uitbreiden en in het nieuwe pand in Houten stonden gisteravond een scala aan auto's die niet bepaald rijmen met low budget winkelen.
De parkeerplaats van de AH was daar praktisch leeg.
Nu moet ik ook bekennen dat het assortiment van die Lidl verschilt van die van de stads-Lidl's ( veel tapas, veel griekse mezze, veel stokbroden met blauwaderkaasvulling, t-bones en meer van die onzin )

In Aldi krijg ik zelf ook de creeps; maar ze hebben zowaar producten die kwalitatief beter zijn als hun a-merk broertjes bij AH. Lidl daarentegen is wat mij betreft een tussenhanger; tegenwoordig veel verse producten; een krankzinnig diepvries assortiment en veel goede kazen en vleeswaren.
Absoluut de moeite van het bezoeken eens waard.
De nieuwe Lidl's zijn overigens ook net zo ingericht als de Appie's ; wel iets minder POS, maar wie zit daar nu eigenlijk op te wachten.
Die hamsters jagen me ook de stuipen op het lijf in het gangpad.
pi_59966666
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Waar moet ik boos over zijn?
Ik vind je eindeloos gezever over Lidl en Aldi gewoon aanmatigend en het is duidelijk dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Nu begin je weer over arbeidsomstandigheden. Alsof de marktkoopman achter een ergonomisch verantwoorde kraam staat. Die staat ook gewoon in weer en wind zijn crap te verkopen en de kwaliteit is niet altijd even fraai.
Dat jij de markt kiest als hotspot om je eten te halen, is je goed recht. Who cares.
Kijk nog eens naar de OP; het gaat niet over sneue inrichting of arbeidsomstandigheden.

Overigens heeft het ook weinig met vermogen te maken. Lidl is krankzinnig aan het uitbreiden en in het nieuwe pand in Houten stonden gisteravond een scala aan auto's die niet bepaald rijmen met low budget winkelen.
De parkeerplaats van de AH was daar praktisch leeg.
Nu moet ik ook bekennen dat het assortiment van die Lidl verschilt van die van de stads-Lidl's ( veel tapas, veel griekse mezze, veel stokbroden met blauwaderkaasvulling, t-bones en meer van die onzin )

In Aldi krijg ik zelf ook de creeps; maar ze hebben zowaar producten die kwalitatief beter zijn als hun a-merk broertjes bij AH. Lidl daarentegen is wat mij betreft een tussenhanger; tegenwoordig veel verse producten; een krankzinnig diepvries assortiment en veel goede kazen en vleeswaren.
Absoluut de moeite van het bezoeken eens waard.
De nieuwe Lidl's zijn overigens ook net zo ingericht als de Appie's ; wel iets minder POS, maar wie zit daar nu eigenlijk op te wachten.
Die hamsters jagen me ook de stuipen op het lijf in het gangpad.
Amen!

Ohh en smurfen en welpjes ben je vergeten, net zo erg als hamsters, heel die promo-sjit kan me zo erg gestolen worden, in wat voor supermarkt dan ook Verlaag liever de prijzen ipv te veel euro's uit te geven aan reclame
pi_59974275
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Muck op 08-07-2008 16:17:22 ]
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:00:14 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59976229
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hou op, het is eik schanddalig wat we uitgeven en nog schanddaliger wat we weggooien!

Het Grote SHE-Knierten en Krententopic
Eens. Ik doe mn meeste boodschappen bij de dekamarkt, maar als ik zie hoeveel dingen daarvan gewoon bij de lidl vandaan zouden kunnen en wat betreft het weggooien, pfoef. We zijn maar met zn 2, en MM is niet zo'n grote eter. Gisteren een bloemkool gegeten waarvan dik de helft aan de hond is gegaan En dan gaan zulke dingen zelden naar de hond, maar ze gaan naar de vogels

Zo zonde. Ik weiger ook trouwens als ik bijvoorbeeld wel eens naar de AH moet om AH huismerk oid te halen. Ik haal wel euroshopper (crackers, pistash ect).
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:02:48 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59976291
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:30 schreef Floripas het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal naar die sneue Aldi en Lidl? Ga gewoon naar de markt, vooral als-ie tegen het einde loopt geven ze vaak gewoon eten weg of voor praktisch niks aan je. Gister nog een krat appels voor een duppie - had-ie anders weggeflikkerd. Ik heb een hele hoop compote en moes in huis, suiker en meel en boter had ik nog, dus komt wel goed.
vlees is hier op de markt niet te koop. Zo'n grote markt hebben we namelijk niet. Ja, kip dat is te koop. Dus ik haal het vlees bij de lidl. Smaakt goed hoor. Druivensap haal ik bij de lidl, en sinaasappels.

Meer haal ik niet bij de lidl. Als ik aardbeien, meloen, kersen oid wil, haal ik dat wél van de markt

Nou ik zo nadenk, ik kan mn groente ook wel van de markt halen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:40:26 #184
68091 borbit
pi_59979744

Met dank aan Stali en She
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:42:29 #185
68091 borbit
pi_59979789
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Eens. Ik doe mn meeste boodschappen bij de dekamarkt, maar als ik zie hoeveel dingen daarvan gewoon bij de lidl vandaan zouden kunnen en wat betreft het weggooien, pfoef. We zijn maar met zn 2, en MM is niet zo'n grote eter. Gisteren een bloemkool gegeten waarvan dik de helft aan de hond is gegaan En dan gaan zulke dingen zelden naar de hond, maar ze gaan naar de vogels

Zo zonde. Ik weiger ook trouwens als ik bijvoorbeeld wel eens naar de AH moet om AH huismerk oid te halen. Ik haal wel euroshopper (crackers, pistash ect).
AH huismerk is echt vies. En dan is euroshoper nog is goedkoper ook.
pi_59980331
Euroshopper saté: 29 centen.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:11:03 #187
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59980487
Dit roeleert de pan uit
Erg handig voor binnenkort denk ik zo
Gewoon een sport van maken om zo goedkoop mogelijk en toch lekker te kunnen eten.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juli 2008 @ 20:13:47 #188
163650 Greys
pi_59980543
Ik vond het al heel stoer dat ik gisteren boodschappen voor 4 dagen (2 personen avondeten, brood en beleg en Yoki enzo voor op het werk, drinken, chipje, iets lekkers) 39 euro kwijt was.
Dat kan nog véél minder natuurlijk, maar het is een begin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:17:22 #189
68091 borbit
pi_59980607
weet iemand een site waar je de prijzen van supers kan zien?
Zou handig zijn om dit lijstjes maken/ weten hoe duur het ongeveer wordt voor dat je naar de supermarkt gaat even vol te blijven houden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juli 2008 @ 20:24:05 #190
163650 Greys
pi_59980761
Je bent goed bezig borbit, ben trots op je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59980851
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:13 schreef Greys het volgende:
Ik vond het al heel stoer dat ik gisteren boodschappen voor 4 dagen (2 personen avondeten, brood en beleg en Yoki enzo voor op het werk, drinken, chipje, iets lekkers) 39 euro kwijt was.
Wij nu voor 2 dagen (ik was vandaag op de fiets) en inderdaad ook wat dingetjes voor op het werk.
Dus morgen geen supermarkt. .
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:29:32 #192
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59980885
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:17 schreef borbit het volgende:
weet iemand een site waar je de prijzen van supers kan zien?
Zou handig zijn om dit lijstjes maken/ weten hoe duur het ongeveer wordt voor dat je naar de supermarkt gaat even vol te blijven houden.
Zou handig zijn als er een vergelijking site zou zijn idd.. ken het helaas niet.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:36:15 #193
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_59981030
Euroshopper bier is erg lekker. Smaakt beter dan Amstel en is zo'n 16 cent per flesje!
Dasvidanja
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:38:27 #194
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59981090
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:40 schreef borbit het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Stali en She
Nou vraag ik me toch af hoe je aan die 1,20 kwam, ik dacht dat je maar een tientje had

Ik ben nu ook cheap aan het koken;
puree van piepers (prijs ) en verse bladspinazie ( 2.-/kilo) allebei van de markt, met 2 hardgekookte eitjes p.p. en een puntje roomboter erop
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juli 2008 @ 20:39:23 #195
163650 Greys
pi_59981104
Stali, you go girl!

Hobje ( ! ) ik zag wel sites met de onderlinge prijzenverhouding van verschillende supermarkten, maar niet sites waarop gewoon alle producten met prijzen te vinden zijn. Op de site van de Lidl staan wel alle aanbiedingen en een hoop andere producten, maar ook nog lang niet alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59981210
quote:
De rest heb ik opgezocht @ internots.
Borbit, SHE had het m.b.t. prijsvergelijkingen over internots.
Maar ik kan er niks over vinden anders dan vage profielen.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:54:19 #197
68091 borbit
pi_59981467
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:36 schreef Verluste het volgende:
Euroshopper bier is erg lekker. Smaakt beter dan Amstel en is zo'n 16 cent per flesje!
Club international is ook lekker bier (ik vind het een stuk lekkerder dan euroshopper) En het is belachelijk goedkoop. Voor een krat ben je meer kwijt aan statiegeld dan aan bier
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:57:07 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59981514
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:13 schreef Greys het volgende:
dat vind ik wel aso veel

Ik ben voor een week, met groente, aardappels, vlees, bier, bullit, chips, koeken, evergreen, drinken, margarine, brood, fruit, lunch voor zaterdag middag (ham kaas broodjes ofzo), lunch voor zondag middag (ook hamkaas broodjes oid),jus, vla, ect ect. Rond de 40 a 45 euro kwijt.

Voor een hele week dus. Van zaterdag tot zaterdag. En dan hoef ik drinken e.d niet eens elke week te halen.
pi_59981715
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

dat vind ik wel aso veel

Ik ben voor een week, met groente, aardappels, vlees, bier, bullit, chips, koeken, evergreen, drinken, margarine, brood, fruit, lunch voor zaterdag middag (ham kaas broodjes ofzo), lunch voor zondag middag (ook hamkaas broodjes oid),jus, vla, ect ect. Rond de 40 a 45 euro kwijt.

Voor een hele week dus. Van zaterdag tot zaterdag. En dan hoef ik drinken e.d niet eens elke week te halen.
Jij mag ons dan graag helpen het boodschappen doen weer in te perken.
Ik ging voor gisteren (sinds een flink aantal maanden), iedere dag uit het werk boodschappen doen en als ik zo op een afschrift kijk ben ik dan iedere dag tussen de 18,88 en 31,25 euro kwijt geweest. En aan de weekend boodschappen gemiddeld 68 euro. .

Fucking hell... ik zou moddervet moeten zijn !
Je zal het niet geloven maar ik eet dus helemaal niet veel en ben ook absoluut niet dik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juli 2008 @ 21:36:10 #200
163650 Greys
pi_59982425
Aso veel, Q?
Voor mijn doen is dat al best netjes. Het komt neer op 5 euro per dag per persoon.
En ik schreef er toch ook bij dat het vast nog voor véél minder kan?
Maar toch was dit, net als wat Stali zegt, al een stuk beter dan dat ik doe als ik dagelijks boodschapjes haal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')