abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59932555
Hallo,

Ik heb een vervelend probleem, en het heeft met mijn slaapkamer te maken, en ik heb er alleen maar zomers last van.
Ik heb om precies te zijn last van kleine donkerrode insectjes die alleen in de zomer in mijn kamer aanwezig zijn, dus ook op mijn kussen en in mijn bed !
Elke dag voordat ik ga slapen moet ik mijn bed inspecteren op die beestjes, de ene periode in de zomer haast geen last van en de andere periode kruipen die beestjes overal, soms ook over mijn computer bureau dat op mijn kamer staat, echt ranzig.
En wat nog ranziger is .. ik kan die beestjes ruiken als ze dicht in de buurt zijn.
Het gekke is, ze komen alleen op mijn kamer voor, op de 3 andere kamers hier boven niet.
Dus nou zou ik graag willen weten .. wat zitten die beestjes op MIJN kamer te doen, en WAT voor beestjes zijn het ?? Ik heb al op internet gezocht maar kan nergens vinden wat voor soort insecten dat zijn, ter verduidelijking, zie hier de foto die ik gemaakt heb.
Iemand enig idee die meer verstand van insecten heeft dan ik ??
Heb er nog maar sinds een jaar of 3 last van, daarvoor hadden die beestjes mijn kamer nog niet ontdekt blijkbaar ..

Geloof me ik zit hier niet uit mijn nek te lullen en ben bloed serieus, op slaapkamers kun je vliegen en muggen tegenkomen, maar niet DIE beestjes lijkt mij zo.
  zondag 6 juli 2008 @ 20:18:25 #2
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59932575
ziet er uit als een mier?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59932636
Ja dat dacht ik eerst ook, maar mieren zijn iets groter en zijn zwart, deze zijn rood/donkderrood.
pi_59932720
foto?
En een tip: maak vaker schoon
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_59932766
volgens mij kijken ze over het linkje in de op heen....

pi_59932796
Linkje in de OP inderdaad niet gezien.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  zondag 6 juli 2008 @ 20:31:15 #7
159583 Frumzel
Dát dus.
pi_59932933
Das een rode mier lijkt mij...
Ehm... ok
pi_59932949
Excuus.. inderdaad overheen gekeken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_59932991
Geloof me, ik stofzuig mijn kamer elke week dus het is hier zeker geen stoffige vuile boel hoor.
  zondag 6 juli 2008 @ 20:36:29 #10
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_59933100
150%

Laat me raden, je hebt een kamer boven de tuin.. en er zit een gaatje in de muur of kozijn.. of je raam staat altijd op een kier.
  zondag 6 juli 2008 @ 20:37:15 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_59933118
Ooit gehoord van rode mieren?

Haal lokdoosjes, stofzuig eens, en was je beddegoed eens.... viespeuk!
censuur :O
pi_59933318
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Ooit gehoord van rode mieren?

Haal lokdoosjes, stofzuig eens, en was je beddegoed eens.... viespeuk!
guttegut, jij bent zeker ook zo'n tiepje dat denkt dat luizen betekend dat je vies haar hebt?
pi_59933405
Ze komen toch wel ergens op af.

Ik kan me herinneren dat beest ooit te hebben gezien, maar ik weet niet waar en niet in grote hoeveelheden.
pi_59933466
Ik maak mijn kamer goed schoon had ik al gezegd !

Het gekke is dus dat ze alleen in de zomer op mijn kamer zitten, zo rond Juni t/m September, daarna van de rest van het jaar geen last meer van, dus het heeft iets met warmte te maken ?
  zondag 6 juli 2008 @ 21:17:56 #15
159583 Frumzel
Dát dus.
pi_59934261
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:49 schreef Kevin.L het volgende:
Ik maak mijn kamer goed schoon had ik al gezegd !

Het gekke is dus dat ze alleen in de zomer op mijn kamer zitten, zo rond Juni t/m September, daarna van de rest van het jaar geen last meer van, dus het heeft iets met warmte te maken ?
Insecten zie je meestal alleen als het warm(er) weer is. Misschien dat er iets van zoetigheid te vinden is op je kamer?
Ehm... ok
  zondag 6 juli 2008 @ 21:30:58 #16
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_59934675
Hier staan allemaal miertjes: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mier
Zoek degene maar uit die er het meeste op lijkt en zoek daar de juiste verdelgingsmiddelen voor
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_59950864
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:36 schreef dgbw het volgende:
150%

[ afbeelding ]

Laat me raden, je hebt een kamer boven de tuin.. en er zit een gaatje in de muur of kozijn.. of je raam staat altijd op een kier.
Ik heb een kamer helemaal aan de zijkant, met een groot stuk buitenmuur dus.
Als ik door mijn raam kijk dan kijk ik op het dak van de garage.
Ik moet wel zeggen dat ons huis al oud is en de muur als het veel regent een beetje vochtig wordt (buitenmuur zou opnieuw bezet moeten worden), en het raam kozijn is eigenlijk ook aan vervanging toe.
Komen die beestjes echt daar op af denk je ?
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef eNaSnI het volgende:
Hier staan allemaal miertjes: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mier
Zoek degene maar uit die er het meeste op lijkt en zoek daar de juiste verdelgingsmiddelen voor
Ze lijken allemaal op elkaar.

[ Bericht 39% gewijzigd door Kevin.L op 07-07-2008 16:44:22 ]
  maandag 7 juli 2008 @ 21:50:56 #18
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_59958286
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:37 schreef Kevin.L het volgende:

[..]

Ik heb een kamer helemaal aan de zijkant, met een groot stuk buitenmuur dus.
Als ik door mijn raam kijk dan kijk ik op het dak van de garage.
Ik moet wel zeggen dat ons huis al oud is en de muur als het veel regent een beetje vochtig wordt (buitenmuur zou opnieuw bezet moeten worden), en het raam kozijn is eigenlijk ook aan vervanging toe.
Komen die beestjes echt daar op af denk je ?
[..]

Ze lijken allemaal op elkaar.
Misschien eens met een microscoop kijken?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_98744286
Nou, nu zijn we dus 2011. Ik heb sinds 2009 ofzo een nieuw bed + nachtkastje en rara, sindsdien nooit meer last gehad van die vervelende beestjes. Volgens mij lag het aan mijn oude nachtkastje, want er lag allemaal houtzaagsel toen ik het weghaalde.

Maar goed, ik dacht ik laat het nog even weten. :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 02:07:27 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98750638
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Kevin.L het volgende:
Nou, nu zijn we dus 2011. Ik heb sinds 2009 ofzo een nieuw bed + nachtkastje en rara, sindsdien nooit meer last gehad van die vervelende beestjes. Volgens mij lag het aan mijn oude nachtkastje, want er lag allemaal houtzaagsel toen ik het weghaalde.

Maar goed, ik dacht ik laat het nog even weten. :)
Wat lief dat je het nog even laat weten! :D O+

Kennelijk een soort houtwurmtorretje of zo dan.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')